Тракційна терапія

Тракційна терапія має як миттєвий знеболювальний, так і тривалий терапевтичний ефект при дегенеративних та компресійних ураженнях хребта. Крім того, вона добре зарекомендувала себе як профілактика хвороб хребта та перших проявів остеохондрозу.

Тракційна терапія

Тракційна терапія у Білій Церкві

За інформацією, наданою ВООЗ, у 80 % населення планети систематично виникають скарги на біль у спині різної локалізації. Найчастіше — це болі в області попереку. Їхню частку у статистиці проблем із хребтом фахівці оцінюють по-різному: від 60 до 90 %. Причини виникнення можуть бути різними. Але, як правило, після комплексного обстеження та при відсутності протипоказань пацієнтам з такою проблемою невролог або вертебролог призначає тракцію (витягування) хребта.

Тракційна терапія — це апаратна процедура, яка є високоефективною альтернативою мануальній медицині. Вона заснована на дозованих за силою та часом впливах на глибокі м'язи та тканини хребта, які здійснює спеціальний апарат. Під час процедури м'язи та тканини хребта повільно та м'яко розтягуються та розслабляються. При цьому збільшується відстань між хребцями та суглобами, розширюються міжхребцеві отвори, розвантажуються хребетно-рухові сегменти, зменшується внутрішньодисковий тиск, розблокуються міжхребцеві суглоби, посилюється кровообіг.

Ця процедура має як миттєвий знеболювальний, так і тривалий терапевтичний ефект при дегенеративних та компресійних ураженнях хребта. Крім того, вона добре зарекомендувала себе як профілактика хвороб хребта та перших проявів остеохондрозу.

Високоефективна тракційна терапія у Білій Церкві доступна пацієнтам найбільшої приватної лікарні Київської області — багатопрофільної Клініки ЦСМ. На базі медичного центру повного циклу ви зможете пройти курс лікування на кушетці з тяговим блоком BTL-6000, а також всю необхідну діагностику та консультації перед та після процедури. (Доступна тракційна терапія дітям, найчастіше вона призначається після 16 років).

Показання до тракційної терапії

Клінічні показання, при яких може бути призначена тракція:

Щоб пройти курс тракційної терапії у Білій Церкві, обов'язково потрібно отримати направлення від лікаря, що ґрунтується на наявності показань.

Захворювання, при яких призначається процедура

І це далеко не всі хвороби, при яких може бути призначена тракційна терапія дітям та дорослим.

Протипоказання до тракційної терапії

Тракція може бути відкладена на якийсь час до стабілізації стану пацієнта або повністю заборонена (на розсуд лікаря). Причиною цього може стати наявність одного чи кількох протипоказань із переліку нижче:

Курс тракційної терапії може бути припинено і скасовано у тих випадках, коли є негативна реакція організму пацієнта на пробну тракцію. Пацієнтам віком до 16 і після 60 років процедура практично не призначається через наявність високого ризику негативної реакції організму.

Підготовка до тракції

Специфічна підготовка до тракції не потрібна.

Але при цьому, тракційна терапія може викликати ускладнення.

Ускладнення можна розділити на групи, виходячи з причин їх виникнення:

Останній пункт один із найважливіших, оскільки при його ігноруванні пацієнт може сам собі нашкодити та в рази погіршити свій стан.

Як проходить процедура

Апарат

Тракція хребта на апараті BTL-6000 у Клініці ЦСМ — це ефективність, безболісність та комфорт проведення.

Для отримання лікування пацієнт розміщується на зручній трисекційній кушетці для витягування хребта з регулюванням висоти та інноваційною системою ременів для поперекового та шийного відділів. Після цього фахівець клініки проводить сеанс тракційної терапії хребта.

Процедура поділяється на кілька етапів і включає:

Тривалість одного сеансу — 10-25 хвилин.

Тривалість курсу — від 6-7 до 10-15 сеансів. (За показаннями може бути призначено кілька курсів із 10-15 процедур протягом 3-4 місяців.)

Після лікування обов'язково потрібно дотримуватися ортопедичного режиму. Докладніше про нього розповість фахівець клініки під час проведення процедури.

Яку лікувальну дію має тракційна терапія

Ефекти тракційної терапії можуть включати:

Кінцевий результат терапії індивідуальний. Він залежить від багатьох чинників. Це — загальний стан організму пацієнта, діагноз, дотримання рекомендацій тощо. Щодо цієї апаратної методики, від неї не варто чекати на миттєві кардинальні зміни. Вона дійсно може зняти біль та розслабити за один сеанс, але кінцевий результат буде видно лише після проходження повного курсу процедур. Певною мірою це повільно, але ви отримаєте стійкий і довгостроковий результат (при дотриманні режиму).

Як поводитися після витягнення хребта?

Повний перелік рекомендацій щодо післяпроцедурного ортопедичного режиму пацієнт отримує на консультації з фахівцем клініки. Він обов'язково включає обмеження на фізичну активність (під забороною — підняття важких речей, скручування, біг, швидка ходьба, стрибки тощо) і на положення сидячи протягом 90-120 хвилин безпосередньо після процедури.

Скільки сеансів треба для витягування хребта?

Зазвичай, тривалість курсу становить від 6-7 до 10-15 сеансів. За показаннями курс може повторюватись кілька разів протягом 3-4 місяців.

Чи потрібно витягувати хребет при сколіозі?

Тракція є одним із рекомендованих методів лікування при різних деформаціях хребта, зокрема сколіозі.

Чи може витягування хребта завдати шкоди?

Витягнення хребта не завдасть жодної шкоди, якщо перед призначенням тракції було проведено всю необхідну діагностику, вивчено історію хвороби на наявність протипоказань і пацієнт дотримувався всіх рекомендацій. Також важливе місце у безпеці даної методики займає досвідченість фахівця, який проводить обстеження пацієнта та саму процедуру.

Переваги лікування у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — найбільша приватна лікарня повного циклу у Київській області. Тут ви зможете пройти експертну діагностику, отримати висновок від київських фахівців з багатим клінічним досвідом, отримати якісне лікування та повноцінно відновитись після тривалої та / або тяжкої хвороби.
  2. Сучасний апарат для тракції BTL-6000: зручна кушетка, налаштування індивідуальних параметрів терапії, ефективність.
  3. Неврологи та ортопеди з великим практичним досвідом.
  4. Персональний підхід до кожного пацієнта.
  5. Попередній запис на витягування.
  6. Комфортні та безпечні умови проживання у готелі на базі клініки для пацієнтів з інших міст України.
  7. Демократичне співвідношення вартості та якості послуг.

Помітили, що часто скаржитесь на біль у спині? Вам було діагностовано захворювання хребта та рекомендовано пройти курс витягування хребта? Щоб записатись на тракцію в Білій Церкві в Клініку ЦСМ або пройти високоточну діагностику перед тракцією, зв'яжіться з нашим контакт-центром за телефоном або залиште заявку на сайті. Ми гарантуємо найкращий з можливих результат лікування, комфорт та безпеку перебування на території медичного центру, високу якість надання медичних послуг. Довірте здоров'я професіоналам — обирайте лікування у нас.

Карась В'ячеслав Володимирович

Лікар ортопед-травматолог вищої категорії