м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5 (незабаром відкриття) (На карті)

+38 (050) 305-20-27 +38 (093) 170-16-59

Пн.-Нд. 09:00 - 18:00

Ендокринолог

Ендокринолог у Білій Церкві

Ендокринологія — це медичний напрям, що займається вивченням будови та функціонування залоз внутрішньої секреції, а також виявленням, лікуванням і профілактикою їхніх патологій. Ендокринологія в Білій Церкві добре розвинена, тому звернення до працюючих у Клініці ЦСМ ендокринологів допоможе вам провести комплексне обстеження та лікування за сучасними протоколами світової медицини.

Ендокринолог — це вузькопрофільний лікар, що займається діагностикою, терапією та профілактикою ендокринних захворювань. Звернутися до цього фахівця необхідно, якщо у вас часто виникають перепади настрою, порушився менструальний цикл, підвищилася дратівливість, з’явилося безсоння та часті головні болі, збільшилися лімфовузли, спостерігається постійне відчуття спраги та швидка стомлюваність.

Захворювання, які лікують ендокринологи

До ендокринологів, які працюють у Клініці ЦСМ, можна звертатися для проходження терапії щодо таких патологій органів внутрішньої секреції, як:

Ендокринологія тісно пов’язана з багатьма сферами медицини. Зокрема, консультація з цього профілю необхідна нарівні з обстеженнями в гінеколога і/або мамолога при порушеннях вироблення статевих гормонів у жінок. Саме гормональні збої ведуть до клімактеричного синдрому, безпліддя, гінекомастії, мастопатії, гіперандрогенії тощо.

Регулярні консультації ендокринолога необхідні особам, які входять до групи ризику щодо розвитку патологій органів внутрішньої секреції. Дізнатися, з якою періодичністю потрібно відвідувати лікаря, які хвороби лікує ендокринолог, які застосовуються методи діагностики та лікування, вам допоможуть оператори контакт-центру Клініки ЦСМ.

Симптоми ендокринологічних захворювань

Симптоми ендокринних порушень різноманітні, оскільки гормони відповідають за безліч процесів в організмі: зростання, обмін речовин, функціонування органів, репродуктивну функцію тощо.

Консультація ендокринолога необхідна, якщо у вас простежуються такі симптоми ендокринних порушень:

Як проходить консультація у ендокринолога?

Огляд ендокринолога починається з вивчення скарг, анамнезу життя та хвороби. За наявності підозр на порушення функцій щитовидної залози лікар-ендокринолог проводить первинне оцінювання стану щитовидки за допомогою пальпації. Для складання розгорнутої клінічної картини пацієнту призначаються аналізи (загальні, на гормони, біохімічні), УЗД або інші інструментальні дослідження.

Після отримання результатів діагностики необхідний повторний прийом у ендокринолога, де лікар призначає лікування виявленої патології та озвучує дати контрольних обстежень, мета яких 一 оцінка ефективності терапії та виявлення можливих ускладнень.

Методи діагностики ендокринних патологій

В ендокринології застосовуються такі лабораторні методи дослідження ендокринної системи:

Для оцінювання структурних порушень в ендокринології застосовуються такі візуалізують методи:

План обстеження складається індивідуально для кожного пацієнта відповідно до виявлених під час первинного огляду порушень. У разі необхідності діагностика ендокринних захворювань доповнюється консультаціями гінеколога, уролога, кардіолога та інших профільних фахівців.

Методи лікування захворювань ендокринної системи

Лікування захворювань ендокринної системи проводиться для корекції гормонального дисбалансу, усунення причин його розвитку й отримання стійкої ремісії. Воно може проводитися за допомогою консервативних та хірургічних методів. Тактика визначається індивідуально залежно від виду патології та супутніх станів. Також пацієнту надаються рекомендації з профілактики ендокринних захворювань.

Наші переваги

Звертаючись до ендокринологів Клініки ЦСМ, ви отримуєте низку переваг:

1. Високоточну діагностику.
  2. Всебічний та індивідуальний підхід.
  3. Високу кваліфікацію та великий стаж роботи лікарів.
  4. Лікування за ефективними протоколами доказової медицини.
  5. Доступну ціну консультації ендокринолога.
  6. Конфіденційність.

Лікарі

Ви помічаєте симптоми ендокринних захворювань, тому шукаєте досвідченого ендокринолога в Білій Церкві? У Клініці ЦСМ пацієнти завжди отримують кваліфіковану допомогу. Записатися на прийом до ендокринолога для проведення діагностики або початку лікування вам допоможуть оператори контакт-центру. Також ви можете заповнити заявку на сайті або скористатися формою зворотнього дзвінка.

Ліцензія № 282410

Свідоцтво "Лідер галузі у медичній сфері"