Невролог

Неврологія — це медична дисципліна, що вивчає захворювання, спричинені дисфункціями центральної та периферичної нервової системи, принципи діагностування, лікування та запобігання неврологічним порушенням.

Неврологія

Невролог у Білій Церкві

З кожним роком неухильно зростає кількість пацієнтів неврологічних відділень. Практично повсюдно поширені неврит, радикуліт, остеохондроз і неврози. Стреси та нервове перенапруження міцно увійшли в наше життя. Фахівці відділення неврології в Білій Церкві у Клініці ЦСМ допоможуть діагностувати та диференціювати неврологічні розлади, доберуть індивідуальну схему лікування та запропонують заходи щодо запобігання розвитку ускладнень.

Коли потрібно звернутися до невролога

Невролог — це лікар, який спеціалізується на лікуванні, діагностиці та запобіганні розвитку неврологічних синдромів і патологій нервової системи. Лікарі можуть спеціалізуватися на вузьких сферах неврології, які вивчають та лікують новоутворення ЦНС, інфекційні ураження головного та спинного мозку, периферичної нервової системи, судинні патології та аутоімунні захворювання, нейродегенеративні патології тощо.

Консультація невролога необхідна пацієнтам, у яких підозрюють наявність неврологічних ускладнень деяких патологій внутрішніх органів (цукрового діабету, захворювань крові, новоутворень).

Вам необхідно терміново записатися на прийом до невролога, якщо ви спостерігаєте один або кілька нижчеперелічених ознак.

Симптоми неврологічних захворювань:

Захворювання нервової системи супроводжуються зниженням фізичної активності та працездатності, емоційно нестійкою поведінкою, порушенням діяльності нервової системи. У пацієнтів із неврологічними розладами часто спостерігається порушення поведінки, координації рухів, дезорієнтація в просторі, можуть виникнути проблеми з мовленням, письмом, із самообслуговуванням. Усе це здійснює негативний вплив на життя та взаємини з іншими людьми.

Захворювання нервової системи, які лікують неврологи:

Лікарі-неврологи діагностують і лікують захворювання, пов'язані з болями в спині, розладами сну, черепно-мозковими травмами та їхніми наслідками. Під наглядом неврологів проходить реабілітація після інсультів і хірургічне лікування гриж міжхребцевих дисків.

Як проходить консультація у невролога

Лікар-невропатолог на першому прийомі проводить збір анамнезу, вивчає історію хвороби та життя пацієнта, з метою виявити чинники, що призводять до захворювання. Проводиться фізичний огляд, аналіз клінічної картини захворювання. Неврологічні дослідження дають змогу уточнити симптоматику, оцінити функціональність нервової системи.

Невролог проводить неврологічні проби, оцінює різні рефлекси, тестує температурну та больову чутливість, здатність відчувати тиск на шкіру. Перевірка комбінованої чутливості охоплює оцінювання координації рухів, здатність оцінювати положення власного тіла в просторі.

Під час неврологічного огляду перевіряється функція мозочка (стійкість у позі Ромберга), проводиться тест на діадохокінез, п'ятково-колінна та вказівна проба.

Діагностика неврологічних захворювань

Неврологічний центр надає можливість пройти комплексну діагностику організму включно з лабораторними аналізами та інструментальними дослідженнями.

Лабораторні аналізи для невролога неспецифічні, такі ж, як для більшості фахівців, і охоплюють загальний і біохімічний аналіз крові, загальний аналіз сечі.

Методи інструментальної діагностики неврологічних порушень:

Застосування сучасного обладнання, використання новітніх комп'ютерних технологій дає змогу детально та всебічно проаналізувати стан судин головного мозку, структур центральної та периферичної нервової системи.

Лікування неврологічних захворювань

На підставі отриманих результатів обстеження невропатолог ставить діагноз і розробляє індивідуальну схему лікування, спираючись на новітні досягнення неврології. З огляду на особливості захворювання та самопочуття пацієнта лікування може проходити амбулаторно або в умовах стаціонару.

Принципи лікування неврологічних захворювань:

Саме з цього переліку лікар складає оптимальну лікувальну комбінацію, реалізація якої відбувається з використанням новітнього медичного обладнання. Під час обслуговування неврологічних пацієнтів у Клініці ЦСМ створюються всі комфортні умови для швидкого одужання. Шанобливе ставлення персоналу в доповненні до ефективних медичних процедур дають змогу легко забути про минулі проблеми та з відновленим здоров’ям сконцентруватися на подальших життєвих планах.

Профілактика неврологічних захворювань

Для того, щоби запобігти появі неврологічних розладів, запобігти розвитку ускладнень і рецидивів, важливо дотримуватися простих правил.

Заходи профілактики у неврології:

Як поводитися на прийомі у невролога?

Пацієнту необхідно бути максимально спокійним, щоб максимально докладно розповісти лікареві про свою проблему, встигнути відповісти на уточнюючі питання лікаря та отримати відповіді на свої питання, які, напевно, є.

Навіщо невролог водить молотком перед очима?

Лікар-невролог використовує рухи невеликим молотком перед очима пацієнта для оцінки функціонального стану м'язів та нервів, які відповідають за роботу очних яблук, обсягу їх рухів.

Чи потрібно роздягатися на прийомі у невролога?

Так, треба буде роздягнутися. Це необхідно для проведення лікарського огляду, постановки клінічного діагнозу та необхідних видів діагностики.

Які питання може поставити невролог?

Невролог ставить питання, що полегшують постановку правильного діагнозу. Серед них: чи відчуваєте ви запаморочення, чи бувають у вас порушення сну, чи часто вас турбує головний біль, яка у нього локалізація, чи втрачали ви свідомість найближчим часом, які були обставини втрати свідомості, чи хвилюють вас болі в спині, куди вони іррадіюють тощо.

Як підготуватись до візиту до невролога?

Підготовка до консультації у невролога може включати: створення списку питань, що цікавлять, симптомів (що болить, як сильно, за яких обставин тощо; також це може бути щоденник сну, календар втрати свідомості, опис того, що відбувається з вами під час нападів і що передує їм) та списку препаратів, які ви приймаєте на даний момент або закінчили приймати протягом найближчих 2 тижнів, опитування кровних родичів про наявність випадків неврологічних патологій, підготовку вже наявної медичної документації (результати досліджень, висновки лікарів, виписки з історії хвороби, інформація про алергічні реакції, перепади артеріального тиску протягом доби тощо). Зверніть увагу, що спеціально проходити діагностику перед первинною консультацією не потрібно, лікар сам призначить пакет досліджень, який відповідатиме показанням.

Чи можна йти до невролога з депресією?

Невролог є одним із фахівців, які проводять лікування депресії. Крім нього, спеціалізуються на депресії такі фахівці, як психотерапевти та психіатри.

Наші переваги

1. Консультують і призначають лікування неврологічних захворювань тільки висококваліфіковані лікарі-неврологи.
  2. Відділення неврології оснащено сучасним і точним діагностичним обладнанням.
  3. Неврологія Клініки ЦСМ забезпечує якісне спостереження й ефективний догляд за пацієнтами на всіх стадіях комплексного лікувального процесу включно з подальшою реабілітацією.
  4. Індивідуальний підхід до лікування кожного пацієнта.
  5. Швидке розшифрування всіх проведених обстежень.
  6. Доступна вартість консультації у невролога.

Лікарі

Хочете записатися на прийом до невролога? Для цього достатньо зателефонувати за одним із вказаних номерів телефонів або заповнити спеціальну форму на сайті. Неврологи в Білій Церкві Клініки ЦСМ докладуть усіх зусиль для вашого повного одужання!

• CA1B. Консультація невролога (первинна)

45 хвилин

• CA2B. Консультація невролога (повторна)

30 хвилин

• CA3B. Консультація невролога (перед курсом)

• Консультація невролога (заключна)

30 хвилин

• Консультація невролога (онлайн)

• 481. Нічний ЕЕГ моніторинг та діагностика сну

Марина Валентинівна 06.03.2023

Невролог

Останні кілька місяців постійно боліла голова. Думала це від стресу та втоми, але біль ставав тільки сильнішим, навіть знеболюючі уже не допомагали. Вирішила звернутися до невролога. Мене приймала Світлана Валентинівна Корольова. Дуже грамотний спеціаліст. Уважно вислухала мене, назначила всю необхідну діагностику. Зараз проходжу курс лікування. І хоч він ще не закінчився, болі вже практично припинилися та і загальний стан значно покращився! Шкодую тільки, що так довго терпіла ці страждання, більше так затягувати точно не буду.

Дарина П 24.10.2022

Невролог

Крутий лікар! Завжди приємно звертатися до таких професіоналів. А ще в клініці дуже гарне діагностичне обладнання, і швидко видають висновки. Дуже вдячна їм за оперативність, допомогли уникнути наслідків.

Агата 17.09.2022

Невролог

Была в клинике 15.09.2022. Очень понравилось обслуживание администраторов (очень милые девушки) и прием врача. Очень хороший врач-невролог. Очень осталась довольна. Врач настоящий профессионал, внимательный, отзывчивый и обходительный. По результатам обследований начала лечение, которое помогает на все 200%.

Cowboy 04.07.2022

Невролог

Хочу подякувати клініці ЦСМ в Білій Церкві за таких крутих лікарів! Був у Кадука Є. Г., людина дуже грамотна, розбирається. Виправдав всі мої надії. Я йшов до лікаря з певними питаннями, на які хотів отримати професійну відповідь, і я її та отримав. І не тільки певну інформацію, а й відповідне лікування (йшов вже с обстеженнями, які зробив раніше). Задоволений, наскільки це можливо. Зараз полікуюсь і потім піду повторно до цього ж лікаря.

Night King 10.06.2022

Невролог

Євген Григорович - дуже уважний лікар. Дуже багато часу приділив. Я залишилась дуже задоволеною, симптоми, які дуже заважали життю, швидко зникли. Рекомендую всім звертатися до цього невролога.

Anzhelika Borysenko 30.04.2022

4.0

Невролог

Консультация невролога прошла как нельзя лучше, даже не ожидала такого уровня. Лечение получила на 12 +, сейчас правда еще продолжаю лечиться но результат уже вижу. Единственная причина, по которой чуть занизила оценку, это парковка, оба раза когда была в клинике, негде было припарковаться, немало поморочилась с этим, зато есть свой отель (+ в карму).