Гастроентеролог

Гастроентеролог спеціалізується на діагностиці, лікуванні та профілактиці патологічних станів стравоходу, шлунка, дванадцятипалої кишки, кишківника, печінки, жовчного міхура та підшлункової залози.

гастроэнтеролог

Гастроентеролог у Білій Церкві

Гастроентерологія – галузь медицини, наука про патології органів травної системи людини. Фахівець напряму – лікар гастроентеролог. Його обов'язки – виявлення та усунення проблем/захворювань, пов'язаних із шлунково-кишковим трактом (ЖКТ). Стравохід, шлунок та підшлункова залоза, печінка та жовчний міхур, кишечник та дванадцятипала кишка – органи у складі ШКТ.

Сьогодні близько 70% населення планети мають проблеми, пов'язані з ШКТ, і потребують допомоги гастроентеролога.

Консультація гастроентеролога в Білій Церкві в багатопрофільній Клініці ЦСМ – гарантія правильності діагнозу, точного визначення причини виникнення проблеми, призначення оптимальної схеми лікування (ми завжди намагаємося мінімізувати медикаментозне лікування та ставимо на фізіотерапію), а також того, що ви не захочете повернутися до самого. У нашому медичному центрі працюють висококваліфіковані лікарі, багато з яких приїжджають спеціально з Києва, є власна лабораторія з високопродуктивною, точною апаратурою, а діагностика та лікування проводяться на найкращому обладнанні експертного рівня.

Захворювання, які лікує гастроентеролог

Консультація гастроентеролога може знадобитися, якщо у вас вже діагностовано чи є підозра на одне з таких захворювань:

Це далеко не повний список захворювань, при яких потрібна професійна допомога лікаря-гастроентеролога. Звернутися до фахівця варто, якщо вас мучить біль, є дискомфорт у ділянці печінки, шлунка, підшлункової залози, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів тощо.

Тривожні симптоми

Варто записатися на огляд за наявності таких симптомів, як:

Термінове звернення до лікаря необхідне, якщо на тлі одного або кількох перерахованих симптомів спостерігається підвищена температура тіла.

Послуги гастроентеролога

На консультації гастроентеролога можна отримати такі послуги, як:

Діагностика в гастроентерології в Клініці ЦСМ

Лікування захворювань шлунково-кишкового тракту передбачає ретельну діагностику стану пацієнта.

При постановці діагнозу (на первинному прийомі) лікар проводить:

Лікар-гастроентеролог у Білій Церкві у Клініці ЦСМ може запропонувати пройти такі діагностичні заходи, як:

КТ і МРТ можна пройти у київському підрозділі клініки на найкращих в Україні високоточних томографах експертного рівня.

Також трапляються випадки, коли лікар може рекомендувати пройти колоноскопію, хромоендоскопію, ФГДС, рентген та деякі інші дослідження.

На повторному прийомі гастроентеролог розшифрує результати досліджень і складе остаточну схему лікування (з рекомендаціями щодо харчування).

Без проведення діагностики лікування у гастроентеролога — неможливе.

Як часто потрібно відвідувати гастроентеролога?

За відсутності діагностованих проблем профілактичний огляд можна проходити 1 раз на рік або за наявності скарг. За наявності поставленого діагнозу та хронічних процесів — 1 раз на 6 місяців і частіше.

Що не потрібно робити перед походом до гастроентеролога?

Перед візитом до гастроентеролога заборонено:
  • зчищати наліт з язика;
  • приймати велику кількість їжі та рідини;
  • приймати алкоголь та алкоголевмісні напої;
  • палити тощо.

Чи потрібно йти до гастроентеролога голодним?

Йти на прийом до гастроентеролога натщесерце рекомендується лише в тому випадку, коли планується проходження обстежень, зокрема здавання аналізів. (Але й об'їдатися теж не варто, оскільки пальпація живота викликає дискомфорт.) А ось зчищати наліт з язика не можна. Він допомагає лікареві поставити діагноз.

Чи потрібно роздягатися у гастроентеролога?

Ні, роздягатися не потрібно, навіть якщо буде проводитися УЗД черевної порожнини. Для цього досить підняти край одягу до грудей.

Чим відрізняється гастроентеролог від дієтолога?

Лікар-гастроентеролог займається діагностикою, лікуванням та профілактикою захворювань ШКТ. А дієтолог — це фахівець, профільним напрямком роботи якого є підбір, рекомендація правильного харчування.

Переваги гастроентерології у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — найбільша багатопрофільна приватна лікарня у Київській області, в якій можна пройти діагностику та лікування у гастроентеролога, відновитись після захворювання, отримати консультацію досвідчених київських фахівців.
  2. Лікарі з великим клінічним досвідом та високим рівнем емпатії.
  3. Діагностичне обладнання експертного рівня, що гарантує високу точність результатів досліджень.
  4. При призначенні лікування обов'язково враховуються індивідуальні особливості організму пацієнта, його стан.
  5. Комфортні умови лікарського прийому та діагностики.
  6. Наявність готелю на базі клініки.
  7. Можна попередньо записатися на прийом до гастроентеролога.

Шукаєте гастроентеролога? Бажаєте отримати консультацію грамотного фахівця? Гастроентерологія у Білій Церкві в Клініці ЦСМ пропонує послуги досвідчених фахівців, які проведуть точну діагностику та лікування захворювання ШКТ у пацієнтів віком від 18 років (також у клініці веде прийом дитячий гастроентеролог). Скажіть «ні» самолікуванню та запишіться на консультацію до фахівця за телефоном або через форму зворотного зв'язку на сайті. Звертаючись до нас, ви довіряєте своє здоров'я професіоналам.

• Ультразвукова діагностика органів черевної порожнини

• 309. Консультація гастроентеролога дитячого (первинна) Дитячий

• 412. Ультразвукова діагностика органів черевної порожнини + пробний сніданок

Віктор Іщенко 23.03.2023

Гастроентеролог

Звертався за консультацією. Лікар хороший, уважно вислухав, назначив мені діагностику та аналізи. Так що я тепер у Клініці ЦСМ буду частим гостем.