м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5 (незабаром відкриття) (На карті)

+38 (050) 305-20-27 +38 (093) 170-16-59

Пн.-Нд. 09:00 - 18:00

Невролог

Неврологія — це медична дисципліна, що вивчає захворювання, спричинені дисфункціями центральної та периферичної нервової системи, принципи діагностування, лікування та запобігання неврологічним порушенням.

Неврологія

Невролог в Білій Церкві

З кожним роком неухильно зростає кількість пацієнтів неврологічних відділень. Практично повсюдно поширені неврит, радикуліт, остеохондроз і неврози. Стреси та нервове перенапруження міцно увійшли в наше життя. Фахівці відділення неврології в Білій Церкві у Клініці ЦСМ допоможуть діагностувати та диференціювати неврологічні розлади, доберуть індивідуальну схему лікування та запропонують заходи щодо запобігання розвитку ускладнень.

Коли потрібно звернутися до невролога

Невролог — це лікар, який спеціалізується на лікуванні, діагностиці та запобіганні розвитку неврологічних синдромів і патологій нервової системи. Лікарі можуть спеціалізуватися на вузьких сферах неврології, які вивчають та лікують новоутворення ЦНС, інфекційні ураження головного та спинного мозку, периферичної нервової системи, судинні патології та аутоімунні захворювання, нейродегенеративні патології тощо.

Консультація невролога необхідна пацієнтам, у яких підозрюють наявність неврологічних ускладнень деяких патологій внутрішніх органів (цукрового діабету, захворювань крові, новоутворень).

Вам необхідно терміново записатися на прийом до невролога, якщо ви спостерігаєте один або кілька нижчеперелічених ознак.

Симптоми неврологічних захворювань:

Захворювання нервової системи супроводжуються зниженням фізичної активності та працездатності, емоційно нестійкою поведінкою, порушенням діяльності нервової системи. У пацієнтів із неврологічними розладами часто спостерігається порушення поведінки, координації рухів, дезорієнтація в просторі, можуть виникнути проблеми з мовленням, письмом, із самообслуговуванням. Усе це здійснює негативний вплив на життя та взаємини з іншими людьми.

Захворювання нервової системи, які лікують неврологи:

Лікарі-неврологи діагностують і лікують захворювання, пов'язані з болями в спині, розладами сну, черепно-мозковими травмами та їхніми наслідками. Під наглядом неврологів проходить реабілітація після інсультів і хірургічне лікування гриж міжхребцевих дисків.

Як проходить консультація у невролога

Лікар-невропатолог на першому прийомі проводить збір анамнезу, вивчає історію хвороби та життя пацієнта, з метою виявити чинники, що призводять до захворювання. Проводиться фізичний огляд, аналіз клінічної картини захворювання. Неврологічні дослідження дають змогу уточнити симптоматику, оцінити функціональність нервової системи.

Невролог проводить неврологічні проби, оцінює різні рефлекси, тестує температурну та больову чутливість, здатність відчувати тиск на шкіру. Перевірка комбінованої чутливості охоплює оцінювання координації рухів, здатність оцінювати положення власного тіла в просторі.

Під час неврологічного огляду перевіряється функція мозочка (стійкість у позі Ромберга), проводиться тест на діадохокінез, п'ятково-колінна та вказівна проба.

Діагностика неврологічних захворювань

Неврологічний центр надає можливість пройти комплексну діагностику організму включно з лабораторними аналізами та інструментальними дослідженнями.

Лабораторні аналізи для невролога неспецифічні, такі ж, як для більшості фахівців, і охоплюють загальний і біохімічний аналіз крові, загальний аналіз сечі.

Методи інструментальної діагностики неврологічних порушень:

Застосування сучасного обладнання, використання новітніх комп'ютерних технологій дає змогу детально та всебічно проаналізувати стан судин головного мозку, структур центральної та периферичної нервової системи.

Лікування неврологічних захворювань

На підставі отриманих результатів обстеження невропатолог ставить діагноз і розробляє індивідуальну схему лікування, спираючись на новітні досягнення неврології. З огляду на особливості захворювання та самопочуття пацієнта лікування може проходити амбулаторно або в умовах стаціонару.

Принципи лікування неврологічних захворювань:

Саме з цього переліку лікар складає оптимальну лікувальну комбінацію, реалізація якої відбувається з використанням новітнього медичного обладнання. Під час обслуговування неврологічних пацієнтів у Клініці ЦСМ створюються всі комфортні умови для швидкого одужання. Шанобливе ставлення персоналу в доповненні до ефективних медичних процедур дають змогу легко забути про минулі проблеми та з відновленим здоров’ям сконцентруватися на подальших життєвих планах.

Профілактика неврологічних захворювань

Для того, щоби запобігти появі неврологічних розладів, запобігти розвитку ускладнень і рецидивів, важливо дотримуватися простих правил.

Заходи профілактики у неврології:

Наші переваги

1. Консультують і призначають лікування неврологічних захворювань тільки висококваліфіковані лікарі-неврологи.
  2. Відділення неврології оснащено сучасним і точним діагностичним обладнанням.
  3. Неврологія Клініки ЦСМ забезпечує якісне спостереження й ефективний догляд за пацієнтами на всіх стадіях комплексного лікувального процесу включно з подальшою реабілітацією.
  4. Індивідуальний підхід до лікування кожного пацієнта.
  5. Швидке розшифрування всіх проведених обстежень.
  6. Доступна вартість консультації у невролога.

Лікарі

Хочете записатися на прийом до невролога? Для цього достатньо зателефонувати за одним із вказаних номерів телефонів або заповнити спеціальну форму на сайті. Неврологи в Білій Церкві Клініки ЦСМ докладуть усіх зусиль для вашого повного одужання!