Дитячий ендокринолог

В Клініці ЦСМ ви можете отримати консультацію досвідченного лікаря-ендокринолога, діагностику, лікування, профілактику ендокринних захворювань у дітей, а також реабілітацію після хвороби.

Дитячий ендокринолог у Білій Церкві

За статистикою, в Україні хворобам, пов'язаним із ендокринною системою, відводиться 3 місце у загальному рейтингу захворювань у дітей. Наслідком порушення вироблення гормонів щитоподібної залози і надниркових залоз стають ендокринні відхилення, фізіологічні розлади, порушення інтелектуально-психічної діяльності організму, що розвивається. Підозрюєте таку проблему у своєї дитини? Терміново потрібно звернутися до досвідченого спеціаліста.

Ендокринолог — лікар вузької спеціалізації, який займається діагностикою, профілактикою та лікуванням захворювань ендокринної системи та її органів, що виробляють гормони. ЦСМ у Білій Церкві — клініка повного циклу. Тут дитині допоможуть одні з найкращих фахівців з ендокринології. Ми пропонуємо консультацію, діагностику, лікування, профілактику ендокринологічних захворювань у дітей та реабілітацію після хвороби. Це зручно і комфортно, коли можна звернутися до тих самих фахівців, яких дитина знатиме і не боятиметься.

Захворювання, що лікує дитячий ендокринолог

Дитяча ендокринологія включає низку небезпечних захворювань, які значно можуть вплинути на якість життя та розвиток дитини:

Це далеко не вичерпний перелік захворювань, якими займається лікар-ендокринолог.

Послуги дитячого ендокринолога

Записавшись на прийом до дитячого лікаря-ендокринолога в Білій Церкві в Клініку ЦСМ ви отримаєте:

Призначене лікування може включати: терапію гормональними препаратами, симптоматичне лікування, дієтичне харчування, препарати, спрямовані на нормалізацію обміну речовин, лікувальну фізкультуру, лікувальний масаж, спеціальні водні процедури тощо.

Лікування ендокринних захворювань (особливо пов'язаних із щитовидкою) індивідуально та багато в чому залежить від стану дитини, тяжкості та ступеня розвитку патологічного процесу, і може включати не лише лікування медикаментами, а й радикальніші методи — хірургію та прийом радіоактивного йоду.

Симптоми, при наявності яких треба звернутися до дитячого ендокринолога

Консультація дитячого ендокринолога в Білій Церкві в Клініці ЦСМ може терміново знадобиться, коли ви виявили у дитини хоча б 2-3 нижченаведені тривожні ознаки ендокринних захворювань:

Це далеко не повний перелік симптомів проблем в ендокринній системі, за яких може знадобитися лікування у дитячого ендокринолога.

Діагностика у дитячій ендокринології у Клініці ЦСМ

Первинний прийом дитячого ендокринолога включає:

Лікар-ендокринолог може призначити:

Можливе призначення й інших діагностичних досліджень, а також консультацій у лікарів суміжних спеціальностей, без яких неможливе лікування дитячого ендокринного захворювання в конкретно взятому випадку.

На другій консультації дитячий ендокринолог вивчає результати аналізів та інструментальних досліджень, розробляє схему терапії, виходячи з результатів обстеження, індивідуальних особливостей організму дитини, пропонує профілактичний комплекс для запобігання рецидивам.

Як підготувати дитину до огляду дитячого ендокринолога?

Візит до ендокринолога дитини не потребує особливої підготовки. Єдине, що можуть зробити батьки перед прийомом у ендокринолога, — підготувати всю наявну медичну документацію (особливо якщо це не перше звернення до ендокринолога та в медичній картці дитини вже є висновок лікарів, результати лабораторних та інструментальних досліджень), а також скласти список скарг дитини, своїх спостережень та питань.

Що дитячого ендокринолога відрізняє від дорослого?

Визначальна відмінність дитячого ендокринолога від спеціаліста тієї ж спеціалізації, що займається дорослими пацієнтами, — сформованість всіх систем організму у дорослої людини та стадія формування у дитини. Тому одне з основних завдань дитячого ендокринолога, який займається виключно здоров'ям дітей та підлітків, — відслідковувати етапи розвитку дитини та встановлювати, чи відповідають вони нормам.

Як відбувається огляд у дитячого ендокринолога?

Лікар розпитує маленького пацієнта, якщо його вік дозволяє, якщо ні — одного з батьків, про самопочуття, скарги, тривожні симптоми, вимірює АТ і пульс, оглядає шкірні покриви, проводить пальпаторний огляд щитоподібної залози. За підсумками опитування та огляду лікар-ендокринолог може виписати направлення на лабораторні дослідження та УЗ-діагностика щитоподібної залози. Вторинна консультація дитячого ендокринолога проводиться на підставі результатів обстеження. Саме під час повторного візиту лікар ставить остаточний діагноз та призначає терапію.

Переваги лікування у клініці

1. ЦСМ у Білій Церкві — клініка повного циклу.
  2. Консультації, діагностику та лікування проводять досвідчені лікарі відповідно до європейських стандартів надання медичних послуг та ефективних протоколів лікування.
  3. Діагностика проводиться на сучасному обладнанні. Кожне призначене дослідження обґрунтоване анамнезом.
  4. Лікування дитячим ендокринологом підбирається, виходячи з індивідуальних особливостей організму дитини та складності діагнозу.
  5. Комфорт та обслуговування в організації надання послуг.
  6. Демократичне співвідношення ціни та якості надання послуг.

Ваша дитина має ендокринологічні проблеми, які ви усвідомлюєте і з якими щось потрібно робити? Бажаєте планово перевірити здоров'я дитини? Записатися на прийом до дитячого ендокринолога можна вже зараз. Досвідчені фахівці з дитячої ендокринології в Білій Церкві в Клініці ЦСМ точно дадуть відповідь на питання: чи є у вашої дитини порушення, пов'язані з функціонуванням ендокринної системи. Телефонуйте вже зараз — не втрачайте час, коли на карту поставлені здоров'я та якість життя дитини.

DARA 12.08.2022

Дитячий ендокринолог

Мені дуже сподобалося, що лікарем було насправді вивчено медичну карту моєї доньки, звернуто увагу на властивості таблеток, що їх не можно вживати при непереносимості лактози, а в неї саме непереносимість лактози... Тут в ЦСМ нам підібрали інші ліки, постаралися виключити побічні ефекти, а в іншій клініці забили би на це, призначили перше ліпше - знаю, тому що багато разів проходила через таке особисто... Мене таке відповідальне відношення до здоров'я моєї дитини дуже підкупає та говорить про високий професіоналізм та людяність. Та й загалом клініка дуже сподобалась, гарне відношення, немає черг під кабінетами, зайшли за своїм часом, ціна консультації середня.

Матвій 30.06.2022

Дитячий ендокринолог

Записатись на прийом до дитячого ендокринолога в Білій Церкві виявилось складнішим, ніж я собі уявляв. Насилу знайшов спеціаліста... До цього не звертався до Клініки ЦСМ, але, в принципі, залишився задоволеним нашим візитом з сином до клініки. Отримали від лікаря слушні поради, які вже мають позитивний результат, консультація була дуже докладна і якісна.