Дитячий епілептолог

Дитячі епілептичні напади та судоми потребують уваги кваліфікованих фахівців. Клініка ЦСМ пропонує консультації, де досвідчені фахівці проведуть діагностику, ознайомлять із сучасними методами лікування та підберуть індивідуальну терапію для кожного пацієнта.

Дитячий епілептолог у Білій Церкві

Підозрюєте у своєї дитини епілепсію? У такому разі потрібна консультація фахівця. Зверніться до дитячого епілептолога в Білій Церкві в Клініку ЦСМ. Дитяча епілептологія — профільний напрямок нашого медичного центру, який активно та постійно розвивається керівництвом та колективом клініки. Вже зараз отримати онлайн-консультацію дитячого епілептолога у нас можуть пацієнти не лише з Білої Церкви, Києва та Київської області, а й з інших куточків України. Клініка ЦСМ пропонує повний цикл послуг. Це дуже зручно і обдумано, коли для консультації, діагностики, лікування, реабілітації та профілактики епілептичних нападів можна звернутися в одне місце, до того самого фахівця, якого дитина знатиме.

Що лікує дитячий епілептолог?

Епілепсія — одне з найчастіше хронічних неврологічних захворювань, що проявляється несподіваними повторюваними нападами, які найчастіше супроводжуються порушенням свідомості, судомами і падінням.

Існує кілька класифікованих форм епілепсії: генетична, структурна, метаболічна, імунна, інфекційна.

Також є епілепсія невідомої етіології.

Послуги дитячого епілептолога в Клініці ЦСМ

Дитяча епілептологія включає наступні послуги:

У лікування дитячого епілептолога можуть входити такі види терапії як:

Оперативне втручання у разі епілепсії у пацієнтів дитячого віку практично не застосовується.

Також проводиться навчання батьків з профілактики нападів та їх наслідків. У тому випадку, якщо батьки не дотримуватимуться лікарських рекомендацій, ніхто не зможе гарантувати успішність терапії.

Симптоми, при наявності яких треба звернутися до дитячого епілептолога

Епілепсія (особливо у дитячому віці) — це захворювання із мінливою симптоматикою. Приступи можуть як супроводжуватися симптомами-провісниками, так і виникати несподівано, без них; як виявлятися класичними епілептичними нападами (з судомами) різної інтенсивності та тривалості, так і епілептичними патологіями, для яких характерна короткочасна втрата свідомості без нападу судом. Для достовірного діагнозу необхідно пройти декілька оглядів у дитячого епілептолога, вони мають стати системними.

Консультація дитячого епілептолога в Білій Церкві в Клініці ЦСМ потрібна за наявності наступних тривожних симптомів:

У дітей та підлітків з епілепсією паралельно з переліченими вище симптомами також спостерігаються такі стани як: сомнамбулізм, різка зміна характеру, надмірна дратівливість, часті перепади настрою.

В окрему симптоматичну групу можна виділити дітей до 1 року. У них епілепсія може виявлятися такими ознаками:

Тригери нападів у дітей індивідуальні. Але зазвичай вони бувають спровоковані такими факторами, як:

Діагностика в дитячій епілептології у Клініці ЦСМ

Основним методом діагностики, що використовується для підтвердження епілепсії після огляду дитячого епілептолога, є ЕЕГ (електроенцефалограма).

Але після розмови з батьками дитячий епілептолог може призначити інші дослідження для уточнення попередньо поставленого діагнозу:

Також консультація дитячого епілептолога може завершитися рішенням спеціаліста призначити додаткові консультації у суміжних спеціалістів —  дитячого невролога та психіатра, а також дитячого ендокринолога. Можливе направлення і до інших лікарів вузької спеціалізації.

У чому різниця між дитячим та дорослим епілептологом?

Дитячий епілептолог — лікар, який має вузьку спеціалізацію в епілептології, його діяльність спрямована на діагностику та терапію епілепсії у дітей та підлітків. Дорослий епілептолог — лікар-невролог, який пройшов додаткове навчання з глибоким вивченням форм епілепсії, ЕЕГ, лікування із застосуванням препаратів проти епілепсії.

Як підготуватися до прийому дитячого епілептологу?

Особлива підготовка до прийому дитячого епілептолога не потрібна. Єдине, що мають зробити батьки — підготувати всю наявну медичну документацію щодо проблеми, список скарг та запитань до лікаря.

Чи можна повністю вилікувати епілепсію у дитини?

Лікування епілепсії у дітей — досить складний процес. До нього мають бути обов'язково залучені батьки дитини. Але навіть при повному виконанні рекомендацій, жоден лікар не може гарантувати повне лікування від епілепсії. Можна говорити тільки про стійку ремісію — позбавлення дитини від небезпечних для її життя епілептичних нападів на тривалий час або ж про повне позбавлення від симптомів захворювання. За статистикою, у 70-80 % пацієнтів дитячого віку епілепсія добре піддається лікуванню, а за деяких форм виражені прояви хвороби припиняються вже в 13-15 років мимоволі. Найчастіше захворювання ніяк не впливає на інтелект і психічний розвиток дитини.

Переваги лікування у клініці

1. ЦСМ у Білій Церкві — клініка повного циклу.
  2. Консультації, діагностику та лікування проводять досвідчені лікарі відповідно до європейських стандартів надання медичних послуг та ефективних протоколів лікування.
  3. Зручність онлайн-консультації: можна отримати професійну рекомендацію лікаря, не виходячи з дому, дистанційно.
  4. Діагностика проводиться на сучасному обладнанні. Кожне призначене дослідження обґрунтоване анамнезом.
  5. Схема протиепілептичної терапії підбирається виходячи з індивідуальних особливостей організму дитини.
  6. Демократичне співвідношення ціни та якості надання послуг.

Дитяча епілептологія у Білій Церкві в Клініці ЦСМ — профільний напрямок роботи нашого медичного центру. У нас приймають одні з найкращих фахівців України з лікування епілепсії у дітей та підлітків. Підозрюєте епілепсію у дитини? Потрібно записатися на прийом до дитячого епілептолога? Запишіться на консультацію зараз, зв'язавшись з нами по телефону, який вказаний в контактах, або заповнивши форму для онлайн-запису / зворотного зв’язку. Здоров'я та якість життя дитини — понад усе.

Стеценко Тетяна Іванівна

Дитячий невролог, епілептолог

Вікторія 01.11.2022

Дитячий епілептолог

Потрібен був гарний дитячий епілептолог в Білій Церкві, щоб отримати у нього консультацію по корекції терапії, бо через постійні сирени та стреси у дитини почастішали випадки нападів... і стали більш інтенсивними. Звернулися до ЦСМ, пройшли ЕЕГ, отримали консультацію, нам відкорегували дозу препарата, стан дитини поліпшився. Ще дуже добре, що в клініці можно отримати консультацію дистанційно, це круто, особливо в нинішній ситуації

Petro Krasytskyi 24.09.2022

Дитячий епілептолог

Гарна лікарка, досвідчена. Дуже гарно все пояснила, розклала по полицях. Прийом сподобався.

Алиса Г 13.08.2022

Детский эпилептолог

Нужна была именно онлайн-консультация детского эпилептолога, поскольку диагноз у нас есть, относительно свежие исследования есть, но нужно было откорректировать лечение, а находимся сейчас за пределами родной Украины. В этой клинике я нашла то, что искала! Искренне благодарна администрации ЦСМ за такую услугу, а врачу за грамотную консультацию: новая доза лекарства ребенку подошла намного лучше, частота приступов снизилось, если честно, то за последнее время вообще ни одного не было! От чистого сердца рекомендую! У кого у ребенка такая же проблема меня поймет насколько важна правильная помощь и какая благодарность врачу потом!