Терапевтичний стаціонар

Приватний терапевтичний стаціонар Клініки ЦСМ — це комфорт, універсальність, діагностична та терапевтична мобільність, обладнання експертного рівня, досвідчений персонал (багато лікарів медичного центру приїжджають із Києва), лабораторія з високоточним обладнанням.

Терапевтичний стаціонар у Білій Церкві

Терапевтичний стаціонар — це багатопрофільний підрозділ стаціонару клініки, який призначений для надання консервативної медичної допомоги пацієнтам із захворюваннями внутрішніх органів, які потребують тривалого та/або складного лікування, догляду, проведення діагностичних процедур з постійним лікарським наглядом. Пройти лікування у терапевтичному стаціонарі у Білій Церкві можна у Клініці ЦСМ.

Наш приватний терапевтичний стаціонар — це комфорт, універсальність, діагностична та терапевтична мобільність, обладнання експертного рівня, досвідчений персонал (багато лікарів медичного центру приїжджають із Києва), лабораторія з високоточним обладнанням тощо. А головне — у нас ви можете отримати амбулаторну та стаціонарну допомогу, пройти точну діагностику під одним дахом. Це дозволяє вирішувати гострі медичні завдання, оперативно реагувати на зміни у самопочутті пацієнта, а також забезпечити повноцінне відновлення після хвороби.

Напрямки терапевтичного стаціонару

Захворювання терапевтичного профілю, які лікують у терапевтичному відділенні нашої клініки

І це далеко не всі діагнози, які можуть стати причиною госпіталізації до цілодобового терапевтичного стаціонару.

Показання до госпіталізації до терапевтичного стаціонару

Планове стаціонарне лікування та екстрена госпіталізація до стаціонару можуть бути рекомендовані, якщо є:

Підставою для проведення госпіталізації в терапевтичний стаціонар є:

При плановій госпіталізації до стаціонару лікар орієнтується на профільні симптоми загострення хронічних процесів кожного окремого напряму. Це може бути тривалий кашель, біль у серці, утруднене дихання, аритмія, набряклість, порушення травлення, порушення артеріального тиску, біль у животі, суглобах тощо. А екстрена госпіталізація проводиться при гострих, прогресуючих та ускладнених станах.

Протипоказання до госпіталізації

Існують прямі протипоказання до проходження лікування у терапевтичному стаціонарі. Серед них:

Остаточне рішення про можливість госпіталізації приймається лікарем.

Методи діагностики та лікування у терапевтичному стаціонарі

Лікарі Клініки ЦСМ у Білій Церкві проведуть комплексну діагностику та необхідну корекцію всіх перерахованих вище станів. Крім того, наші фахівці нададуть рекомендації щодо дієти, інтенсивності фізичних навантажень, корекції способу життя, що допоможе кожному пацієнту максимально задіяти компенсаторні механізми свого організму та швидко відновити самопочуття, повернутися до звичного життя тощо.

Для встановлення та уточнення діагнозів терапевтичного профілю в нашій клініці використовуються такі діагностичні заходи, як:

Експертне діагностичне та лікувальне обладнання клініки відповідає всім міжнародним вимогам надання медичної допомоги.

Діагностика в терапевтичному стаціонарі може здійснюватися відразу, коли була проведена госпіталізація в терапевтичне відділення, і через якийсь час, щоб заміряти динаміку стану, зрозуміти наскільки ефективне лікування, що проводиться, а також перед випискою.

Терапевтичний стаціонар розрахований на застосування таких методів лікування, як:

Стаціонарне лікування у Клініці ЦСМ проводиться у комфортних палатах.

Чи можна самостійно, без направлення, звернутися за лікуванням до стаціонару?

На госпіталізацію до стаціонару направляються пацієнти з попереднім або встановленим раніше діагнозом, прийняти рішення про госпіталізацію може лише лікар поліклініки, приймального відділення або швидкої допомоги, які оформляють направлення на госпіталізацію. Також може бути здійснено переведення з іншого лікувально-профілактичного закладу.

У чому відмінність стаціонарного лікування від амбулаторного?

Амбулаторне лікування — це процес лікування, який здійснюється вдома або при відвідуванні хворими лікувального закладу, так званого денного стаціонару. На відміну від стаціонарного лікування, при амбулаторному — пацієнт не госпіталізується з ізоляцією на території клініки.

Що потрібно, щоб лягти у стаціонар у плановому порядку?

Щоб пройти планове стаціонарне лікування, зверніться до лікаря зі скаргами на погане самопочуття, загострення захворювання тощо. Необхідність стаціонарного лікування підтверджується результатами діагностики та історією хвороби. Лише лікар оформляє направлення на планову госпіталізацію.

Що мається на увазі під поняттям «стаціонарний хворий»?

Стаціонарний хворий (In-Patient) — це пацієнт, який госпіталізований до стаціонару і перебуває там протягом усього часу лікування, обстеження чи спостереження. Істотна перевага добровільної ізоляції у клініці — постійний контроль лікаря за станом пацієнта.

Переваги терапевтичного стаціонару у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — найбільша багатопрофільна приватна лікарня повного циклу у Київській області. Наші фахівці проведуть точну комплексну діагностику протягом 1-2 днів з інтерпретацією результатів «простою мовою», поставлять діагноз, проведуть необхідне лікування та відновлення після хвороби.
  2. Великий клінічний досвід та високий рівень емпатії фахівців, багато з яких приїжджають із Києва.
  3. Проводиться діагностика експертного класу: висока якість зображення та інноваційні технології обробки інформації дають повноцінну оцінку стану організму пацієнта.
  4. Високоефективне лікувальне устаткування.
  5. Надання медичної допомоги за сучасними протоколами.
  6. 24/7 у стаціонар може бути викликаний профільний лікар-консультант та проведена необхідна лабораторна діагностика.
  7. Цілодобове медичне спостереження.
  8. Інфекційна безпека та стерильність, що відповідають міжнародним стандартам JСI.
  9. Персональний підхід до кожного пацієнта.
  10.  Можлива екстрена госпіталізація до стаціонару.

Потрібен терапевтичний стаціонар у Білій Церкві? Клініка ЦСМ є однією з найкращих приватних лікарень у Київській області, яка надає таку послугу та гарантує якісне обслуговування та ефективне лікування. Тут на вас чекають комфортні умови перебування, демократичні ціни на послуги, найновіше європейське діагностичне обладнання та головне — максимально можливий позитивний результат лікування. Довіртеся професіоналам — звертайтесь до нас.

Анестезіолог, лікар УЗД

Веклов Герман Юрійович

Лікар-кардіолог, арітмолог, інвазивна кардіологія

Мірошник Тетяна Валеріївна

Лікар-ендокринолог вищої категорії, терапевт

Черненко Лариса Миколаївна

Лікар-ендокринолог вищої категорії

Богдан Грузко 02.04.2023

Терапевтичний стаціонар

До стаціонару потрапив з панкреатитом... Лікарі у клініці дуже хороші, швидко провели необхідні обстеження та назначили курс лікування. Покращення самопочуття відчув досить швидко. Сама клініка дуже світла, обладнання сучасне. Був приємно вражений медичними послугами такого високого рівня.