Грибок нігтів

Грибок нігтів — це хронічне інфекційне захворювання, яке може вражати нігті на руках і ногах. Запущений грибок на нігтях може стати причиною алергічних реакцій та створити умови для легшого доступу до організму інших інфекцій.

Багатопрофільна Клініка ЦСМ у Білій Церкві пропонує повний цикл послуг: експертна діагностика та ефективне лікування оніхомікозу.

Довірте своє здоров'я нашим професіоналам!

Як вилікувати грибок нігтів?

Оніхомікоз (грибок нігтів) — це хронічне інфекційне захворювання, яке вражає нігті на руках та ногах. Найчастіше грибок нігтів викликається хвороботворними грибковими мікроорганізмами роду Trichophyton, Epidermophyton чи Microsporum. Для зростання та розмноження колонія грибка використовує кератин, який є «будівельним матеріалом» нігтів.

Грибок нігтів може передатися як при безпосередньому контакті із зараженою людиною, так і через предмети побуту та гігієни, взуття й одяг.

За експертними оцінками, поширеність оніхомікозу може досягати 10-20 % у популяції. Як правило, діти рідко заражаються грибком нігтів. Такий захист забезпечує швидка регенерація клітин. Іноді грибок нігтьової пластини рук та ніг може з'явитися й у дитинстві.

Якщо ви підозрюєте у себе грибок нігтів, зверніться в багатопрофільну Клініку ЦСМ. Лікар-дерматолог нашого медичного центру проведе експертну діагностику та допоможе повністю позбутися мікозу нігтів.

Основні причини виникнення грибка на нігтях

Оніхомікоз розвивається лише при інфікуванні спорами грибка. Хоча це трапляється далеко не щоразу, коли імунна система стикається з ними.

Наявність деяких факторів підвищує ризик активізації грибкової інвазії.

Серед них:

Саме тому, грибок нігтів частіше виявляється у літніх людей, а також у людей із системними захворюваннями та ослабленим імунітетом.

Види грибка нігтів

Залежно від вираженості клінічної картини грибок на нігтях буває:

Залежно від збудника грибок нігтів буває:

Також захворювання залежно від стадії та локалізації буває латеральним, дистальним, проксимальним, поверхневим та тотальним.

Симптоми грибка нігтів

Ознаки ураження нігтьової пластини грибком можуть відрізнятися залежно від виду хвороби та стадії ураження нігтів грибком.

Найбільш показовими є такі прояви, як:

Можливі наслідки грибка нігтів

Запущений грибок на нігтях може стати причиною алергічних реакцій та створити умови для легшого доступу до організму інших інфекцій. Оскільки наявність грибка значно навантажує імунітет людини.

Також у випадках, коли хворому із грибковим ураженням нігтів не було надано правильне лікування, можуть виникнути такі ускладнення, як:

Найбільш схильні до ускладнень хворі з супутнім цукровим діабетом і люди похилого віку (вікова категорія старше 65 років).

Діагностика та лікування оніхомікозу

Найчастіше діагностика оніхомікозу поділяється на такі етапи:

Лікування грибка нігтів призначається за результатами аналізів та огляду.

До нього можуть входити:

Курс лікування у деяких випадках може тривати до 6 місяців. При цьому його результат буде видно ще пізніше. Тільки коли ніготь повністю відросте.

Грибкове ураження нігтів не можна лікувати народними методами та розрекламованими засобами, купленими навмання. Іноді самолікування може приносити короткочасний позитивний результат. І все ж таки через час пацієнт зіткнеться з рецидивом неприємної хвороби.

Рекомендації щодо профілактики грибка нігтів

Позбутися оніхомікозу повністю — реально, назавжди — ні. При грибковому ураженні нігтів імунна система людини не формує специфічного імунітету проти збудника оніхомікозу. Тому, при недотриманні певних правил завжди можна заразитися повторно.

Щоб захистити себе від мікозів нігтів, потрібно:

Чи можна вилікувати грибок нігтів йодом?

У деяких випадках йодна настойка може використовуватися для лікування оніхомікозу. При цьому призначати її самостійно не можна, оскільки лікування грибка має бути комплексним та підбиратися фахівцем.

Як відрізнити оніхолізис від грибка?

Оніхомікоз та оніхолізис відрізняються в причинах ураження нігтьової пластини. У першому випадку це грибкове ураження нігтів. У другому — розшаровування та/або здуття нігтьової пластини відбувається через травму нігтя.

Чи можна оцтом вилікувати грибок на нігтях?

Не варто застосовувати домашні методи «лікування» без рекомендації лікаря.

Чи обов'язково видаляти ніготь при грибку?

Видалення нігтя найчастіше рекомендується при ураженнях понад 60 %.

Переваги діагностики та лікування грибкового ураження нігтів у нашій клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — це експертне медичне обслуговування європейського зразка з лояльною ціновою політикою.
  2. Сучасна сертифікована лабораторія, яка забезпечить своєчасну постановку діагнозу.
  3. Досвідчені спеціалісти з високим рівнем емпатії.
  4. Призначення лікування після оцінки клінічних особливостей оніхомікозу з розрахунком тяжкості та виду ураження нігтів.
  5. Продуманий алгоритм ведення пацієнтів та дотримання міжнародно прийнятих протоколів лікування та діагностики.
  6. Індивідуальний підхід до іногородніх пацієнтів (зокрема можливість проживання в готелі на території медичного центру).

Бажаєте дізнатися, який лікар лікує грибок нігтів? Шукаєте, де пройти лікування грибка нігтів у Білій Церкві? Довірте своє здоров'я лікарю-дерматологу Клініки ЦСМ. Записатися на консультацію можна за телефоном або через форму зворотного зв'язку на сайті. Довірившись нам, ви обираєте сучасний підхід, високу якість діагностики та лікування, доброзичливий сервіс!

• CA14B. Консультація лікаря дерматовенеролога (первинна)

• CA15B. Консультація лікаря дерматовенеролога (повторна)