УЗД передміхурової залози

УЗД передміхурової залози

УЗД передміхурової залози (простати) у Білій Церкві

За міжнародною медичною статистикою, 9-12 % загальної захворюваності населення — урологічні захворювання. Серед них близько 30 % — захворювання передміхурової залози (простати). За різними оцінками експертів, від 60 до 80 % чоловіків звертаються до уролога з такою проблемою як простатит — запалення тканин простати. 50 % із них — чоловіки репродуктивного віку, від 20 до 40 років. УЗД передміхурової залози — це незамінний метод діагностики стану простати, що дозволяє виявити захворювання залози на ранній стадії неінвазивно, інформативно, безпечно для здоров'я. Багатопрофільна клініка повного циклу ЦСМ у Білій Церкві пропонує чоловікам пройти якісну ультразвукову діагностику передміхурової залози у комфортних умовах. Дослідження проводиться на апараті експертного рівня з найкращими показниками візуалізації.

Показання до УЗД простати

Симптомів, які є показаннями до УЗД передміхурової залози, досить багато, але основні з них:

Також без ультразвукового дослідження передміхурової залози не обійтися при:

При яких захворюваннях призначається процедура

Протипоказання до УЗД передміхурової залози

УЗД простати практично немає прямих протипоказань.

Єдина причина, через яку може бути відкладена абдомінальна діагностика передміхурової залози — пошкодження шкіри в зоні живота, з якою контактує датчик під час обстеження (до відновлення).

Трансректальне УЗД простати протипоказане при енурезі, геморої (найчастіше дослідження можливо поза фазою загострення), анальних тріщинах, а також у період післяопераційного відновлення товстого кишечника.

Як підготуватися до УЗД передміхурової залози

Підготовка до УЗД передміхурової залози включає:

Проведення УЗД органів черевної порожнини та простати не поєднують з гастроскопією та колоноскопією. Після них обов'язково потрібно почекати щонайменше 4 дні. Інакше візуалізація, швидше за все, буде утруднена.

Як роблять УЗД передміхурової залози

На даний момент практикують два способи дослідження простати — трансректальне (через анальний прохід) і трансабдомінальне (через зовнішню поверхню черевної порожнини) УЗД.

Метод обирається лікарем залежно від симптоматики проблеми та рівня необхідної візуалізації.

Для первинного, профілактичного скринінгу завжди достатньо абдомінального дослідження, ректальний призначається для деталізації.

При трансабдомінальному методі пацієнт роздягається до пояса (нижня частина одягу), лягає на спину на кушетку, лікар змащує область, яка контактуватиме з датчиком, ехопровідним гелем, починає переміщати УЗ-датчик, оцінюючи стан простати.

При трансректальному методі пацієнт також роздягається до пояса, лягає на бік, зігнувши ноги в колінах, лікар вводить датчик в анальний отвір, попередньо вдягнувши на нього стерильний презерватив і змастивши лубрикантом, проводить огляд передміхурової залози.

У чоловіків, які звернулися за медичною допомогою зі скаргами на часте сечовипускання та неповне випорожнення сечового міхура, діагностика (незалежно від обраного методу, але найчастіше це ректальне дослідження) проводиться двома етапами — на повний та спорожнений сечовий міхур.

Тривалість процедури УЗД передміхурової залози у Білій Церкві в Клініці ЦСМ — 15-20 хвилин.

Результати УЗД передміхурової залози

Інтерпретацією результатів та подальшою диференціальною діагностикою з оцінкою загального стану пацієнта займається досвідчений уролог. При постановці остаточного діагнозу він ґрунтується не тільки на висновку, що надається лікарем УЗД, але й на результатах інших обстежень — аналізи, інструментальні методи діагностики (для деталізації картини можуть бути призначені інші дослідження, крім УЗД), фізикальний огляд, зібраний при опитуванні та огляді анамнез.

Тільки після цього розробляється схема лікування (якщо така потрібна).

Чи можна снідати перед УЗД простати?

Якщо УЗД передміхурової залози проводиться з ранку, то снідати не можна, голодний шлунок — одна з основних вимог. Якщо УЗД проводиться після обіду (скажімо, о 15:00), можна дозволити собі легкий сніданок.

Як виглядає рак передміхурової залози на УЗД?

При ультразвуковому дослідженні передміхурової залози найбільш характерною ознакою онкології є гіпоехогенне утворення в периферичній зоні. Злоякісне новоутворення часто буває багатофокусним, тому виявляються множинні гіпоехогенні вогнища.

Яке УЗД передміхурової залози краще: трансабдомінальне чи трансректальне?

Трансабдомінальний метод використовується для первинного скринінгу, а от, якщо вже виявлено проблему і лікареві потрібні її деталі, можливе призначення трансректального УЗД. Воно є більш інформативним.

Переваги УЗД простати у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — багатопрофільний медичний центр повного циклу. Наші спеціалісти допоможуть не лише пройти діагностику, а й зроблять грамотну інтерпретацію результатів.
  2. Детальна та чітка візуалізація органу, максимальна точність завдяки проведенню УЗ-діагностики на обладнанні експертного рівня.
  3. Кваліфіковані спеціалісти.
  4. Інфекційна безпека та конфіденційність результатів.
  5. Попередній запис на ультразвукове дослідження передміхурової залози, у зручний для клієнта час.

Потрібно зробити УЗД передміхурової залози у Білій Церкві? У Клініці ЦСМ можна пройти діагностику стану простати з розшифровкою якісно, ​​швидко, безпечно, безболісно, ​​у комфорті. Для цього потрібно записатись на УЗД простати в Білій Церкві за телефоном контакт-центру або через форму зворотного зв'язку на сайті клініки. Довіряйте своє здоров'я професіоналам!

Шихматова Світлана Іванівна

Лікар-гінеколог, мамолог, спеціаліст з УЗД

• Ультразвукова діагностика передміхурової залози

• 337. Ультразвукова діагностика ( трансабдомінальна ) передміхурової залози (сечовий міхур +простата +залишкова сеча)