Фонофорез для дітей

Фонофорез - це метод введення лікарських препаратів шляхом використання властивостей ультразвукових хвиль через неушкоджену шкіру. При цьому ультразвук посилює цілющу дію речовини, оскільки ліки, нанесені на поверхню шкіри, всмоктуються активніше.

Фонофорез для дітей

Фонофорез дітям у Білій Церкві

Фонофорез належить до методів ультразвукової терапії, який широко застосовують під час лікування дітей та підлітків. Лікування фонофорезом дітей у Білій Церкві проводить Клініка ЦСМ. Ми маємо у своєму розпорядженні найбільшие фізіотерапевтичне відділення в Україні, оснащене ультрасучасним устаткуванням. Процедура фонофорезу проводиться висококваліфікованими фізіотерапевтами-ерготерапевтами на останній версії апарату BTL-4825SL PREMIUM.

Фонофорез — це метод введення лікарських засобів за допомогою впливу ультразвукових хвиль. При цьому препарати проникають через шкіру безпосередньо в певну ділянку тіла, не торкаючись сусідніх тканин та органів. Це суттєво знижує ризик побічних реакцій та підвищує ефективність лікування.

Фонофорез: показання

Ультразвукове лікування використовують у різних галузях медицини, зокрема в дитячій ортопедії, неврології, травматології та хірургії. Ультразвук, посилюючи проникність тканин, покращує дію лікарських препаратів. Використання ультразвукового фонофорезу нерідко зустрічається в програмах спортивної реабілітації та фізичної реабілітації дітей. Найчастіше під час ультрафонофорезу використовують гелі та мазі, що мають протизапальний, протимікробний і судинорозширюючий ефект.

Курс фонофорезу допомагає впоратися з низкою проблем:

Процедура є повністю безпечною для дітей та не спричиняє негативних реакцій. Дитячий організм дуже чутливий до дії деяких лікарських засобів. Прицільне введення препарату дає змогу уникнути побічних ефектів і значно підвищити ефективність лікування.

Необхідність фонофорезу для дитини

Симптоми, при яких може призначатися фонофорез:

Основні захворювання, при яких використовують фонофорез для лікування дітей у нашій клініці

Клініка ЦСМ — це сучасна клініка, що спеціалізується на реабілітації та відновлювальній медицині. Ми пропонуємо повний спектр послуг своїм пацієнтам — від діагностики до лікування та відновлення.

Фонофорез: протипоказання

Незважаючи на безпеку проведення фонофорезу для дітей, у деяких випадках він може бути протипоказаний.

До обмежень належать:

Особливості проведення фонофорезу під час лікування дітей

Фахівці Клініки ЦСМ ефективно використовують методи ультразвукової терапії для дітей. Сеанси фонофорезу проводять висококваліфіковані фізіотерапевти-ерготерапевти за участю досвідчених дитячих неврологів.

Вплив ультразвуку збільшує проникність клітинних мембран, прискорює обмінні процеси в організмі дитини. Таким чином здійснюється своєрідний масаж клітин та тканин. Лікування ультразвуком має протизапальний, антиспастичний та знеболюючий ефект. Теплова енергія, на яку перетворюється ультразвук, стимулює та активізує окислювально-відновні процеси, збільшує лімфодренаж у судинах. Завдяки такій дії знімається больовий синдром та зменшуються набряки.

У процесі сеансу фонофорезу для дітей використовують 2 робочі режими: імпульсний і безперервний. Застосування безперервного режиму дає активніший тепловий вплив на організм, водночас імпульсний режим вважається щаднішим.

Процедуру виконує кваліфікований спеціаліст із застосуванням гелів, мазей, а також спеціальних ультразвукових приладів. Щоби пройти курс фонофорезу, потрібно спочатку отримати консультацію педіатра або дитячого невролога. Лікар з’ясує стадію захворювання, оцінить особливості його перебігу та складе індивідуальний план лікування. З огляду на отримані дані визначається мета терапії, а також кількість та тривалість сеансів фонофорезу.

Фонофорез дітям проводять у такий спосіб:

У процесі проведення процедури не відчувається дискомфорт та біль, дитина може відчувати тепло у місці впливу датчика.

Результативність фонофорезу

Завдяки позитивному впливу ультразвукової терапії на дитячий організм вдається значно знизити симптоми багатьох захворювань. Після фонофорезу відзначається зменшення чи повне зникнення неврологічних порушень. Після проведення процедур усувається біль та набряклість у ділянці впливу ультразвуку. Залежно від характеру патології настає повне одужання та повернення дитини до звичного способу життя.

Коли настає ефект від ультразвукової терапії?

Ефект від ультразвукової терапії настає максимально швидко. Перший позитивний результат пацієнт, як правило, відчуває після 1-го сеансу.

З якого віку можна робити фонофорез дітям?

Фонофорез (ультразвукова терапія) протипоказаний дітям до 3-х років.

Як часто можна робити фонофорез дітям?

Зазвичай тривалість курсу лікування фонофорезом для дітей — 10-15 сеансів через день або щодня по 10-15 хвилин. Курс оздоровлення можна буде повторити через 3-5 місяців.

Наші переваги

1. Клініка ЦСМ — клініка повного циклу, що надає повний спектр послуг (від діагностики до терапії та реабілітації).
  2. Ми маємо найбільший набір фізіотерапевтичного обладнання в Україні. Ми працюємо на ультрасучасному устаткуванні провідних виробників. Ультразвукове лікування дітей відбувається на апараті BTL-4825SL PREMIUM.
  3. У клініці працюють висококваліфіковані спеціалісти з великим практичним досвідом. Наші фізіотерапевти регулярно відвідують профільні семінари та конференції, підвищуючи рівень свого професіоналізму.
  4. Створення індивідуальних програм лікування з урахуванням особливостей захворювання.
  5. Лояльна цінова політика.
  6. Можливість проведення процедур безкоштовно або за рахунок державних програм (для пацієнтів із групою інвалідності чи матеріальними труднощами).

Де зробити фонофорез

Ваша дитина потребує ультразвукової терапії? Бажаєте записатися на фонофорез у Білій Церкві? Звертайтеся до Клініку ЦСМ для проведення курсу фонофорезу, ціна якого залежить від кількості призначених процедур та препарату. Вичерпну інформацію про показання до терапії та особливості її проведення ви отримаєте на консультації у лікаря. Запис на прийом ведеться на нашому сайті або за телефоном.

• PC9B. Фонофорез дітям (апарат BTL - 4000)* Дитячий

30 хвилин