м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5 (незабаром відкриття) (На карті)

+38 (050) 305-20-27 +38 (093) 170-16-59

Пн.-Нд. 09:00 - 18:00

Дерматовенеролог

Дерматовенерологія — галузь медицини, яка займається вивченням захворювань шкірних покривів і венеричних хвороб. Високий рівень кваліфікації дерматовенерологів клініки забезпечує отримання кваліфікованої допомоги і проведення високоточної діагностики.

Дерматовенеролог у Білій Церкві

Сучасна дерматовенерологія — це наука, яка об’єднує галузі дерматології та венерології. За статистичними даними, різні захворювання шкіри та статеві інфекції вже багато років перебувають в переліку найпоширеніших з урахуванням кількості пацієнтів. Саме тому відділення дерматовенерології в Білій Церкві в Клініці ЦСМ стрімко розвивається та пропонує найсучаснішу терапію.

Першопричинами збільшення кількості дерматовенерологічних патологій є різні чинники: спадкова схильність, поява алергічних та імунологічних факторів тощо. Тому розроблення нових методів виявлення, профілактики та лікування цих захворювань є головним завданням лікарів-дерматовенерологів Клініки ЦСМ. Наші кваліфіковані фахівці допоможуть впоратися з багатьма патологіями шкіри та інфекціями статевої системи. Головне, не відкладайте візит до лікаря.

Коли потрібна консультація дерматовенеролога?

Дерматовенеролог — це лікар, який займається діагностикою, терапією та профілактикою захворювань шкірних покривів та інфекцій, які передаються статевим шляхом під час незахищеного контакту.

Звернення до нього необхідне у разі появи підозр на дерматологічні хвороби або ІПСШ. Екстрена необхідність у проведенні огляду дерматовенеролога виникає після статевого зв’язку з малознайомим партнером без використання бар’єрної контрацепції. Це потрібно для попередження інфікування ІПСШ. Також обстеження у дерматовенеролога буває необхідним для оформлення санітарної книжки.

Запис на консультацію до дерматовенеролога в Клініку ЦСМ забезпечує отримання кваліфікованої допомоги, проведення високоточної діагностики та початок лікування за сучасними протоколами доказової медицини.

Симптоми

Звернення до дерматолога необхідне, коли ви помітили у себе появу ознак шкірних патологій. У списку характерних симптомів:

Прийом дерматовенеролога необхідний у разі появи таких симптомів, як:

Важливо пам’ятати про те, що збентеження, яке відчувають багато людей при венеричних захворюваннях або ІПСШ, не повинно ставати причиною відкладення візиту до лікаря. У разі звернення до дерматовенерологів із Клініки ЦСМ ви не будете відчувати незручність і швидко розпочнете своєчасне лікування, яке допоможе позбутися від патології впродовж короткого терміну та мінімізувати ризик розвитку ускладнень. Наші лікарі під час роботи з пацієнтами проявляють максимальну тактовність і з розумінням ставляться до будь-якої ситуації. Вся медична інформація є конфіденційною.

Захворювання

Відповідаючи на питання, що лікує дерматовенеролог, варто зазначити, що дерматовенерологія має відразу два піднапрями:

Дерматовенерологи Клініки ЦСМ займаються дослідженням і лікуванням таких дерматовенерологічних захворювань, як:

Методи діагностики в дерматовенерології

Під час первинного огляду фахівець уважно вивчає скарги й анамнез хворого, виконує огляд шкіри або статевих органів, ставить уточнюючі питання. З огляду на клінічний випадок для підтвердження попереднього діагнозу в дерматовенерології застосовуються такі методики, як:

У деяких випадках симптоми, пов’язані зі шкірними покривами, вказують на наявність патологій інших органів і систем. У такому разі лікування у дерматовенеролога доповнюється призначеннями, отриманими у ендокринолога, онколога, гінеколога, уролога, алерголога, хірурга, гастроентеролога, гематолога або іншого профільного спеціаліста (за показаннями).

Методи лікування в дерматовенерології

Тактика лікування дерматовенерологічних захворювань визначається особливостями клінічного випадку. Пацієнту може рекомендуватися курс медикаментозної терапії, лазеротерапії, фізіотерапії, виконання перев’язок, індивідуальний режим догляду за шкірою, дотримання спеціальної дієти. У разі необхідності для оцінювання якості лікування проводяться контрольні аналізи, результати яких допомагають дерматологу-венерологу вносити необхідні корективи в терапевтичний план або контролювати вилікуваність інфекційних захворювань.

Наші переваги

У разі звернення до відділення дерматовенерології Клініки ЦСМ в Білій Церкві пацієнти можуть розраховувати на низку переваг:

1. Високий рівень кваліфікації дерматовенерологів.
  2. Індивідуальний підхід до лікування.
  3. Застосування сучасних методик обстеження та терапії.
  4. Тактовність і уважність персоналу.
  5. Доступна вартість консультації дерматовенеролога.
  6. Конфіденційність медичної інформації.

Лікарі

Ви помітили у себе ознаки ураження шкіри або слизових? З’явилися симптоми венеричного захворювання, тому потрібен досвідчений дерматовенеролог у Білій Церкві? Звертайтеся в контакт-центр Клініки ЦСМ, щоби наші оператори допомогли записатися до дерматовенеролога в зручний для вас час. Також запис до лікаря ведеться за допомогою спеціальної форми на нашому сайті.

Ліцензія № 282410

Диплом победителя всеукраинской премии "Герои малого бизнеса 2021"