Дитячий невролог

Дитячий невролог спеціалізується на діагностиці та лікуванні захворювань, викликаних ураженнями центральної та периферичної нервової системи у дітей.

Дитячий невролог у Білій Церкві

Дитячий невролог — спеціаліст, котрий діагностує та лікує патологічні процеси розвитку та ураження нервової системи у дітей та підлітків (від 0 до 18 років). Успішність лікування неврологічних захворювань у дітей залежить від своєчасності виявлення порушень. Чим раніше буде виявлено проблему, тим більша ймовірність позитивного результату лікування. Багатопрофільна клініка повного циклу ЦСМ у Білій Церкві пропонує пройти консультацію дитячого невролога, всю необхідну діагностику патологій ЦНС, отримати якісне лікування за найбільш дієвими протоколами, що зарекомендували себе, — все це можна зробити в одному місці, без переїзду між медичними установами. У разі лікування дитини, це не просто зручність, а й менше навантаження на психіку дитини, якій не доведеться постійно знайомитися з новими лікарями, що мінімізує ймовірність остраху перед обстеженнями та процедурами.

Захворювання, що лікує дитячий невролог

Дитячі лікарі-неврологи у Білій Церкві надають медичну допомогу при таких захворюваннях та станах, як:

Крім того, дитячий лікар-невролог може консультувати під час епілепсії. Лікуванням та діагностикою епілептичних нападів у Клініці ЦСМ у Білій Церкві також займається дитячий епілептолог.

Послуги дитячого невролога

Лікування у дитячого невролога, перш за все, спрямоване на:

При цьому дитяча неврологія найчастіше використовує консервативні методи лікування — фармакотерапію, фізіотерапію, ЛФК, рефлексотерапію, лікувальний масаж, мануальну терапію тощо. Комплексне застосування цих методів дозволяє забезпечити максимальну ефективність терапії.

Крім цього, дитяча неврологія у Білій Церкві в Клініці ЦСМ надає наступний перелік послуг:

Дитячі неврологи Клініки ЦСМ — досвідчені діагности, які відрізняють норму від станів, при яких необхідне негайне лікування. Наші фахівці легко йдуть на контакт з дітьми та їхніми батьками, а також індивідуально підходять до лікування у кожній конкретній ситуації, оцінюючи не лише складність захворювання, а й загальний стан пацієнта.

Симптоми для звернення до дитячого невролога

Згідно зі статистикою, із проблемами неврологічного характеру стикаються до 50% дітей віком до 16 років. Більшість із них турбують такі ознаки хвороби, як: запаморочення, підвищена збудливість, головний біль (з різною частотою та інтенсивністю), втрата свідомості (без видимої причини), судоми, проблеми зі сном. Найчастіше напади повторюються.

Також дитяча неврологія категоризує симптоми відповідно до віку.

Симптоми у новонароджених дітей

Симптоми у дітей старше однорічного віку

Якщо ви помітили у дитини один із неврологічних симптомів, потрібно показати його дитячому невропатологу без зволікання.

Також прийти на прийом до дитячого невролога рекомендується і в інших випадках.

Коли потрібно відвідати дитячого лікаря-невролога

Діагностика в дитячій неврології в Клініці ЦСМ

Консультація дитячого невролога в Білій Церкві може включати призначення додаткових діагностичних досліджень для постановки або уточнення діагнозу. Серед призначеного переліку можуть бути:

Обсяг досліджень визначається лікарем індивідуально.

У ході первинної консультації спеціаліст проводить бесіду з батьками та дитиною (якщо дозволяє вік), вивчає наявну медичну документацію, проводить огляд та виконує нескладні тести, метою яких є перевірка зорових рефлексів, м'язового тонусу, координації рухів, чутливості та когнітивних функцій.

Також, дитячий невролог може рекомендувати консультації у фахівців суміжних профілів – дитячий психіатр, логопед, логопед-дефектолог, сурдолог, дитячий психолог, офтальмолог тощо.

Як проводить огляд дитячий невролог?

Перша консультація дитячого невролога складається з: бесіди з батьками і дитиною, якщо дозволяє вік, вивчення наявної медичної документації, фізикального огляду та виконання нескладних тестів (рефлекторні проби, перевірка зорових рефлексів, м'язового тонусу, координації рухів, чутливості та когнітивних функцій); лікар призначає обстеження та додаткові консультації вузьких фахівців (обґрунтовується анамнезом та станом організму пацієнта).

Чим відрізняється дитячий невролог від дорослого?

Головні відмінності полягають у віці пацієнтів та цілях діяльності дитячого та дорослого невролога. Дорослі лікарі-неврологи (застаріле — «невропатологи») ставлять діагнози на підставі результатів огляду, проведених діагностичних досліджень та отриманих скарг від пацієнта. До обов'язків дитячого лікаря входить не лише професійна діагностика захворювань та лікування дітей та підлітків, а й охорона їхнього здоров'я.

На що звертає увагу дитячий невролог?

Насамперед, у новонароджених дітей, дитячий невролог звертає увагу на зовнішній вигляд дитини — форма і розмір черепа, положення тіла та голови, положення очей, вираз обличчя, стан шкірного покриву, рухи рук та ніг. У старших дітей спеціаліст спостерігає за вміннями сідати, вставати, робити перші кроки, вимовою перших звуків та слів. Чим старше стає дитина, тим більше факторів, за якими невролог може визначити наявність неврологічного захворювання або станів, пов'язаних з ураженням нервової системи.

Як підготуватися до прийому у дитячого невролога?

Щоб консультація дитячого невролога була максимально корисною, до неї обов'язково потрібно підготуватися: складіть список ознак, що вас турбують, у поведінці, мовленні та реакціях дитини, вкажіть час появи симптомів та їх частотність, а також лікарських препаратів, які приймає дитина або приймала до появи перших симптомів, підготуйте вже наявну медичну документацію (результати інструментальних та лабораторних досліджень, висновки вузьких фахівців, якщо ви до них вже зверталися) тощо. Безпосередньо перед прийомом переконайтеся, що нічого не забули, відзначили всі важливі моменти, у дитини немає високої температури, ГРВІ чи будь-якого іншого гострого інфекційного захворювання.

Переваги лікування у клініці

1. Клініка ЦСМ — медичний центр повного циклу: тут ви отримаєте весь спектр послуг в одному місці.
  2. Досвідчені дитячі лікарі-неврологи, які постійно вдосконалюються.
  3. Є можливість підключити до лікування та діагностики неврологічних захворювань у дітей вузьких фахівців — дитячий ендокринолог, дитячий психолог, дитячий офтальмолог, ЛОР, логопед, дитячий епілептолог, дитячий психіатр, логопед-дефектолог тощо.
  4. Інструментальні дослідження проводяться на обладнанні експертного класу (зокрема на електроенцефалографі Braintest).
  5. Комфортні умови прийому.
  6. Демократичне співвідношення ціни та якості послуг.

Потрібен грамотний дитячий невролог? Звернення у багатопрофільну Клініку ЦСМ у Білій Церкві — це якісні діагностика та лікування у дитячого невролога. Наш медичний центр оснащений новим діагностичним та лікувальним обладнанням експертного класу, що в комплексі з досвідченістю фахівців забезпечує високу якість медичних послуг, високу точність діагностики та найбільш позитивний результат терапії. Щоб записатися на прийом до дитячого невролога прямо зараз, телефонуйте у наш контакт-центр або скористайтеся формою зворотного зв'язку.

Стеценко Тетяна Іванівна

Дитячий невролог, епілептолог

• СС1В. Консультація лікаря невролога дитячого (первинна) Дитячий

50 хвилин

• СС2B. Консультація лікаря невролога дитячого (перед курсом) Дитячий

50 хвилин

• СС3B. Консультація лікаря невролога дитячого (повторна) Дитячий

• СС4B. Консультація лікаря невролога дитячого (заключна) Дитячий

30 хвилин

• Консультація невролога (онлайн)

• 319. Нейросонографія Дитячий

• 481. Нічний ЕЕГ моніторинг та діагностика сну

Матвей 03.10.2022

Детский невролог

Уже несколько раз обращались в клинику, и к детскому неврологу в том числе. Всем довольны, сервис и качество медицины на высоком уровне.

Larisa Kurenko 11.09.2022

Дитячий невролог

Велике дякую Буримченко Олена Володимирівна за своєчасне лікування та точну професійну діагностику. Як колишній медичний працівник можу сказати, що Олена Володимирівна не призначила жодного зайвого аналізу чи дослідження, тільки все по суті, і для максимально швидкого виявлення причини поганого самопочуття нашої дитини. Ось це і називається професіоналізмом. Приємно бачити таких спеціалістів, особливо в приватній медицині. Призначене лікування допомогло дуже швидко. До речі, окремо хочу сказати про діагностичне обладнання в клініці - я такого і не бачила, здивували

Наташа 16.07.2022

Детский невролог

Были тут у детского невролога 14.07.22 - всё устроило! Обследования прошли тут же, очень удобно, что не нужно никуда ехать.

Короленко Т 27.06.2022

Детский невролог

Педиатр посоветовал нам получить консультацию детского невролога, в Белой Церкви вариантов не особо много, поэтому обратились на тот момент в незнакомую нам клинику ЦСМ, по факту не жалеем. Сервис супер, врач очень приятная женщина, внимательная к ребенку, быстро нашла общий язык с малышом (за что я больше всего переживала, потому что с доверием у моего ребенка есть проблемы, особенно к чужим взрослым), нам все по полочкам разложила... Назначила несколько обследований, думала нужно, чтобы пройти будет долго ждать, а нас записали сразу на следующий день, прошли, когда пришли заключения, врач нам назначила лечение и расписала дальнейшие действия. Особенно понравилось, что это делалось не с эффектом "я такая умная, а вы делайте как скажу я" - нет, мне все было разложено по полочкам, я знаю, что для чего и почему назначено. Спасибо!

Федорова Женя 30.04.2022

Детский невролог

Хочу подякувати Стеценко Тетяні Іванівні, дуже гарна, чуйна лікарка, яка вміє вислухати, а ще дуже крутий діагност! Вона провела дуже уважний огляд та опитування, призначила дослідження і швидко поставила діагноз... Призначене лікування почало допомагати вше на 3-ю добу