Нейроендокринні синдроми в гінекології

В останні кілька десятиліть спостерігається активна динаміка зростання захворюваності на нейроендокринні синдроми в жінок.

Багатопрофільна Клініка ЦСМ у Білій Церкві пропонує повний цикл послуг: експертна діагностика й ефективна корекція нейроендокринних синдромів.

Довірте своє здоров'я та якість життя нашим професіоналам!

нейроэндокринные синдромы в гинекологии

Колеснік Олександр Іванович

Акушер-гінеколог, лікар УЗД

Шихматова Світлана Іванівна

Лікар-гінеколог, мамолог, спеціаліст з УЗД

Нейроендокринні синдроми в гінекології

Нейроендокринні синдроми — це клінічні симптомокомплекси, зміни функціонального стану статевої системи жінки, що поєднуються з порушеннями в інших системах, безпосередньо пов'язані з порушеннями в гіпоталамо-гіпофізарному відділі нервової системи.

Багатопрофільна Клініка ЦСМ у Білій Церкві пропонує повний цикл послуг. Нашим пацієнткам доступна експертна діагностика (зокрема на базі сертифікованої лабораторії), якісне лікування / корекція нейроендокринних синдромів у дітей та дорослих, відновлення сил. Кожен наш спеціаліст, приймаючи рішення щодо тактики лікування, завжди в першу чергу керується станом та здоров'ям пацієнтки.

Основні нейроендокринні синдроми в гінекології, причини їх розвитку та прояви

Патогенез нейроендокринних синдромів остаточно не вивчений і має кілька теорій. При цьому більшість експертів сходяться на думці, що причини нейроендокринних синдромів обумовлені первинним порушенням вироблення гормонів аденогіпофіза та гіпоталамічних рилізинг-гормонів (нейрогормонів пептидної природи, які контролюють вироблення тропних гормонів). Також важливими є спадковий фактор та наявність соматичних станів в інших системах та органах жінки.

Клінічні прояви нейроендокринних синдромів часто супроводжуються відхиленнями в процесах, контрольованих гіпоталамусом та гіпофізом:

До основних нейроендокринних синдромів у гінекології належать:

Діагностика нейроендокринних синдромів

Діагностика нейроендокринних синдромів становить певні труднощі. У більшості випадків жінки звертаються за допомогою до терапевтів, ендокринологів, неврологів тощо без консультації у гінеколога.

Діагностичні заходи можуть включати:

Також під час диференціальної діагностики можуть призначатися:

Лікування нейроендокринних синдромів

Лікування нейроендокринного гінекологічного синдрому залежить від поставленого діагнозу. Призначення лікаря можуть включати:

У деяких випадках лікар рекомендує оперативне втручання.

Остаточні рекомендації щодо лікування гінеколог надає лише після повного обстеження (зокрема після отримання експертних висновків від ендокринолога, невролога та інших профільних фахівців).

Чи можна запобігти виникненню нейроендокринних синдромів?

Появі деяких нейроендокринних синдромів запобігти не можна. Оскільки вони зумовлені генетично або виникають внаслідок інших патологій. Щоб знизити ризики виникнення та негативного впливу захворювань цієї групи на організм, жінці потрібно:

Чи можуть нейроендокринні синдроми в жінок призвести до безпліддя?

Так, наслідком деяких нейроендокринних синдромів справді є безплідність чи складнощі з виношуванням вагітності. Однак найчастіше, якщо звернутися до лікаря вчасно, це піддається корекції.

Чи впливають нейроендокринні синдроми в жінок на їхній емоційний стан та якість життя?

Так. Як правило, нейроендокринні синдроми впливають на психоемоційний стан та якість життя. Аж до обмежень у професійній діяльності, соціалізації, відносин із чоловіками тощо.

Який лікар лікує нейроендокринні синдроми в жінок?

Перший фахівець, до якого варто звернутися — гінеколог. Він може рекомендувати пацієнтці додаткову консультацію ендокринолога, мамолога, дерматолога тощо. Оскільки в більшості випадків лікування нейроендокринних синдромів потребує комплексного підходу.

Ключові плюси проведення діагностичних процедур та лікування нейроендокринних синдромів у ЦСМ

Клініка ЦСМ, розташована в Білій Церкві, — одна з наймасштабніших багатопрофільних медустанов у Київській області. Наші лікарі застосовують схвалені сучасні протоколи, пов'язані з лікуванням та подальшою діагностикою захворювань. Використовується діагностичне обладнання преміального, експертного рівня. На постійній основі працює власна клінічна лабораторія, що пройшла багаторівневу сертифікацію.

Клієнти можуть скористатися послугою проходження повного обстеження організму одному місці, без відвідування інших лікарень. Спосіб усунення захворювань, тривалість лікування та його специфіка підбираються в індивідуальному порядку, спираючись на максимальну турботу про пацієнта.
Для інших клієнтів передбачено додатковий сервіс. Надаємо можливість тимчасового проживання на території мед. центру в комфортабельному готелі з усіма потрібними зручностями. Вам сподобається не лише обслуговування, а й лояльний підхід, який використовується при формуванні економічно виправданої вартості кожної послуги, що надається у нашому медичному закладі.

Все ще у пошуку лікарні, яка проводить багатопланову діагностику та лікування нейроендокринних синдромів у представниць прекрасної статі у Білій Церкві? Не знаєте, до кого звернутися, щоб процедури принесли очікуваний ефект та позитивний результат? Лікарі Клініки ЦСМ супроводжуватимуть вас на всіх етапах лікування. Вони докладуть максимум зусиль для отримання ідеального для вас результату.

Для запису на попередню консультацію з подальшим розгорнутим лікуванням достатньо зателефонувати за вказаним на сайті телефоном. Також можна скористатися формою зворотного зв'язку. Ми стоїмо на варті вашого здоров'я. Довірившись нам, ви отримуєте можливість швидко позбавитися проблем зі здоров'ям.

• Консультація гінеколога (первинна)

• Консультація гінеколога (повторна)

• Ультразвукова діагностика органів малого тазу