м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5 (незабаром відкриття) (На карті)

+38 (050) 305-20-27 +38 (093) 170-16-59

Пн.-Нд. 09:00 - 18:00

Педіатр

Лікарі педіатри розповідають і допомагають батькам вибудувати сприятливий стиль життя дітей для попередження різних захворювань, ознайомлюють з правильними навичками і знаннями з надання першої допомоги в різних ситуаціях.

Педіатр в Білій Церкві

Педіатрія — це сфера медицини, яка займається виявленням, усуненням і профілактикою дитячих захворювань.Також педіатри допомагають батькам дітей здобувати правильні навички та знання щодо надання першої допомоги в різних ситуаціях, правильного догляду за хворою дитиною та запобігання різним захворюванням. Сьогодні педіатрія у Білій Церкві добре розвинена, що дає змогу отримувати грамотний супровід і комплексні медичні послуги в будь-якій ситуації.

У вас захворіла дитина і ви хочете потрапити на прийом до досвідченого фахівця? Стурбовані результатами неправильного лікування у дільничного лікаря, оскільки дитина і далі часто хворіє? У вас немає часу на тривале очікування в чергах у державних поліклініках? Тоді варто записатися на консультацію педіатра у Клініці ЦСМ в зручний для вас час. Працюючі в нашому медичному центрі педіатри мають великий досвід і проводять лікування за протоколами доказової медицини.

Коли потрібно звертатися до педіатра?

Прийом педіатра необхідний не тільки для проведення лікування виниклого захворювання, але й для динамічного спостереження за розвитком і зростанням дитини. Планова консультація педіатра проводиться:

Усім дітям необхідно проходити огляд у лікаря у разі призначення дати планової вакцинації, щоби уникнути протипоказань до введення вакцини. Також висновок педіатра необхідний перед початком відвідування дитячого садка, школи, спортивних секцій і гуртків.

Симптоми, що вимагають позапланового огляду педіатра

Огляд педіатра не можна відкладати, якщо у дитини є один або кілька таких симптомів:

Лікар-педіатр — фахівець, який допомагає батькам спостерігати за ростом, розвитком, самопочуттям дитини. Відповідно, вибір досвідченого й уважного фахівця — важливий і необхідний крок.

Педіатрія в Клініці ЦСМ є одним із пріоритетних напрямів, оскільки наш медичний центр веде активну роботу щодо лікування та реабілітації дітей із різними патологіями. У разі звернення до Клініки ЦСМ ви отримаєте можливість спостерігатися у спеціаліста, який має високий рівень кваліфікації та вміє встановлювати довірливий контакт із дітьми будь-якого віку. Обстеження дитини буде проводитися в комфортних і доброзичливих умовах, без сліз і страху.

Як проходить прийом у педіатра?

Педіатр — це лікар, який займається наглядом і лікуванням дитини від моменту народження до статевого дозрівання. Він проводить огляди під час розвитку різних захворювань, дає призначення з діагностики, терапії та профілактики патологій, а також навчає батьків навичкам правильного догляду за дитиною в період хвороби.

Під час огляду у педіатра проводяться такі заходи:

У разі необхідності після проведення консультації педіатр направить пацієнта на прийом до вузькопрофільних спеціалістів. На базі Клініки ЦСМ створені максимально комфортні умови для отримання комплексної медичної допомоги, тому ви зможете зробити призначені лікарем дослідження або пройти консультації, не виходячи з Клініки ЦСМ.

Методи діагностики

У педіатрії для оцінювання загального стану здоров'я та діагностики захворювань застосовуються такі методи, як:

Після прийому педіатра на базі Клініки ЦСМ можуть проводитися консультації профільних фахівців (невролога, гастроентеролога, ортопеда, кардіолога, рефлексотерапевта, лікаря з ЛФК тощо).

Лікування дитячих хвороб

У клінічній практиці лікарів-педіатрів для лікування дітей можуть застосовуватися різні методики:

У разі необхідності вони доповнюються рекомендаціями фахівця щодо правильного догляду, організації режиму дня та годування хворої дитини. Також на прийомі педіатр пояснює батькам, як правильно вживати призначені препарати та здійснювати підготовку до призначених процедур діагностики (УЗД, аналізів, інших досліджень).

Наші переваги

Запис до педіатра в Клініку ЦСМ забезпечує безліч переваг:

1. Індивідуальний підхід.
  2. Високий рівень кваліфікації та багаторічний досвід педіатрів (наші лікарі щорічно проходять стажування та курси для підвищення кваліфікації в провідних українських і зарубіжних клініках).
  3. Можливість отримати комплекс медичних послуг (від діагностики до лікування та реабілітації) у медустанові повного циклу.
  4. Доступна вартість консультації педіатра.
  5. Комфортні умови в медичному центрі.
  6. Ввічливе та уважне ставлення до кожного клінічного випадку.

Лікарі

Щоби потрапити на прийом до хорошого педіатра в Білій Церкві, достатньо звернутися до кваліфікованих фахівців Клініки ЦСМ. Записатися до педіатра можна, зателефонувавши за вказаним на сайті номером, заповнивши спеціальну форму запису на прийом або замовивши зворотній дзвінок. Консультанти нашого кол-центру нададуть всю необхідну довідкову інформацію та запишуть вас на прийом у зручний час.