УЗД печінки у Білій Церкві

За статистичними даними, близько у 200 мільйонів людей є хронічні захворювання печінки, близько 14 мільйонів з них страждають від цирозу. УЗД печінки — це інформативний, неінвазивний діагностичний метод, який дозволяє виявити зміни, що виникають у тканинах печінки, ворітної системи, жовчних протоків на тлі різних захворювань або травматизації. У нас, у багатопрофільній клініці повного циклу ЦСМ у Білій Церкві, можна пройти ультразвукове дослідження печінки на апараті, що дозволяє виявити найменші патологічні зміни в печінці. Інтерпретацію результатів дослідження проведе досвідчений лікар-діагност.

Показання до проведення УЗД печінки

Симптомів, при яких варто перевірити здоров’я печінки, багато. Але існує кілька основних показань до УЗД печінки. Серед них:

Зробити ультразвукове дослідження печінки в Білій Церкві в Клініці ЦСМ, навіть за відсутності симптомів, варто, якщо ви:

Крім цього, без даного виду діагностики не обійтися при:

При яких захворюваннях призначається процедура

І це далеко не повний перелік захворювань, які допомагає диференціювати ультразвукова діагностика печінки.

Для профілактики цирозу й інших захворювань печінки треба проходити ультразвукову діагностику печінки 1 раз на 12 місяців (при відсутності симптомів і ехоознак хвороби), мінімум 1 раз на 6 місяців (для контролю вже виявленої проблеми).

Протипоказання до проведення УЗД печінки

УЗД печінки у дітей і дорослих не має прямих протипоказань.

Єдина причина, з якої може бути відкладена діагностика стану печінки і жовчних проток, — ушкодження шкіри в зоні, з якою контактує датчик УЗ-апарата при обстеженні.

Підготовка до УЗД печінки

Деякі вважають, що при застосуванні цього виду діагностики підготовка не потрібна. Так, дослідження печінки ультразвуком дійсно можна провести у будь-який час, але більше інформації і детальнішу картину лікар може отримати саме у тому випадку, коли пацієнт з усією відповідальністю підійде до періоду "до". Підготовка до УЗД печінки включає:

Також варто врахувати, що будь-яке УЗД органів черевної порожнини не варто проводити відразу ж після гастроскопії та колоноскопії. Обов'язково треба почекати 4-5 днів, інакше візуалізація буде ускладнена.

На консультацію до лікаря разом з новим висновком УЗД треба взяти результати попередніх досліджень печінки й інших органів черевної порожнини і заочеревинного простору (протоколи УЗД, КТ, МРТ), якщо така діагностика проводилася раніше. Це допоможе відстежити динаміку.

Як роблять УЗД печінки

Щоб пройти УЗД печінки у Білій Церкві, треба завчасно записатися на процедуру і прийти в клініку в призначений час.

Діагностика стану печінки проводиться абдомінально. Тому від пацієнта вимагається оголити живіт (досить загорнути краї одягу так, щоб у лікаря був доступ до обстежуваної області) і лягти на спину.

Після цього лікар УЗД наносить спеціально ехопровідний гель на область печінки та починає переміщувати датчик по черевній стінці, фіксуючи результати огляду долей печінки під різними кутами в різні фази дихання.

Тривалість процедури — 15-20 хвилин.

У Клініці ЦСМ діагностику печінки проводять дітям і дорослим.

Результати УЗД печінки

Розшифровкою результатів, а також диференціальною діагностикою захворювань, оцінкою загального стану пацієнта і можливих ризиків для здоров'я займаються досвідчені лікарі-діагности. При постановці остаточного діагнозу вони керуються не лише результатом УЗ-діагностики, але інших обстежень — лабораторних аналізів, інструментальних досліджень, фізикальний метод.

Тільки після цього розробляється схема лікування (якщо така потрібна).

Який лікар призначає УЗД печінки?

Дослідження печінки ультразвуком може призначити сімейний лікар, педіатр (дитині), а також гастроентеролог, інфекціоніст і гепатолог. Інтерпретацією результатів УЗ-діагностики, як правило, займаються гастроентеролог, інфекціоніст і гепатолог (залежно від виявленого захворювання печінки). Гастроентеролог займається патологічними процесами травлення, які пов'язані із станом печінки. Гепатолог — лікуванням ізольованих діагнозів (зокрема цирозу). Інфекціоніст — лікуванням при вірусних гепатитах.

Чому не можна їсти перед УЗД печінки?

Якщо дослідження проводиться вранці, бажано не снідати та проходити дослідження на голодний шлунок (при цьому вечеря має бути легкою, нежирною). Якщо вдень, то між останньою їдою й УЗД треба витримати інтервал не менше 4 годин, а краще, якщо це буде 6-8 годин. Це допоможе уникнути зайвого утворення газів, які погіршують провідність і заважають якісній візуалізації органу. Але УЗД печінки може проводиться і з навантаженням. Тоді треба взяти з собою щось перекусити.

Що показує УЗД печінки при гепатиті?

Діагностика печінки ультразвуком при гепатитах B і C дозволяє оцінити поточне запалення печінки, стан її тканини і судин.

Для чого роблять УЗД печінки при гепатиті?

Дослідження проводять у рамках диференціації гепатиту від цирозу, абсцесів, кіст, пухлин, аномалій розвитку й обміну тощо.

У який час краще робити УЗД печінки?

Ідеальним часом для проведення УЗ-діагностики печінки вважаються ранкові години (до 12 години дня). Але, в принципі, дослідження можна проводити й після обіду, якщо витримати інтервал голодування.

Як виглядають метастази в печінці на УЗД?

Метастаз — це вторинна пухлина, яка на УЗД печінки, найчастіше, має форму вузликів. Треба сказати, що чутливості ультразвукових апаратів часто недостатньо для виявлення дрібних метастазів.

Переваги УЗД печінки в клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — багатопрофільний медичний центр повного циклу. Наші фахівці допоможуть не лише пройти діагностику, але і зроблять грамотну інтерпретацію результатів, поставлять діагноз за один візит і обґрунтують кожен пункт в діагностичному висновку.
  2. Детальна і чітка візуалізація органу, максимальна точність за рахунок проведення УЗ-діагностики на обладнанні експертного рівня.
  3. Досвідчені лікарі, що постійно підвищують рівень кваліфікації.
  4. Діагностика проводиться без болю і дискомфорту, підходить для будь-якого віку і застосовується при різній тяжкості стану пацієнта.
  5. Можна заздалегідь записатися на УЗД печінки у Білій Церкві (відразу ж після призначення його лікарем).
  6. Проводимо високоточне УЗД печінки у дітей і підлітків.
  7. Демократична ціна дослідження.

Є підозра на захворювання печінки або інших органів черевної порожнини? Треба зробити УЗД печінки? Не відкладайте якісну діагностику на потім: запис на ультразвукове дослідження печінки в Клініці ЦСМ у Білій Церкві здійснюється в телефонному режимі та через форму зворотного зв'язку на сайті. Довірте здоров'я професіоналам!

Dana 19.10.2022

УЗД печінки

Робила УЗД діагностика печінки ще у вересні, потім здавала купу аналізів. Результатом дуже задоволена. Співвідношення ціна-якість за цю повністю виправдана. Величезне спасибі!!! Процвітання клініці!

Даніїл Північний 06.08.2022

УЗД печінки

Гарна клініка. Новий аппарат. Гарні лікарі. Раджу!

Тимофій 02.06.2022

УЗД печінки

У травні робив УЗД печінки в Білій Церкві, ціна досить прийнятна, співробітники клініки привітні, результат майже одразу. Дякую!