м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5 (незабаром відкриття) (На карті)

+38 (050) 305-20-27 +38 (093) 170-16-59

Пн.-Нд. 09:00 - 18:00

Електроенцефалографія

Електроенцефалограма (ЕЕГ) — це тест, який виявляє аномалії у ваших мозкових хвилях або електричній активності вашого мозку. Клітини вашого мозку спілкуються за допомогою електричних імпульсів та активні весь час, навіть коли ви спите. Ця активність проявляється хвилястими лініями на записі ЕЕГ. ЕЕГ є одним із основних діагностичних тестів для епілепсії. ЕЕГ також може грати певну роль у діагностиці інших захворювань мозку.

Електроенцефалографія у Білій Церкві

У вас часто болить голова та виникають запаморочення? Бувають судоми чи безсоння? З’ясувати причини появи цих та багатьох інших симптомів допоможе звернення до лікаря з проведенням ЕЕГ та інших діагностичних процедур. Зробити електроенцефалографію у Білій Церкві та отримати консультацію у досвідченого невролога та фахівців суміжного профілю можна у Клініці ЦСМ, яка є медичною установою повного циклу. Дане обстеження безпечне та інформативне, тому може проводитися у вагітних, дорослих та дітей будь-якого віку.

ЕЕГ — це діагностична неінвазивна методика, яка ґрунтується на впливі електричними імпульсами на клітини головного мозку для отримання даних про біоелектричну активність цього життєво важливого органу. Енцефалограма дає комплексну інформацію про стан клітин мозку та дає змогу виявляти ознаки епілепсії, патологічні осередки із запаленням, судинні порушення, пухлинні процеси, наслідки інсульту, травм чи хірургічних втручань.

Показання

Електроенцефалограма може застосовуватися для виявлення патологій або проведення диференціальної діагностики, що допомагає уникнути помилок під час постановки діагнозу. Вона проводиться як самостійно, так і в складі комплексного обстеження. ЕЕГ робиться періодично для контролю розвитку хронічних захворювань. Отримані результати допомагають лікарям правильно складати плани лікування чи реабілітації, оцінювати ефективність терапії чи хірургічного втручання.

Симптоми

Показаннями до ЕЕГ можуть стати такі симптоми:

Захворювання

Показання до ЕЕГ дуже різноманітні, тому це дослідження може призначатися лікарями різних спеціальностей. Електроенцефалограма часто долучається до плану обстеження при таких захворюваннях, як:

Протипоказання

Протипоказань до ЕЕГ практично немає. У деяких випадках її доводиться відкладати при ураженнях, запальних процесах чи післяопераційних швах на поверхні голови, які роблять процедуру важкою чи неможливою. Також перешкоджати виконанню енцефалограми головного мозку може нездатність пацієнта перебувати в нерухомому положенні. Перенести проведення ЕЕГ краще на інший день при алкогольному сп’янінні, ГРВІ, підвищеній температурі або надмірно збудженому стані у дитини.

Підготовка до ЕЕГ

Електроенцефалографія не потребує складної підготовки. З правилами у разі призначення ЕЕГ головного мозку пацієнта ознайомить лікар Клініки ЦСМ. Фахівець пояснює, навіщо потрібне дослідження і як воно проводиться. Щоби моніторинг електроактивності мозку був точним, варто дотримуватись низки простих рекомендацій. Основні правила щодо підготовки до ЕЕГ:

Порядок проведення

Вивчення електроактивності клітин головного мозку виконується за допомогою енцефалографа, який складається з кількох датчиків-електродів, які нагадують шапочку для купання в басейні, блоку та монітора. Процедура проводиться у спеціальній кімнаті, яка ізольована від шуму та світла.

Щоби пройти ЕЕГ, необхідні такі етапи:

Для проведення електроенцефалографії дитині батьки повинні вжити низку підготовчих заходів:

Загалом процедура займає трохи більше 20–30 хвилин. Вона не спричиняє дискомфортних та болючих відчуттів. Після дослідження пацієнт може одразу вирушати додому.

У Клініці ЦСМ у Білій Церкві створено максимально сприятливі умови для проведення ЕЕГ. Енцефалографія робиться досвідченими фахівцями, які вміють знаходити підхід до дітей будь-якого віку. Для комфортності та точності діагностики використовується сучасна апаратура експертного класу.

Результати та їхнє розшифрування

Розшифровкою ЕЕГ займається лікар функціональної діагностики, який пройшов спеціальне навчання. Для отримання висновку може знадобитись 5–7 днів. Опис електроенцефалографії складається із трьох частин:

Висококваліфіковані неврологи Клініки ЦСМ вміють діагностувати складні захворювання завдяки великому досвіду роботи. Вони грамотно інтерпретують результати електроенцефалографії, оцінюють дані неврологічного обстеження та анамнез хворого. Під час першого огляду лікар проводить тести для виявлення порушень мови, зору, чутливості, рефлексів, координації рухів, ходи та м’язового тонусу. Підсумки тестування разом із результатами ЕЕГ допомагають правильно оцінити стан пацієнта. У разі необхідності точнішої та детальнішої діагностики призначаються інші види досліджень.

Наші переваги

1. Можливість зробити ЕЕГ у досвідченого фахівця.
  2. Індивідуальний підхід.
  3. Використання сучасної апаратури.
  4. Висока точність результатів.
  5. Можливість проведення додаткової діагностики та консультацій у лікарів вузької спеціалізації на базі клініки.
  6. Комфортні умови.
  7. Доступна вартість.

Лікарі

Звертайтеся до Клініки ЦСМ, щоби зробити інформативну та точну ЕЕГ у Білій Церкві. Записатися на ЕЕГ можна, зателефонувавши за вказаним номером або заповнивши спеціальну форму для онлайн-запису або зворотного дзвінка. Оператори контакт-центру швидко зв’яжуться з вами, нададуть відповідь на всі питання щодо ЕЕГ, ціни дослідження та підготовки до нього, а також запишуть вас на прийом до невролога, психіатра або психолога в зручний час.

Ліцензія № 282410

Свідоцтво "Лідер галузі у медичній сфері"