Дитячий пульмонолог

Пульмонолог в Клініці ЦСМ проводить якісну діагностику та ефективне лікування дитячих захворювань легень, бронхів, трахей та плерви, допоможе запобігти ускладненням для здоров'я дитини.

Дитячий пульмонолог у Білій Церкві

Дитина кашляє, але лікування проти застуди не допомагає? Потрібно в найкоротший термін проконсультуватися з педіатром-пульмонологом. Дитячий пульмонолог — це фахівець, який займається вивченням, діагностикою, лікуванням і профілактикою медичних проблем органів дихальної системи у дітей та підлітків. Консультація дитячого пульмонолога у Білій Церкві у багатопрофільній Клініці ЦСМ — правильний вибір із турботою про здоров'я дитини. Тут можна отримати повний цикл послуг в одному місці. Наші фахівці проведуть якісну діагностику та лікування дитячих захворювань легень, бронхів, трахей та плеври, допоможуть уникнути ускладнень для здоров'я дитини.

Захворювання, що лікує дитячий пульмонолог

До найчастіших медичних проблем, при яких може знадобитися лікування у дитячого пульмонолога, входять:

Крім того, консультація дитячого пульмонолога потрібна всім дітям, у яких спостерігається тривалий кашель, що не піддається лікуванню, задишка, болючість у грудях, хрипи та напади задухи (гостра нестача повітря).

Послуги дитячого пульмонолога

За напрямком «Дитяча пульмонологія» в Білій Церкві надається наступний перелік послуг:

Лікування захворювань дихальної системи у дітей може включати медикаментозну терапію та фізіотерапевтичне лікування.

Дитячий лікар-пульмонолог в Білій Церкві в Клініці ЦСМ проводить консультацію, діагностику, лікування та профілактику захворювань дихальної системи дітям навіть до 3-річного віку.

Симптоми для звернення до дитячого пульмонолога

Дитяча пульмонологія виділяє вікові симптоми звернення до дитячого пульмонолога.

Симптоми, за яких потрібно звернутися до дитячого пульмонолога з новонародженою дитиною:

Симптоми, при яких потрібно звернутися до педіатра-пульмонолога з більш старшою дитиною, підлітком

Діагностика в дитячій пульмонології в Клініці ЦСМ

На першому прийомі дитячого пульмонолога проводиться опитування за скаргами та симптомами, збирання анамнезу, вивчення вже наявної медичної документації, візуальний огляд пацієнта (лікар оглядає порожнину рота, горло, грудну клітину, стан шкірного покриву), аускультація легень (прослуховування органів дихальної системи за допомогою фонендоскопу).

Після огляду дитячий пульмонолог може призначити такі види додаткових діагностичних досліджень, як:

Обсяг досліджень визначається лікарем індивідуально та завжди обґрунтований.

Питяння-Відповідь

Як підготуватися до прийому дитячого пульмонолога?

Підготовка до прийому у дитячого пульмонолога не потребує особливих зусиль. Батькам (або опікунам) потрібно підготувати список скарг та питань до лікаря, медичну документацію (медкарта, результати інструментальних та лабораторних досліджень, висновки інших лікарів, якщо вони вже є).

Як проходить консультація у дитячого пульмонолога?

На першій консультації лікар проводить опитування маленького пацієнта та/або його батьків, збирання анамнезу, вивчає вже наявну медичну документацію, візуально оглядає пацієнта (лікар оглядає порожнину рота, горло, грудну клітину, стан шкірного покриву), прослуховує легені за допомогою фонендоскопа, призначає діагностичні. дослідження. На другому прийомі проводить диференціальну діагностику та призначає лікування.

Чим відрізняється дитячий пульмонолог від фтизіатра?

Дитячі пульмонологи надають допомогу в діагностиці та лікуванні захворювань органів дихальної системи (зокрема туберкульозу легень) та їх ускладнень. Фтизіатри займаються профілактикою та раннім виявленням усіх форм туберкульозу.

Переваги лікування у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — багатопрофільний медичний центр повного циклу.
  2. Прийом ведуть лише висококваліфіковані дитячі пульмонологи, які постійно вдосконалюють свої знання.
  3. Діагностика та лікування (зокрема фізіотерапія) проводиться на новітньому обладнанні експертного рівня.
  4. Комфортні умови діагностики та лікування.
  5. Демократичне співвідношення ціни та якості послуг, що надаються.

Думаєте, що вашій дитині потрібно пройти лікування у дитячого пульмонолога? Чи турбує безперервний кашель у дитини? Чи виявили й інші ознаки захворювання дихальної системи? Записатися на прийом до дитячого пульмонолога можна прямо зараз, звернувшись до нашого контакт-центру по телефону або зв'язавшись через форму зворотного зв'язку. Будьте пильні!

Олена Пащенко 24.03.2023

Дитячий пульмонолог

Були на консультації у дитячого пульмонолога. Все пройшло добре, після огляду лікар детально відповів на всі наші питання. Окремо вдячні, за те, що у Клініці ЦСМ не тільки змогли знайти підхід до дитини, а й заспокоїти знервованих батьків...