Дитячий гастроентеролог

У Клініці ЦСМ досвідчені дитячі гастроентерологи допомагають у діагностиці, лікуванні та профілактиці всіх хвороб шлунково-кишкового тракту, печінки, жовчного міхура і проток, а також аутоімунних порушень.

Дитячий гастроентеролог у Білій Церкві

Дитина скаржиться на біль у животі? У неї зник апетит чи спостерігаються інші ознаки проблем із органами травлення? Потрібна консультація з прикорму та правильного харчування для малюків, щоб можна було уникнути кольок і налагодити правильне травлення? Дитячий гастроентеролог — фахівець, який проведе діагностику та призначить лікування захворювань травної системи у дітей. Дитяча гастроентерологія у Білій Церкві у багатопрофільній Клініці ЦСМ пропонує повний цикл послуг з профілю та консультації у школі грудного вигодовування. Наш педіатр-гастроентеролог огляне, направить на обстеження та призначить лікування дітям віком до 3 років.

Захворювання, які лікує дитячий гастроентеролог

У Клініці ЦСМ за напрямком «Дитяча гастроентерологія» допомагають у діагностиці та лікуванні всіх хвороб шлунково-кишкового тракту, печінки, жовчного міхура і проток, а також аутоімунних порушень.

І це далеко не всі проблеми зі здоров'ям дитини, за яких може знадобитися професійна консультація дитячого гастроентеролога.

Також дитячого гастроентеролога варто відвідувати у профілактичних цілях.

Послуги дитячого гастроентеролога

Дитячі гастроентерологи клініки в Білій Церкві надають такі послуги:

Також у Клініці ЦСМ у Білій Церкві працює школа грудного вигодовування.

Симптоми, за наявності яких треба звернутися до дитячого гастроентеролога

Лікування у дитячого гастроентеролога може знадобитися, якщо у дитини з'явилися такі тривожні ознаки порушень у функціонуванні травної системи, як:

Діагностика в дитячій гастроентерології у Клініці ЦСМ

На першому прийомі, після опитування, огляду та вивчення медичної документації, дитячий лікар-гастроентеролог у Білій Церкві в Клініці ЦСМ може призначити додаткову діагностику, яка необхідна для встановлення та уточнення діагнозу дитини:

Діагностичний комплекс підбирається індивідуально, залежно від симптомів, історії хвороби, віку та інших особливостей дитини.

На повторному прийомі лікар розшифровує результати досліджень та складає схему лікування (з рекомендаціями щодо харчування).

Без проведення діагностичних заходів лікування у дитячого гастроентеролога неможливо.

Чим відрізняється дитячий гастроентеролог від дорослого?

Головна відмінність дорослих та дитячих лікарів однієї спеціалізації — вік пацієнта. Дитячий лікар-гастроентеролог працює не лише з дитиною, а й з її батьками, проводить з ними освітню роботу; займається не лише професійною діагностикою та лікуванням, а й охороною здоров'я пацієнтів від 0 до 18 років, протидіє появі порушень роботи ШКТ.

Як підготуватися до прийому дитячого гастроентеролога?

Переважно, до первинного огляду у дитячого гастроентеролога готуватися не потрібно. Але краще дотримуватися деяких стандартних рекомендацій: при можливості не годувати і не напувати дитину перед прийомом, не зчищати наліт з язика, не давати ліків, які можуть купувати або стерти симптоми. Також, якщо це не перше звернення до дитячого гастроентеролога з дитиною (особливо якщо вас цікавить альтернативна друга думка), потрібно підготувати медичну документацію — результати аналізів та діагностичних досліджень, попередні висновки лікарів.

Як відбувається прийом у дитячого гастроентеролога?

Перша консультація у дитячого гастроентеролога складається з усного опитування щодо скарг, історії хвороби (зокрема перенесених раніше захворювань), харчових звичок та спадковості, огляду та призначення діагностичних досліджень, а іноді й симптоматичного лікування. На другому прийомі лікар розшифровує результати аналізів та досліджень, складає схему лікування та дає рекомендації щодо дієти.

Які питання можна поставити дитячому гастроентерологу?

Дитячий гастроентеролог може запитати: Що турбує дитину? Яка локалізація та частота болю? Чи пов'язане виникнення болю з їжею? Чи були раніше проблеми із ШКТ? Який у дитини режим харчування та раціон? Чи є у дитини харчова алергія чи непереносимість? Які ліки та в яких дозах дитина приймає зараз або приймала найближчим часом (до або під час появи симптомів)? тощо. У свою чергу, батьки можуть проконсультуватися з лікарем про можливу «швидку допомогу» при загостреннях, про правильний режим та раціон харчування, а також дізнатися ризики захворювання — хронізація, поява ускладнень тощо.

Переваги лікування у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — багатопрофільний медичний центр повного циклу, в якому вам допоможуть «від» і «до», і навіть більше.
  2. Надаємо допомогу дітям різного віку — від 0 до 18 років.
  3. Досвідчені висококваліфіковані дитячі лікарі.
  4. Нове діагностичне та лікувальне обладнання.
  5. Комфортні умови лікарського прийому та діагностики.
  6. Демократичне співвідношення ціни та якості надання послуг.

Потрібна консультація дитячого гастроентеролога у Білій Церкві? Педіатри-гастроентерологи багатопрофільної Клініки ЦСМ проведуть точну діагностику та лікування захворювань шлунково-кишкового тракту у дітей. Щоб записатися на прийом до дитячого гастроентеролога, зателефонуйте до нашого контакт-центру або заповніть форму зворотного зв'язку. Скажіть «ні» самолікуванню, при захворюваннях ШКТ у дітей важливо дотримуватися балансу між терапією та рекомендаціями дитячого гастроентеролога щодо харчування.

Михайло 27.09.2022

Дитячий гастроентеролог

Лікарка дуже компетентна та гарна людина. Дуже уважно оглянула та опитала дитину й мене. Все детально пояснила, дала пояснення як надалі вирішити проблему і підібрала як для мене вдале лікування, син перестав скаржитись на болі у шлунки та нудоту. Дякую і рекомендую!

Milana Petrenko 06.08.2022

Детский гастроэнтеролог

Когда начала искать детского гастроэнтеролога, отзывов по Белой Церкви никаких не нашла, потому выбирала, что называется, пальцем в небо - так и попала с ребенком в ЦСМ. По итогам обращения могу сказать, что клиника меня всем устроила, врач очень внимательная, дала много советов, расписала весь план действий: какие обследования нам пройти, что делать пока получим результаты. Все очень подробно, для "чайников". На повторную консультацию тоже приедем сюда. Ребенку "тетя Марина" тоже понравилась))

Юлія 19.06.2022

Дитячий гастроентеролог

Я дуже задоволена компетентністю та підходом спеціаліста. Велике дякую за допомогу, пояснення та розуміння!

Давидова О 12.05.2022

Детский гастроэнтеролог

Очень компетентный, хоть и молодой врач (обычно я к таким отношусь с опасением), на консультации мы получили ответы на все вопросы. Отдельное спасибо девочке из контакт-центра, что подобрала удобное для меня время, была небольшая нестыковочка, но все быстро решилось