Дитячий алерголог

Дитячий алерголог в Клініці ЦСМ займається діагностикою, лікуванням та профілактикою алергічних реакцій. Спеціаліст допоможе розібратися з причинами виникнення та механізмом розвитку проявів алергії у дітей.

Дитячий алерголог у Білій Церкві

Дитячий алерголог — це фахівець, діяльність якого зосереджена на діагностиці, лікуванні та профілактиці алергічних реакцій у дітей; він вивчає причини виникнення та механізми їх розвитку. Лікування алергії у дітей — складне завдання, для вирішення якого потрібно комбінувати доказову медицину з гнучким підходом до кожного окремого випадку. У багатопрофільній клініці повного циклу ЦСМ у Білій Церкві можна пройти діагностику, профілактику, лікування у дитячого алерголога пацієнтів від 0 до 18 років в одному місці, не виходячи зі стін клініки.

Захворювання, при яких може допомогти дитячий алерголог

Дитячий алерголог — лікар, до якого варто звернутися для діагностики, лікування та профілактики рецидивів наступних захворювань та станів:

І це далеко не всі захворювання та стани, з якими може знадобитися консультація дитячого алерголога.

Дуже небезпечний прояв алергії – анафілактичний шок. Його ознаки — різке зниження тиску, непритомність, слабкість, порушення роботи серця та задуха. З появою таких симптомів потрібно терміново викликати невідкладну допомогу, оскільки рахунок у такій ситуації йде на хвилини.

Послуги дитячого алерголога

У Клініці ЦСМ у Білій Церкві за профілем «Дитяча алергологія» надають такі види послуг:

Наш дитячий алерголог у Білій Церкві гарантовано знайде підхід до кожного маленького пацієнта та проведе змістовну бесіду з його батьками з причин, схеми лікування та подальшої профілактики алергії.

Симптоми для звернення до дитячого алерголога

Відвідати консультацію педіатра-алерголога може знадобитися, якщо у дитини спостерігаються такі ознаки, за яких потрібно пройти лікування у дитячого алерголога:

Як правило, ці ознаки проявляються сезонно або періодично з'являються протягом року (тобто ці симптоми не пов'язані з вірусними інфекціями).

Також на консультацію до дитячого алерголога в Білій Церкві варто записатися, якщо:

Діагностика в дитячій алергології в Клініці ЦСМ

На першому прийомі дитячого алерголога, після опитування дитини та батьків, складання анамнезу, вивчення медичної документації та огляду дитини, лікарем можуть бути призначені додаткові види діагностичних досліджень для постановки та уточнення діагнозу. Серед них:

Також можуть бути призначені консультації у спеціалістів суміжних галузей.

На повторному прийомі лікар розшифровує аналізи та робить призначення.

Як підготуватися до прийому дитячого алерголога?

Перед оглядом у дитячого лікаря-алерголога варто за кілька днів до нього припинити давати дитині антигістамінні (протиалергічні) препарати, які можуть зменшити вираженість проявів алергічної реакції та ускладнити діагностику. Також потрібно підготувати всю медичну документацію. І, бажано, результати алергічного тестування, лабораторних досліджень (ЗАК, ЗАС), висновок педіатра — якщо такі мали місце.

Чим дитячий алерголог відрізняється від дорослого?

Головна відмінність дорослих та дитячих лікарів однієї спеціалізації – вік пацієнта. Як наслідок: дитячий алерголог працює не лише з дитиною, а й її батьками, проводить з ними освітню роботу; займається не лише професійною діагностикою та лікуванням, а й охороною здоров'я пацієнтів від 0 до 18 років, протидіє появі алергій.

Чи можна лікувати алергію у педіатра?

Алергію завжди краще лікувати у профільного фахівця, тобто дитячого лікаря-алерголога. Але часто буває так, що перший, до кого звертаються батьки з висипаннями, виділеннями з носа, кашлем у дитини тощо, це педіатр. Він, в своєю чергу, приймає рішення лікувати алергію чи направити дитину на консультацію до дитячого алерголога.

Переваги лікування у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — багатопрофільний медичний центр повного циклу, в якому вам допоможуть від і до, і навіть більше.
  2. Надаємо допомогу дітям різного віку — від 0 до 18 років.
  3. Консультують лише досвідчені лікарі-діагности з багаторічною позитивною практикою, які застосовують у лікуванні та профілактиці алергічних захворювань принципи доказової медицини.
  4. Комфортні умови лікарського прийому та діагностики.
  5. Демократичне співвідношення ціни та якості надання послуг.

У дитини з'явилися ознаки алергії? Потрібна консультація щодо лікування вже встановленого захворювання, друга альтернативна думка? У напрямку «Дитяча алергологія» в Білій Церкві в Клініці ЦСМ надають медичну допомогу лише досвідчені лікарі-діагности. Щоб записатися на прийом до дитячого алерголога, зверніться до нашого контакт-центру або скористайтеся формою зворотного зв'язку, і ми зв'яжемося з вами.

• M1B. Алергопроба

• 417. Консультація лікаря алерголога дитячого (первинна) Дитячий

• 418. Консультація лікаря алерголога дитячого (повторна) Дитячий

• 416. Алерген специфічна імуно терапія АСІТ (30 хв)

Галина Макарчук 28.07.2022

Дитячий алерголог

Я повністю задоволена нашим консультацією у дитячого алерголога клініки ЦСМ. До цього були ще в кількох лікарнях та, на жаль, не отримала відповідей на ті питання, що задавала про дитину. Мене тільки заспокоювали та говорили, що все нормально, згодом переросте. Але час йшов, а ставало тільки гірше. Коли звернулась сюди, від моїх скарг та побоювань не відмахнулись, а почали копати, ставити питання, про які я навіть не могла подумати, шукати причини, виписали дитині здати аналізи. По отриманню результатів лікар все пояснив, виписав лікування та призначив час контролю його ефективності. Мені сподобався подход та чуйне відношення. Рекомендую!