Дитячий інфекціоніст

Огляд дитячого інфекціоніста необхідний терміново при появі клініки будь-якої вірусної, бактеріальної, паразитарної інфекції, а також рецидиву хронічного інфекційного патологічного процесу.

Дитячий інфекціоніст у Білій Церкві

Дитячий інфекціоніст (педіатр-інфекціоніст) — це лікар, який займається діагностикою, лікуванням і профілактикою у дітей інфекційних процесів, які були викликані умовно-патогенною або патогенною мікрофлорою. Крім того, він вивчає шляхи зараження, особливості перебігу захворювання, проводить ідентифікацію збудника. У багатопрофільній клініці повного циклу ЦСМ у Білій Церкві за напрямком «Дитяча інфектологія» можна отримати весь спектр послуг дитячого інфекціоніста – консультація дитячого інфекціоніста, диференціальна діагностика, складання плану лікування та реабілітація після одужання.

Консультація дитячого інфекціоніста

Консультація дитячого інфекціоніста в Білій Церкві включає:

Захворювання, які лікує лікар-інфекціоніст у дітей

Лікування у дитячого інфекціоніста знадобиться при таких медичних проблемах, як:

Це далеко не вичерпний список дитячих інфекційних захворювань, з якими можна прийти на прийом дитячого інфекціоніста.

Дитячий інфекціоніст у Білій Церкві також проведе консультацію щодо планових вакцинацій, які активізують захисні функції організму та захистять організм дитини від інфекцій, створивши імунітет.

Симптоми для звернення до дитячого інфекціоніста

До фахівця з дитячої інфектології варто звернутися, коли у дитини з'явилися такі ознаки захворювання, як:

Також варто проконсультуватися з дитячим лікарем-інфекціоністом після подорожі до екзотичних країн, укусу кліща, укусу тварини.

Діагностика в дитячій інфектології у Клініці ЦСМ

Ефективне лікування більшості інфекційних захворювань у дітей можливе лише після високоінформативної діагностики. У клініці у Білій Церкві можна оперативно пройти найбільш повну діагностику інфекцій, а потім отримати рекомендації лікаря.

Перший прийом дитячого інфекціоніста складається з:

Методи діагностики підбираються окремо під кожен випадок з урахуванням симптоматики.

Прийом після отримання результатів досліджень включає:

У деяких випадках фахівець може рекомендувати екстрену вакцинацію від таких небезпечних інфекцій, як: правець, сказ, вітрянка тощо.

Як підготуватися до прийому у дитячого інфекціоніста?

Огляд дитячого інфекціоніста не передбачає спеціальної підготовки. Але якщо візит дитини був запланованим, а не екстреним, за 8-12 годин до консультації потрібно перестати вживати їжу та ліки. Якщо від останніх неможливо відмовитись, обов'язково потрібно повідомити лікаря. Оскільки прийом лікарських препаратів може спотворити симптоматику.

Як відбувається огляд дитячого лікаря-інфекціоніста?

На першому прийомі фахівець збирає анамнез (докладно опитує за скаргами, симптомами, про початок та розвиток захворювання, збирає епідеміологічну карту), проводить загальний клінічний огляд хворого, призначає методи обстеження. На вторинній консультації лікар складає план лікування, виписує призначення та дає рекомендації щодо дієти тощо.

Як запобігти інфекційним захворюванням у дитини?

Щоб не проходити лікування у дитячого інфекціоніста, необхідно з усією відповідальністю підійти до індивідуальної профілактики дитини, яка передбачає: вакцинацію, прогулянки на свіжому повітрі, фізичні навантаження відповідно до віку, правильне харчування та гігієну.

Які аналізи потрібні для інфекціоніста?

Дитяча інфектологія передбачає низку аналізів — мікробіологічні дослідження, бактеріологічний посів з носа, рота та глотки, ІФА, ПЛР, ЗАК, ЗАС, аналіз калу, паразитарні тести, серологічне дослідження тощо. Але остаточний перелік лабораторних досліджень підбирається лікарем індивідуально та залежить від стану дитини, симптоматики та скарг.

Переваги лікування у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві – медичний центр повного циклу: ми надаємо повний спектр послуг від консультації до реабілітації.
  2. Дитячі інфекціоністи — досвідчені лікарі-діагности, які постійно підвищують рівень своєї кваліфікації та освіченості.
  3. Працюємо за найновішими перевіреними протоколами з дотриманням інфекційної безпеки та високого рівня конфіденційності.
  4. Комфортні умови консультації та діагностики.
  5. Демократичне співвідношення ціни та якості послуг, що надаються.

Потрібна дитяча інфектологія у Білій Церкві? Звертайтесь у багатопрофільну Клініку ЦСМ. Ми пропонуємо послуги найкращих профільних лікарів-діагностів, якісну діагностику та ефективне лікування відповідно до принципів доказової медицини. Записатися на прийом до дитячого інфекціоніста, щоб отримати професійну консультацію, можна скориставшись формою зворотного зв'язку або зателефонувавши до контакт-центру.

Ольга Стружевська 05.03.2023

Дитячий інфекціоніст

Нещодавно син захворів на ГРВІ, але температура трималася пару днів, я дуже злякалася і одразу ж звернулася до клініки. Нас записали до Герасименко Ірини Анатоліївни. Лікарка компетентна, провела детальний огляд і назначила курс лікування. Буквально через день син почувався значно краще.