Ехосальпінгографія

Ехосальпінгографія — оцінка прохідності маткових труб і стану матки в реальному часі на моніторі УЗ-апарату. Найважливіший результат, який може дати ехосальпінгографія, — повернення можливості зачаття. Також процедура може допомогти вчасно виявити та запобігти деякі стани, небезпечні для жінки.

Ехосальпінгографія в Білій Церкві

УЗД прохідності маткових труб, ехогідротубація, ехосальпінгографія — це високоінформативний візуальний діагностичний метод, мета якого — оцінка прохідності маткових труб і стану матки в реальному часі на моніторі УЗ-апарату. Обстеження, як правило, проводиться амбулаторно: як під анестезією, так і без знеболювання. Це дослідження є одним із тих, що мають найбільший попит у гінекології.

Ехосальпінгографія у Білій Церкві в Клініці ЦСМ проводиться на обладнанні експертного рівня, що гарантує інформативність та правдивість клінічної картини, отриманої при дослідженні. Це дозволяє швидко виявити анатомічні та функціональні порушення прохідності маткових труб, визначити можливу причину безпліддя та деяких інших гінекологічних захворювань. Також у нашому багатопрофільному медичному центрі повного циклу доступні й інші види діагностики з отриманням експертних висновків від досвідчених лікарів (багато з них спеціально приїжджають із Києва), після яких ви зможете тут же пройти якісне лікування, що включає найсучасніші методики.

Показання до ехосальпінгографії

Показаннями до ехосальпінгографії можуть бути такі фактори, як:

Протипоказання до ехосальпінгографії

Ехосальпінгографія може бути відкладена на деякий час або взагалі заборонена при наявності в анамнезі пацієнтки таких станів, як:

Також перед тим, як буде проведена ехосальпінгоскопія лікар-гінеколог обов’язково перевірить на наявність ерозії шийки матки, запальних захворювань статевих органів, дисфункції яєчників тощо.

Підготовка до ехосальпінгографії та її проведення

Ультразвукова діагностика прохідності маткових труб може проводитися з 5 по 20 день менструального циклу. Найчастіше її призначають на 8-11 день. Тобто, дослідження найкраще провести в період овуляції, коли шийка матки максимально розкрита і ймовірність спазму мінімізована.

Порядок проведення ехосальпінгографії:

1. Підготовка до дослідження:

2. Безпосередньо діагностична процедура:

Як правило, тривалість процедури — не більш як 30 хвилин.

Детальні рекомендації щодо підготовки до дослідження кожна пацієнтка нашої клініки отримує на консультації гінеколога перед дослідженням.

Результати ехосальпінгографії

Також по знімках УЗД фахівець визначає причину непрохідності:

Після постановки остаточного діагнозу гінеколог Клініки ЦСМ підбирає найбільш ефективне лікування та/або видає направлення на операцію.

Чи можливо завагітніти після перевірки прохідності маткових труб?

Ехосальпінгографія — дослідження, яке використовується при діагностиці причин безпліддя у жінок та виявлення інших патологічних станів — у 20 % жінок (у випадку прохідності маткових труб) сприяло спонтанної вагітності протягом трьох місяців після процедури, навіть у випадках, коли інші методи лікування не використовувались. Це пов’язано з тим, що контраст, який потрапляє в матку під час дослідження, промиває труби, а потім видаляється в черевну порожнину, усуваючи спайки, які негативно впливають на прохідність, при цьому ймовірність вагітності збільшується.

Як часто потрібно перевіряти прохідність маткових труб?

Перевірка прохідності маткових труб призначається лікарем відповідно до показань.

Куди виходить рідина, що вводиться під час ехогідротубації?

Рідина, яка вводиться в порожнину матки під час ехогідротубації, проходить через маткові труби, заповнює їх і виливається в черевну порожнину. Процес настільки швидкий, що лікар, що проводить дослідження, бачить весь процес на моніторі УЗ-сканера.

Чи потрібно перевіряти прохідність маткових труб перед ЕКЗ?

Ехосальпінгографія є обов'язковим дослідженням перед плануванням ЕКЗ. Лікар повинен оцінити прохідність маткових труб, щоб передбачити успіх підсадки ембріона, виключити утворення гідросальпінкса та позаматкової вагітності.

Скільки днів кровить після перевірки маткових труб?

Після перевірки маткових труб протягом 2-3 днів можливі незначні сукровичні виділення зі статевих шляхів, а також болі в низу живота, що тягнуть, легка нудота, вертиго, слабкість.

Переваги ехосальпінгографії в клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — це найбільша багатопрофільна приватна лікарня в Київській області, яка надає послуги повного циклу: експертну діагностику, лікування на основі найуспішніших протоколів та сучасних методик, реабілітацію після важких захворювань та травм тощо.
  2. Використання УЗ-сканера експертного рівня.
  3. Амбулаторне проведення дослідження.
  4. Відсутність променевого навантаження на яєчники, безболісність, малоінвазивність, висока інформативність.
  5. Високі стандарти надання медичної допомоги, зокрема дотримання інфекційної безпеки.
  6. Зручне розташування у Білій Церкві: можна жити в готелі на базі нашого медичного центру, поруч транспортна розв’язка.
  7. Доступна вартість медичного обслуговування.

Бажаєте перевірити прохідність маткових труб у Білій Церкві? Клініка ЦСМ запрошує на консультацію з лікарем-гінекологом, який допоможе визначити актуальність дослідження у вашому випадку та перевірить прохідність маткових труб за допомогою обладнання, яке гарантує максимально чітку візуалізацію поточних процесів в організмі. Щоб записатися на консультацію або дослідження, зв’яжіться з нами за телефоном або оформіть заявку через форму зворотного зв'язку на сайті. Довірте своє здоров'я та майбутнє професіоналам, не займайтеся самолікуванням!

Колеснік Олександр Іванович

Акушер-гінеколог, лікар УЗД