Патологічне випадіння волосся

Звернутися до трихолога або дерматолога потрібно відразу, як з'явилися перші побоювання або ознаки патологічного випадіння волосся. Тільки лікар може встановити точні причини та рекомендувати лікування.

Чому виникає і як зупинити патологічне випадіння волосся?

Алопеція (облисіння) — це патологічне випадіння волосся, яке без відповідного лікування може призвести до зникнення волосяного покриву. Згідно з висновками дослідників з NYU Langone Medical Center, до 80 % чоловіків та близько 50 % жінок рано чи пізно стикаються з проблемою облисіння. Чим важча стадія алопеції, тим складніше відновити волосся.

Багатопрофільна Клініка ЦСМ пропонує повний цикл послуг — експертна діагностика та якісне лікування патологічного випадіння волосся. Нашим пацієнтам доступні обстеження на сучасному обладнанні з розшифровкою досвідченим фахівцем. При складанні тактики лікування лікарі клініки завжди враховують особливості організму пацієнта.

Коли потрібно звернутися до лікаря у разі випадіння волосся

Випадіння волосся — частина їх природного циклу. І за умови, що зберігається товщина та лінія росту волосся, воно не потребує втручань.

Обов'язково звернутися до трихолога (або дерматолога) потрібно у разі:

Симптоми облисіння мають різний ступінь виразності. Деякі форми розвиваються поступово та не супроводжуються посиленим випаданням волосся.

Патологічне випадіння волосся в жінок та чоловіків має певні відмінності. Якщо випадіння волосся в чоловіків зазвичай починається з лобових залисин, то в жінок — не виражене порідіння волосся по проділу.

Причини патологічного випадіння волосся

Чинниками, що впливають на патологічне випадіння волосся, можуть бути:

Захворювання, які можуть призвести до випадіння волосся

Види алопеції (облисіння)

Діагностика випадіння волосся

Для цього використовуються такі способи діагностики:

Кінцевий список досліджень рекомендує лікар після огляду, опитування та вивчення анамнезу пацієнта (зокрема сімейного).

До обстеження може входити консультація лікарів суміжних профілів.

Лікування випадіння волосся (алопеції, облисіння)

Загальна стратегія лікування облисіння включає:

Схема лікування залежить від діагностованого виду алопеції.

У деяких випадках рекомендується трансплантація волосся.

Як зупинити та попередити випадіння волосся

Профілактика патологічного випадіння волосся повинна включати:

Чи можна запобігти генетичному випадінню волосся?

Сказати чи можна зупинити генетично обумовлене випадіння волосся в кожному конкретному випадку може тільки лікар після обстеження. Якщо ж процес уже почався, то найчастіше, навіть за своєчасного звернення, облисіння не можна зупинити, можна лише уповільнити його прогресування.

Як зрозуміти, що алопеція андрогенна?

Точно визначити вид та причину алопеції може лише лікар після проведення ряду інструментальних і лабораторних досліджень.

Яка алопеція не лікується?

Лікування алопеції завдяки досягненням сучасної медицини може бути досить успішним. При цьому при будь-якому вигляді алопеції, навіть якщо було зроблено пересадку волосся, можливий повторний епізод облисіння.

Чи допомагають вітаміни та правильне харчування при випадінні волосся?

Дотримання балансу вітамінів та мінералів у організмі та збалансоване харчування дають позитивний результат при комплексному лікуванні себорейної алопеції. При облисінні, пов'язаному з генетикою, аутоімунною реакцією або інфекціями, вітамінна терапія та правильне харчування — безсилі.

Переваги діагностики та лікування патологічного випадіння волосся у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — це експертне медичне обслуговування європейського зразка з лояльною ціновою політикою.
  2. Досвідчені фахівці, здатні діагностувати та вирішити найскладніші дерматологічні проблеми.
  3. Сучасне діагностичне та лікувальне обладнання.
  4. Можливість пройти повне обстеження в одному місці.
  5. Індивідуальний підхід до іногородніх пацієнтів (зокрема можливість проживання в готелі на території медичного центру).

Бажаєте дізнатися, який лікар лікує випадіння волосся? Давно шукаєте причину чому випадає волосся? Бажаєте зупинити алопецію? Довірте лікування випадіння волосся у Білій Церкві фахівцям Клініки ЦСМ. Ми проведемо вас через всі етапи діагностики та лікування з найбільш позитивним результатом із можливих. Записатися на консультацію до дерматолога можна за телефоном або через форму зворотного зв'язку на сайті.

• CA14B. Консультація лікаря дерматовенеролога (первинна)

• CA15B. Консультація лікаря дерматовенеролога (повторна)