Лікувальний масаж спини

При лікувальному масажі спини здійснюється механічна дія на підшкірну мускулатуру спини (зокрема в області хребта), проробляються шляхи крово- та лімфотоку. Це ефективний метод терапії скутості, болю та загального стану при багатьох захворюваннях та травмах.

Лікувальний масаж спини в Білій Церкві

Масаж спини — це ефективний метод терапії скутості, болю та загального стану при багатьох захворюваннях та травмах (зокрема кістково-м'язової системи). При ньому здійснюється механічна дія на підшкірну мускулатуру спини (зокрема в області хребта), проробляються шляхи крово- та лімфотоку. (Іноді масаж спини називають масажем хребта.)

Найчастіше масаж спини використовують для усунення застою в м'язових тканинах і болю в спині, на яку, за даними експертів ВООЗ, періодично страждає до 80 % населення планети, щорічна захворюваність — 5 %. Саме патології, що проявляються болем у спині, дуже часто стають причиною тимчасової непрацездатності та інвалідизації, що має наслідки для людини — фізичні, психологічні та матеріальні.

Багатопрофільна Клініка ЦСМ пропонує зробити масаж спини в Білій Церкві: наші масажисти та реабілітологи використовують різні техніки та види масажу, а профільні фахівці підберуть найбільш відповідну схему оздоровлення, виходячи з ваших показань. Перед курсом лікування масажем буде обов'язково проведена необхідна експертна діагностика організму — вона потрібна в тому випадку, коли пацієнт не має жодної медичної документації або коли потрібно уточнити стан хворого.

Показання до масажу спини

Основні показання до масажу спини:

Записатися на масаж спини в Білій Церкві в Клініку ЦСМ можна лише після того, як наш профільний спеціаліст:

У ході застосування лікування спини масажем лікар також контролюватиме стан пацієнта після сеансів. У деяких ситуаціях можливе скасування терапії або зменшення її інтенсивності.

Захворювання, при яких можуть призначити масаж спини

Також курс лікувального масажу спини може бути призначений при підвищених спортивних (і будь-яких фізичних) навантаженнях, сидячій роботі, малорухливому способі життя, частій психоемоційній напрузі, в курсі реабілітації. І при багатьох інших діагнозах, якщо лікар вважає це корисним для усунення будь-яких симптомів або покращення загального стану пацієнта.

Протипоказання до масажу спини

Попри колосальну користь, курс лікувального масажу спини може бути відкладений на якийсь час, застосовуватися з обмеженнями або повністю виключений з самостійного застосування та комплексної терапії в таких випадках, як:

Співвідношення «користь-шкода» обов'язково оцінюється лікарем перед призначенням процедури (враховується вік пацієнта, загальний стан, наявність супутніх патологій, хронічних процесів тощо).

Які бувають масажі спини

Іноді масаж спини поділяють на:

Лікувальний масаж, що виконується руками з метою відновлення здоров'я, поділяють на: класичний, точковий, рефлекторний, нейроседативний.

Як проходить процедура лікувального масажу спини

Професійний масаж спини, який виконується з метою лікування, має три основні етапи:

Також існує умовний четвертий етап — правильний та повноцінний відпочинок протягом 3-5 хвилин після завершення механічного впливу.

Тривалість сеансу лікувального масажу — від 30 до 60 хвилин.

Саме за цей час досягається максимальний ефект впливу (з умовою виконання рекомендованої схеми курсу).

Середня тривалість курсу — 10 процедур.

Необхідна кратність курсів визначається лікарем.

Який ефект від масажу спини

Ефективність масажу при різних захворюваннях (не лише кістково-м'язової системи) доведена багаторічною практикою. Серед найбільш позитивних результатів такі ефекти, як:

Скільки триває масаж спини?

Лікувальний масаж спини в середньому триває 30-60 хвилин (іноді — менше, іноді — більше). Тривалість залежить від призначеної програми.

Скільки триває курс масажу спини?

Як правило, курс масажу спини складається з 10 процедур, які виконуються щодня або через день; тривалі інтервали заборонені.

Кому не можна робити масаж спини?

Протипоказання до масажу спини визначаються лікарем. Серед можливих обмежень: схильність до тромбозів та кровотеч, ранові поверхні в зоні впливу, свіжі або тяжкі травми (зокрема хребта), гострі фази запальних процесів, інфекційні захворювання, онкологія тощо.

Що не потрібно робити після масажу?

Після масажу не можна різко вставати, потрібно обов'язково полежати та відпочити (хоча б 5 хвилин). Інакше може виникнути дисбаланс в організмі. Крім того, не рекомендується пити алкоголь, каву, чай, а також будь-які кофеїно- та алкоголевмісні напої.

Переваги лікувального масажу спини у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — найбільша приватна лікарня повного циклу Київської області: можна пройти експертну діагностику із висновками від київських фахівців, лікувально-профілактичні та реабілітаційні заходи.
  2. Досвідчені спеціалісти з високим рівнем емпатії.
  3. Висока достовірність результатів діагностики, оскільки проводиться на обладнанні експертного рівня.
  4. Індивідуальний підхід до кожного пацієнта.
  5. Зручне розташування в Білій Церкві: можна проживати в готелі на базі нашого медичного центру, транспортна розв'язка поруч.
  6. Демократична вартість послуг.

Бажаєте пройти курс лікувального масажу спини в Білій Церкві? Шукаєте найкращі умови? Потрібно, щоб і якісно, і безпечно? Записуйтесь на лікувальний масаж спини в Клініку ЦСМ за телефоном або через форму зворотного зв'язку на нашому сайті. Звертайтеся до нас — ми гарантуємо: найкращий з можливих результат лікування, комфорт та безпеку перебування на території медичного центру, виконання всіх необхідних діагностик та лікувальних процедур із турботою про ваше здоров'я. Довірте здоров'я професіоналам!

• 38. Масаж лікувальний спини (дитячий) Дитячий

30 хвилин

• PRA3B. Масаж лікувальний спини

30 хвилин

Олена Семенова 21.02.2023

Лікувальний масаж спини

Маю "сидячу" роботу та і активність протягом дня невелика. Стала помічати, що часто болить спина. Тому вирішила пройти курс масажу, щоб розслабити м'язи та усунути спазм. Обрала Клініку ЦСМ, бо раніше вже зверталася сюди з іншими проблемами і знаю, що спеціалісти тут прекрасні. Пройшла курс із 10 сеансів і тепер моя спина як новенька, болі зовсім припинилися. Ще й додатково отримала рекомендації для корегування способу життя, щоб неприємні симптоми не повернулися. Буду старатися дотримуватися.