Хірург

Хірург проводить консультацію та комплексну діагностику для постановки точного діагнозу, підбирає індивідуальну схему лікування. За необхідності проводиться оперативне втручання та післяопераційне відновлення.

Хірург у Білій Церкві

Статистика останніх років показує збільшення кількості захворювань, які вимагають спостереження та консультації хірурга, а також лікування, яке дуже часто включає оперативне втручання. Хірургія у Білій Церкві в Клініці ЦСМ — комплексна діагностика, постановка достовірного діагнозу, підбір індивідуальної схеми лікування залежно від загального стану вашого організму, проведення оперативного втручання та післяопераційного відновлення (за потреби). Клініка ЦСМ пропонує своїм пацієнтам повний цикл послуг: від первинної консультації лікаря та діагностики до лікування (зокрема операцій) та реабілітації.

Що лікує хірург?

Лікар-хірург — це фахівець, основний напрямок діяльності якого полягає в оперативному лікуванні різних захворювань (часто їх гострих станів). Але огляд хірургом, навіть при підтвердженні діагнозу, далеко не завжди закінчується оперативним втручанням. У деяких випадках лікар призначає консервативну терапію і спостерігає за динамікою, а вже якщо такий підхід не має позитивного результату, застосовується ургентна хірургія або призначається планова операція.

Серед медичних проблем, до яких може бути застосовано хірургічне лікування:

Також хірурги надають кваліфіковану медичну допомогу пацієнтам з ранами та невеликими опіками шкіри, укусами тварин та комах, обмороженнями, гнійно-запальними захворюваннями різної локалізації (це можуть бути абсцеси та фурункули), врослим нігтем тощо. У таких випадках в операційній виконуються амбулаторні операції.

Послуги хірурга

До переліку послуг, які пропонують лікарі-хірурги в Білій Церкві в Клініці ЦСМ, входять:

Якщо ви підозрюєте якесь захворювання, що передбачає лікування у хірурга, обов'язково зверніться за допомогою. Будь-яке захворювання простіше запобігти або вилікувати на початковій стадії до розвитку ускладнень, а для хірургічних патологій це особливо важливо. Треба уважно ставитися до свого здоров'я та не відкладати звернення до лікаря на потім.

Симптоми звернення до хірурга

Записатися на прийом до хірурга необхідно, якщо ви помітили такі небезпечні симптоми хвороби, як:

Специфічний симптом, який повинен обов'язково спонукати жінку прийти на прийом до хірурга, — гострий больовий синдром внизу живота при різкому русі (незалежно від локалізації), який згодом йде на спад, стає менш вираженим, але до кінця не відступає.

Крім того, варто запам'ятати основне поєднання ознак гострих хірургічних станів, при яких консультація хірурга в Білій Церкві або в будь-якому іншому місті необхідна терміново (аж до виклику невідкладної допомоги) — біль у животі, нудота, блювання, здуття живота, порушення відходження стільця та газів, підвищення температури тіла.

Діагностика в хірургії у Клініці ЦСМ

Консультація у хірурга починається з докладного опитування та огляду, метою яких є постановка попереднього діагнозу. Для його підтвердження чи уточнення, найчастіше, лікар призначає додаткові методи діагностики:

Більшість із них можуть бути проведені досвідченими фахівцями клініки.

Як відбувається прийом лікаря хірурга?

Залежно від вихідних скарг пацієнта лікар-хірург, окрім опитування, може застосувати такі методи як: огляд шкіри (зокрема зовнішніх статевих органів) на предмет нагноєнь, запалень, травм, деформацій та новоутворень, пальпація живота (іноді інших ділянок тіла) для визначення можливих прихованих травм, запалення чи нетипових захворювань (зокрема внутрішніх органів) тощо. Найчастіше, після огляду (при виявленні проблеми) лікар виписує направлення на лабораторні та інструментальні дослідження.

Як підготуватись до огляду хірурга?

Головна порада, яку можна дати перед оглядом у хірурга: не забувайте про гігієнічні процедури, одягайтеся в чистий одяг, який можна легко зняти, і підготуйте для лікаря всю медичну документацію, що є у вас (якщо ви звертаєтеся вже не перший раз і у вас вже є результати аналізів, інструментальних досліджень, висновків інших спеціалістів). Також, якщо вам треба пройти дослідження органів шлунково-кишкового тракту потрібно за кілька годин до візиту відмовитися від прийому їжі та рідини (особливо це стосується газованих напоїв).

Що дивиться хірург на медогляді?

В рамках планового медичного огляду хірург може перевірити у пацієнта наявність сколіозу, плоскостопості, варикозного розширення вен та інших вроджених та набутих проблем, пальпувати внутрішні органи на наявність патологій, провести огляд зовнішніх статевих органів чоловіків на наявність фімозу та неопущення яєчок, провести опитування про наявність травм, хірургічних операцій у минулому тощо.

Переваги лікування у клініці

1. ЦСМ у Білій Церкві — клініка повного циклу.
  2. Консультації, діагностику та лікування проводять досвідчені лікарі відповідно до європейських стандартів надання медичних послуг та дотримання інфекційної безпеки.
  3. На консультації у хірурга ви дізнаєтеся не тільки про лікування, а й про профілактику захворювань профілю звернення.
  4. Схема лікування підбирається, виходячи з індивідуальних особливостей перебігу захворювання у кожного пацієнта.
  5. Якщо це буде можливим, лікарі вилікують вас без операції.
  6. Розумне співвідношення ціни та якості надання послуг.

Лікування у хірурга в Клініці ЦСМ у Білій Церкві — розумний вибір. До нас ви можете звернутися не лише за наявності скарг, але й для проходження планового огляду (за віком, в рамках щорічного скринінгу здоров'я та для профоглядів), а також для отримання другої альтернативної думки. Дбайте про своє здоров'я вчасно — звертайтеся до нас зараз.

Білик Віктор Павлович

Лікар-хірург вищої категорії

Колеснік Ганна Іванівна

Лікар-хірург, комбустіолог вищої категорії

MAXTOR 12.09.2022

Хірург

08.09. терміново знадобився хірург, в Білій Церкві зателефонував в кілька лікарень, вже думав їхати в Київ, але ЦСМ виявилася останньою соломинкою, де погодилися прийняти і знайшли прогалину в записах до лікаря. Випадок був не дуже критичний, але неочікуваний вихідний треба було провести з користю.... Так я й потрапив на прийом к Віктору Павловичу, який вивчив результати обстежень, підтвердив попередній діагноз, призначив додаткові обстеження, на які я зміг відразу записатись та пройти через кілька днів та знову ж одразу потрапити до лікаря! Зараз проходжу призначене лікування, термін не дуже великий, менше тижня, але результат вже бачу.

Володимир Гриняк 25.08.2022

Хірург

Все супер! Лікар на прийомі все докладно пояснив. Черг немає. Все чітко за записом. Рекомендоване лікування допомогло.

Елена 07.06.2022

Хирург

Как оказалось, записаться к хирургу в Белой Церкви в гос.больницу, если ты не местный, это целая история: пойди туда - не знаю куда, принеси то - не знаю что... короче, все через семейного... отстой две очереди, потрать кучу времени... Сюда записалась, приехала, получила консультацию, записалась на обследования и вторичный прием - все заняло меньше часа времени! С обследованиями то же самое, еще и оборудование современное, заключения быстро! По факту лечения тоже не пожалела: проблема решена.