Корекція невиношування вагітності

Лікарі-гінекологи Клініки ЦСМ проведуть максимально ефективну корекцію невиношування вагітності, до якої входитимуть усі необхідні види діагностики (зокрема хромосомних порушень), а також психологічно підтримають пацієнтку на шляху до здорової вагітності.

Корекція невиношування вагітності

Корекція невиношування вагітності у Білій Церкві

Невиношування вагітності — це мимовільне переривання вагітності (мимовільний аборт, викидень, втрата вагітності) до досягнення ваги ембріона в 500 г: такі параметри відповідають вагітності до 20-22 тижнів (при нормальному розвитку плода). Передчасними пологами вважається вигнання із тіла жінки ембріона лише після 25 тижнів. З 25 тижня плід починає вважатися життєздатним: при створенні певних умов він має шанси на виживання поза тілом матері, до цього терміну — ні.

За даними ВООЗ, частота втрати вагітності на ранніх термінах становить від 20 до 25 % (при цьому, близько 80 % викиднів відбувається до 12 тижня вагітності; жінка дуже часто навіть ще не розуміє, що була вагітна), звичне невиношування (викидень, що відбувся 2 або більше разів поспіль на однаковому терміні вагітності) — 5-7 % всіх вагітностей.

Багатопрофільна Клініка ЦСМ надає послугу, яка допоможе парам у такій непростій, життєво важливій ситуації — корекція невиношування вагітності. У Білій Церкві у найбільшій приватній лікарні Київської області ви зможете отримати консультацію спеціаліста, пройти експертну діагностику та лікувально-профілактичні заходи, необхідні для здорової вагітності без ускладнень або для збереження вагітності.

Основні причини невиношування вагітності

Як правило, причини невиношування вагітності полягають в одному або кількох факторах, серед яких:

Найрідкісніші причини серед них (попри численну інформацію з інтернету та жіночих журналів) — стресовий та токсичний фактор. До того ж вони не впливають на дітонародження в майбутньому.

Основні причини повторних (звичних невиношувань вагітності (крім хромосомних патологій):

Чому потрібно звернутися до гінеколога при повторному невиношуванні вагітності та як він може допомогти

Втрата вагітності на будь-якому терміні — це важке психологічне випробування не тільки для жінки, але й для пари загалом. Отримати консультацію гінеколога при невиношуванні вагітності в Білій Церкві в Клініці ЦСМ дуже важливо (особливо якщо у вас в анамнезі вже 2 і більше викидні), попри те, що існують такі переконання, як:

Так, якоюсь мірою це справді так, але водночас:

Тому, консультація гінеколога щодо невиношування вагітності потрібна, щоб переконатися, що дійсно після відновлення організму та подальшого планування вагітності не буде така ж ситуація.

Лікарі-гінекологи нашого медичного центру проведуть максимально ефективну корекцію невиношування вагітності, до якої входитимуть усі необхідні види діагностики (зокрема хромосомних порушень), а також психологічно підтримають пацієнтку на шляху до здорової вагітності.

Своєчасна корекція невиношування вагітності (до наступного зачаття) зменшить ймовірність ускладненого перебігу наступної вагітності та ризик втрати ще одного малюка.

Які потрібні інструментальні дослідження та аналізи при невиношуванні вагітності

Діагностика невиношування вагітності може містити такі пункти, як:

Також можливе призначення й інших досліджень, а також консультацій фахівців суміжного профілю (ендокринолог, імунолог тощо). Немає стандартного переліку діагностик при невиношуванні вагітності, оскільки кожен випадок унікальний. Наші лікарі використовують індивідуалізований підхід у призначенні обстежень і завжди походять від первинної інформації, отриманої від пацієнтки, тому не варто нічого приховувати від лікаря, навіть якщо вам це не здається значущою інформацією.

Успішне лікування невиношування вагітності неможливе без якісної діагностики. Оскільки призначення терапії залежить безпосередньо від причин, які викликають викидень.

У Клініці ЦСМ обстеження проводяться на обладнанні експертного рівня. А лабораторні дослідження проводяться на основі своєї лабораторії нашого медичного центру.

Чи можна робити ЕКЗ при невиношуванні?

ЕКЗ може допомогти народити здорову дитину при звичному невиношуванні вагітності, якщо причина викиднів — генетичні аномалії ембріона.

Що не можна робити при загрозі мимовільного переривання вагітності?

Якщо жінка відчуває, що є загроза втрати вагітності, категорично не можна впадати в паніку, займатися самолікуванням, зволікати з візитом до лікаря (викликом невідкладної допомоги), багато і різко рухатися, підіймати важке.

Чи можна не помітити вагітність та викидень?

У перші тижні після зачаття жінка може не помітити вагітність та викидень (особливо якщо не прислухається до свого організму); кровотечу і біль при мимовільному перериванні вагітності вона може прийняти за хворобливу менструацію. Але лікар УЗД при огляді, навіть у цьому випадку, помітить ознаки вагітності, що перервалася.

Скільки не можна вагітніти після викидня?

Фахівці рекомендують відкласти зачаття дитини після викидня мінімум на 12 тижнів (3 місяці), а в деяких випадках — на 1 рік. Якщо нова вагітність станеться раніше за 3-місячний інтервал, існує підвищений ризик чергового мимовільного переривання.

Які шанси завагітніти після викидня?

Після викидня, завмирання вагітності та передчасних пологів з трагічним для дитини результатом у 85 % жінок фізіологічно залишається шанс на вагітність та народження здорового малюка. Проте дуже часто важкий психологічний стан заважає новому зачаттю.

Переваги корекції невиношування вагітності у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — найбільша багатопрофільна приватна лікарня у Київській області, яка надає послуги повного циклу: експертну діагностику, планування та ведення вагітності, корекцію невиношування вагітності, лікування, реабілітацію тощо.
  2. Сучасний підхід до корекції невиношування вагітності, що ґрунтується на рекомендаціях МОЗ, ВООЗ та особистому досвіді лікарів.
  3. Консультації досвідчених фахівців та експертна діагностика.
  4. Психологічна підтримка.
  5. Комфортні умови подальшого ведення вагітності.
  6. Демократична вартість медичних послуг.

Не знаєте, що робити при повторному невиношуванні вагітності? Шукаєте експерта з корекції невиношування вагітності? Клініка ЦСМ пропонує послуги фахівців у цій галузі. Також у нас ви зможете пройти всю необхідну діагностику на обладнанні експертного рівня та отримати професійну психологічну допомогу. Довірте свою вагітність у надійні руки професіоналів — ми не підведемо!

Колеснік Олександр Іванович

Акушер-гінеколог, лікар УЗД