УЗД серця в Білій Церкві

За даними ВООЗ, серцево-судинні захворювання — причина 16 % смертей у світі. Ехокардіографія, ЕхоКГ, ультразвукова діагностика серця, УЗД серця — це «золотий стандарт» діагностики в кардіології. Методика забезпечила собі позиції лідера високою інформативністю, точністю, простотою застосування та неінвазивністю. А також тим, що дослідження абсолютно безпечне, виконується без будь-яких больових або дискомфортних відчуттів і може проводитися людям будь-якого віку, тяжко хворим, вагітним і навіть плоду, що перебуває в утробі. В основі методики лежать властивості ультразвукових хвиль, що забезпечують двовимірну або тривимірну візуалізацію серця та коронарних судин.

Результати УЗД серця у дітей та дорослих дозволяють оцінювати стан органу з чотирьох сторін та виявляти різні аномалії розвитку та захворювання серцево-судинної системи. Спеціаліст функціональної діагностики багатопрофільної клініки повного циклу ЦСМ проведе УЗД серця в Білій Церкві на УЗ-апараті експертного рівня, який гарантує чітку візуалізацію змін. Це дозволить оцінити ступінь змін у структурі та роботі серця та судин, поставити правильний діагноз.

Показання до УЗД серця

Лікар-кардіолог, педіатр, терапевт, сімейний лікар можуть рекомендувати пройти УЗ-дослідження серця, якщо пацієнт має такі симптоми, як:

Також дослідження проводиться при:

Для профілактики хвороб серця та судин після 40-45 років УЗД серця рекомендується обов'язково виконувати 1 раз на 12 місяців.

Протипоказання до УЗД серця

Для проведення стандартного УЗД серця немає абсолютних протипоказань. Лікар може відкласти ЕхоКГ, якщо у пацієнта є такі проблеми, як:

Але, навіть при наявності цих протипоказань, дослідження можна провести за наявності доцільності (на розсуд лікаря).

Як підготуватися до УЗД серця

Правила підготовки до ехокардіографії можуть мати певні нюанси у кожному конкретному випадку. Тому, при призначенні діагностики лікар обов'язково надає пацієнту персональні рекомендації.

Стандартна схема підготовки до ЕхоКГ може включати такі етапи, як:

Іноді лікар може рекомендувати:

У тому випадку, коли дослідження виконується новонародженому, дитину, навпаки, варто нагодувати, щоб вона була спокійнішою і не плакала.

Порушення правил підготовки до ехокардіографії неприпустимо через можливість спотворення результатів.

Як проводять УЗД серця

При правильній підготовці до УЗД серця діагностика не займає багато часу — не більше 15-20 хвилин. Пацієнт, найчастіше, перебуває у стані спокою (лежачи) та виконує рекомендації лікаря функціональної діагностики. Попередньо на грудну клітину наноситься спеціальний гель для УЗД, який покращує провідність ультразвукових хвиль.

Зображення, отримані в процесі ультразвукового дослідження серця, не потребують обробки і дозволяють побачити роботу серцевого м'яза в режимі реального часу (спокій або після навантаження).

У день дослідження пацієнт приходить до клініки з направленням (можна, за попередньою домовленістю, і без нього) та результатами ЕКГ. Якщо ви плануєте відразу ж проконсультуватися у кардіолога, а УЗД та інші дослідження серця проводилися раніше, їх результати також слід взяти з собою для оцінки динаміки патологічних процесів.

Результати УЗД серця

Висновок УЗД пацієнт отримує протягом 10 хвилин після діагностики.

Він може бути виданий на руки, відправлений на електронну пошту пацієнта або переданий лікарю Клініки ЦСМ.

Повне розшифрування результатів ультразвукового дослідження серця проводиться виключно лікарем.

Результати цієї діагностики дозволяють отримати уявлення про такі параметри серця, як:

З УЗД серця можна дізнатися про такі стани та захворювання, як:

Тільки після розшифрування УЗД серця, вивчення історії хвороби та результатів інших функціональних та лабораторних досліджень лікар проведе диференціальну діагностику та повідомить пацієнта про подальші кроки — медикаментозне лікування, фізіотерапію, корекцію харчування.

У чому різниця між ЕКГ та УЗД серця?

Найбільш видима відмінність, це — сам спосіб дослідження. ЕКГ — фіксація електричних потенціалів, що виробляються серцем, а ЕхоКГ — отримання точного зображення органу, його «фотографії» за допомогою ультразвукових хвиль, що відбиваються від поверхні органу. УЗД серця дозволяє вивчити структуру органу у двовимірному або тривимірному зображенні, а ЕКГ — частоту та амплітуду серцевих скорочень, зафіксованих на графіку.

Чи можна на УЗД побачити передінфарктний стан?

Так, ЕхоКГ може показати передінфарктний стан серця (наслідки ІХС). Це дослідження якраз і призначається для того, щоб побачити будь-яку зміну у стані серця та його судин на початкових стадіях патології.

Чому не можна їсти перед УЗД серця?

Будь-яке порушення рекомендацій щодо підготовки до ультразвукової діагностики серця, включаючи режим харчування, може спричинити спотворення результатів УЗД.

Хто дає направлення на УЗД серця?

Як правило, на ехокардіографію направляє лікар — терапевт (у т. ч. дитячий терапевт — педіатр), кардіолог, сімейний лікар. Але пацієнт може записатися на УЗД серця і за своїм бажанням, з метою профілактики. Річ у тому, що багато захворювань серця і судин не мають виражених симптомів на ранніх стадіях, а значить — їх можна виявити тільки при якісній діагностиці.

Як роблять УЗД серця новонародженим?

УЗД серця новонародженим проводять трансторакальним методом. Трансторакальна ехокардіографія — це звичайне неінвазивне дослідження, при якому дитина лежить на кушетці (на спині або боці), а лікар проводить датчиком УЗ-апарату по поверхні грудної клітки в області розташування серця. Попередньо на шкіру наноситься спеціальний гель.

Переваги УЗД серця у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — найбільша багатопрофільна приватна лікарня повного циклу в Київській області, в якій швидко, без черг проведуть комплексну діагностику, розшифрують висновок простою мовою, поставлять діагноз і призначать лікування.
  2. Високий рівень кваліфікації та великий досвід роботи лікарів: багато лікарів приїжджають для консультації пацієнтів із Києва.
  3. Діагностичні дослідження на устаткуванні експертного класу.
  4. Можливість проведення УЗД серця дитині.
  5. Комфортні умови.
  6. Доступна вартість медичної допомоги.

Бажаєте за 30 хвилин дізнатися достовірну інформацію про стан вашого серця та судин? Лікар рекомендував пройти ЕхоКГ і ви шукайте, де її зробити, щоб одразу отримати зрозумілу інтерпретацію результатів, а може й лікування? Щоб зробити УЗД серця в Білій Церкві та отримати консультацію кардіолога з багатим досвідом, потрібно записатися на прийом до лікаря-кардіолога та ехокардіографію у Білій Церкві в Клініку ЦСМ. Для цього зверніться до нашого контакт-центру або залиште заявку через сайт. Довіряйте своє здоров'я професіоналам — ми зробимо все, що від нас залежить для якісної діагностики та ефективного лікування.

Бандріна Катерина

Лікар кардіолог, лікар функціональної діагностики, терапевт

Веклов Герман Юрійович

Лікар-кардіолог, арітмолог, інвазивна кардіологія

Banshee 11.11.2022

УЗИ сердца

Нужно было сделать УЗИ сердца ребенку, чтобы был точный результат... В такой ситуации в Киев не очень хотелось ехать, потому решили искать в Белой Церкви. Знакомые посоветовали обратиться в эту клинику, когда изучили вопрос и узнали, что у них один из лучших аппаратов УЗИ, решение было принято моментально. Отдельное спасибо хочется сказать Алексеенко Ирине Викторовне за профессионально проведенное обследование. Я очень переживала, что ребенок начнет вредничать, раздражаться, но она смогла найти общий язык и мы получили свои результаты. Теперь можно думать, что делать дальше... Уже записались на прием к своему кардиологу.

Олександр О 06.10.2022

УЗД серця

Круті! Був тут 05.10. Все дуже гарно поставлено, новий апарат ехокардіографії, в Білій Церкві навіть не знаю є ще такий новенький чи ні... Результати дослідження дуже швидко, майже одразу. Записався на консультацію ще й до кардіолога, щоб отримати альтернативну думку щодо свого випадку, може щось нове порадить...

Зоряна 27.08.2022

УЗД серця

Лікар-кардіолог Веклов Г. Ю. Герман Юрійович - дуже гарна людина й спеціаліст. Провів обстеження, призначив лікування, яке допомагає.

Inna Shcherbina 14.07.2022

УЗД серця

Сервіс на вищому рівні, дівчина на рецепції дуже уважна, привітна. Апарат УЗД серця сучасний, комфортно було лежати на кушетці) Лікарю, який проводив обстеження, окрема подяка, мені передався його спокій, бо я перед обстеженням дуже нервувала й боялася, що це викривить результати обстеження, якимось чином... Одним словом, рекомендую!