УЗД щитоподібної залози

УЗД щитоподібної залози допоможе оцінити точний розмір щитовидки, її контури, структуру, наявність осередкових утворень (кісти, вузли, дифузні зміни, запалення, пухлини), порушень кровотоку тощо.

УЗД щитоподібної залози у Білій Церкві

Захворювання щитоподібної залози зустрічаються у 40% людей. Найчастіше проблеми із щитовидкою турбують жінок віком від 30 до 50 років (у них захворювання щитоподібної залози діагностують у 2 рази частіше, ніж у чоловіків). Оцінити стан щитовидки допоможе діагностика, що базується на ультразвуку. УЗД щитоподібної залози — це недорогий, але дуже інформативний скринінговий метод вивчення функціонального стану залізистої тканини, з якої складається щитоподібна залоза. УЗ-діагностика допоможе швидко та точно виявити проблему. З її допомогою лікар може оцінити точний розмір щитовидки, її контури, структуру, наявність осередкових утворень (кісти, вузли, дифузні зміни, запалення, пухлини), порушень кровотоку тощо. Клініка повного циклу ЦСМ у Білій Церкві пропонує пройти обстеження на УЗ-апараті, що дозволяє виявити найменші зміни в органі. Інтерпретацію результатів УЗД проведе лікар-ендокринолог із багаторічним досвідом роботи.

Показання до УЗД щитоподібної залози

Показаннями до УЗД щитоподібної залози є такі стани, як:

Також, пройти УЗД щитоподібної залози потрібно при:

Навіть у тих випадках, коли ви не належите до груп ризику і чудово почуваєтеся, УЗД щитоподібної залози у віці від 30 років радиться проходити не рідше 1 разу на 2 роки, щоб не упустити початок розвитку патології.

УЗД щитоподібної залози у дітей проводиться за наявності виявленого захворювання, що вимагає контролю, а також  виражених симптомів проблеми.

При яких захворюваннях призначається процедура

Також УЗД щитоподібної залози у дітей та дорослих призначається і при деяких інших захворюваннях та станах.

Протипоказання до проведення УЗД щитоподібної залози

Немає прямих протипоказань до проведення УЗД щитоподібної залози. Однак діагностику можуть відкласти за рішенням лікаря, якщо є сильні пошкодження шкіри шиї до відновлення шкірного покриву. При здоровій шкірі дослідження можна проводити з будь-якою частотністю, у будь-якому стані та у будь-якому віці (від 0 до 100 років і старше).

Підготовка до УЗД щитоподібної залози

Наразі фахівці не вимагають жодної спеціальної підготовки до УЗД щитоподібної залози. Але є певні побажання, які варто врахувати:

Як проходить УЗД щитоподібної залози

Щоб зробити УЗД щитоподібної залози у Білій Церкві у Клініці ЦСМ, потрібно:

Маленьких дітей під час УЗД батьки можуть брати на руки. Головне, щоб дитина не боялася, не плакала і поводилася спокійно.

Більш детально про етапи проведення УЗД щитоподібної залози ви можете дізнатися у лікаря, який призначив дослідження.

Також у нашій клініці у Білій Церкві після УЗД ви можете отримати компетентну консультацію лікаря-ендокринолога.

Результати УЗД щитоподібної залози

Остаточним розшифруванням результатів УЗД щитоподібної залози в Білій Церкві, а також визначенням причин поганого самопочуття, диференціальною діагностикою, оцінкою загального стану пацієнта займаються досвідчені лікарі-діагности — ендокринологи. При постановці остаточного діагнозу та у призначенні додаткових обстежень вони ґрунтуються не лише на результатах УЗД, а й на інших видах діагностики, а також на результатах лабораторних аналізів (зокрема рівень гормонів щитовидки).

Чи можна робити УЗД щитоподібної залози під час місячних?

Так можна. Як і у будь-який інший день менструального циклу. Але, як правило, фахівці рекомендують жінкам дочекатися закінчення менструації та пройти обстеження щитовидки на 7-9-й день свого циклу.

Що краще УЗД чи МРТ щитоподібної залози?

УЗД щитоподібної залози — це один з кращих скринінгових способів, якими можна діагностувати патологічні процеси в щитовидці. Така діагностика використовується як первинна форма обстеження, зокрема у рамках щорічних профілактичних check-up. МРТ щитоподібної залози — це більш точний та експертний вид сканування, але його виконують лише в тому випадку, якщо є реальні побоювання (зокрема при підозрі на злоякісні утворення), які вже були підтверджені на УЗД, але лікарю потрібна їхня деталізація. МРТ дозволяє пошарово розглядати орган.

Як часто можна робити УЗД щитоподібної залози?

Як і будь-яке дослідження ультразвуком, УЗ-діагностику щитоподібної залози можна проводити стільки разів поспіль, скільки вважатиме за потрібне ваш лікар. Звісно, ​​кожне призначення дослідження має бути обгрунтованим.

Скільки дійсне УЗД щитоподібної залози?

Якщо при останньому УЗД щитоподібної залози не було виявлено жодних відхилень, термін його дії не більше 12 місяців. Але якщо на ньому були виявлені зміни в щитовидці, термін скорочується в 2 рази, і через 6 місяців, а іноді і раніше, вам потрібно буде пройти УЗД повторно. (Частотність виконання контрольних діагностик при виявленні патологій визначається лікарем.)

Що не можна робити перед УЗД щитоподібної залози?

Перед ультразвуковою діагностикою щитоподібної залози заборонено вживати алкоголь (у будь-яких кількостях) та палити. Також існують окремі рекомендації щодо прийому їжі для людей похилого віку та людей, схильних до підвищеного газоутворення, та які мають підвищений блювотний рефлекс.

Чи можна їсти до УЗД щитоподібної залози?

УЗД щитоподібної залози немає спеціальних «продуктових» вимог. Проте людям похилого віку і схильним до підвищеного газоутворення, і які мають підвищений блювотний рефлекс, фахівці радять все ж таки утриматися від їди перед процедурою (хоча б за 3 години), оскільки процедура на повний шлунок може викликати відчуття нудоти.

Переваги УЗД щитоподібної залози у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — багатопрофільний медичний центр повного циклу, в якому вам не лише проведуть діагностику, а й нададуть якісну інтерпретацію результатів, поставлять діагноз за один візит та пояснять кожен пункт у діагностичному висновку.
  2. Детальна та чітка візуалізація органів, максимальна точність за рахунок проведення УЗ-діагностики на обладнанні експертного рівня.
  3. Лікарі з багаторічним досвідом, які постійно підвищують рівень своєї кваліфікації та освіченості.
  4. Комфортні умови та доступна вартість проведення діагностики.
  5. У нас можна заздалегідь записатися на УЗД щитоподібної залози в Білій Церкві, на зручний для вас час.

Підозрюєте проблеми зі щитовидною залозою у себе чи своєї дитини? Чи є вже діагностована проблема? У Клініці ЦСМ у Білій Церкві діє попередній запис на ультразвукове дослідження щитоподібної залози. Щоб записатись, зв'яжіться по телефону з нашим контакт-центром або залиште заявку у нас на сайті, і ми найближчим часом зв'яжемося з вами. Довіряйте здоров'я професіоналам.

Анестезіолог, лікар УЗД

Шихматова Світлана Іванівна

Лікар-гінеколог, мамолог, спеціаліст з УЗД

• Ультразвукова діагностика щитоподібної залози

Ірина Валошина 11.02.2023

УЗД щитоподібної залози

Робила УЗД щитоподібної залози за направленням ендокринолога. У клініці сучасне обладнання та професійні лікарі. Все пояснили, проконсультували.