Масаж комірцевої зони

Масаж комірцевої зони — вплив на зону шиї та плечей за допомогою рук фахівця, що дозволяє розслабити та розігріти шийні та плечові м'язи, усунути біль. Масажисти та реабілітологи Клініки ЦСМ використовують найбільш ефективні техніки масажу, а профільні фахівці підберуть найбільш слушну схему оздоровлення, виходячи з ваших показань.

Масаж комірцевої зони в Білій Церкві

Навіщо потрібен масаж шийно-комірцевої зони? А ви колись помічали, що ваше тіло напружене, а м'язи шиї та спини затекли? Найімовірніше, так: це неприємне відчуття напруги та скутості вам знайоме. Якщо ваша робота пов'язана з тривалим перебуванням у положенні сидячи або, навпаки, з інтенсивними фізичними навантаженнями, ви мало рухаєтеся та / або перебуваєте у статичному положенні тривалий час (зокрема за комп'ютером), ви автоматично в групі ризику проблем із шийним відділом хребта (комірцевою зоною), стан якого впливає на:

Тому напруга в зоні шиї може провокувати виникнення: больового синдрому (зокрема головного болю), оніміння рук, порушень зору та обміну речовин, дегенеративно-дистрофічних процесів шийного відділу хребта, м'язового спазму, депресії тощо.

У відсутності турботи про здоров'я ці чинники призведуть до розвитку серйозних проблем з боку нервової, серцево-судинної та кістково-м'язової систем.

Масаж комірцевої зони — це відмінний спосіб як профілактики таких проблем (за умови звернення за професійною допомогою при перших проявах дискомфорту в шиї), так і лікування вже наявних захворювань (у синергії з іншими методиками). Масаж комірцевої ділянки — вплив на зону шиї та плечей за допомогою рук фахівця, що дозволяє розслабити та розігріти шийні та плечові м'язи, усунути біль.

Багатопрофільна Клініка ЦСМ пропонує пройти курс професійного масажу комірцевої зони у Білій Церкві: наші масажисти та реабілітологи використовують найбільш ефективні техніки масажу, а профільні фахівці підберуть найбільш слушну схему оздоровлення, виходячи з ваших показань. Перед курсом лікування масажем буде обов'язково проведено необхідну експертну діагностику організму — вона потрібна в тому випадку, коли у пацієнта немає інформації про його здоров'я.

Показання до масажу комірцевої зони

Записатися на масаж комірцевої зони у Білій Церкві потрібно обов'язково, якщо у вас з'явилися такі неприємні симптоми, як:

Захворювання, при яких потрібен масаж комірцевої зони

Професійний масаж комірцевої зони показаний для профілактики та лікування таких патологічних станів, як:

І це лише частина патологій, при яких може знадобитися масаж комірцевої ділянки у складі комплексного лікування.

Протипоказання до масажу комірцевої ділянки

Попри колосальну користь, лікувальний медичний масаж комірцевої зони може бути відкладений на якийсь час, застосовуватися з обережністю або повністю заборонений при:

У будь-якому випадку, співвідношення «користь-шкода» може коректно оцінити тільки лікар, який при підборі методів лікування враховує вік пацієнта, загальний стан, наявність супутніх патологій тощо.

Як проходить масаж комірцевої зони

Масаж комірцевої ділянки включає почергову зміну кількох типів рухів, за допомогою яких опрацьовується напружена зона:

Також можливе застосування інших видів рухів.

Виконується масаж шийно-комірцевої зони в положенні сидячи.

Тривалість сеансу масажу комірцевої зони — 15-20 хвилин. У деяких випадках процедура може проводитись протягом 30 хвилин.

Для досягнення максимального стійкого ефекту курс масажу комірцевої зони повинен включати 10-15 сеансів, які виконуються через один, два, три дні. Частота процедур залежить від проблеми пацієнта.

Для продовження отриманого ефекту потрібно підійти до проблеми комплексно — переглянути свій спосіб життя: порядок дня, тривалість сну, збалансованість раціону, наявність розумних фізичних навантажень. Також потрібно привчити себе стежити за поставою і зробити робоче місце зручним (якщо ви працюєте сидячи, не тільки за комп'ютером).

Ефекти від масажу комірцевої зони

Користь масажу комірцевої зони проявляється в таких позитивних для стану організму та загального самопочуття ефектах, як:

Крім того, позитивна дія масажу комірцевої зони проєктується на багато систем людського організму: сечовивідну, травну, ендокринну, дихальну тощо. І це досягається не тільки шляхом розслаблення м'язових спазмів, але і внаслідок того, що на шиї та передпліччях розташовано кілька зон Захар'їна-Геда (обмежені ділянки шкіри, в яких при захворюваннях внутрішніх органів часто з'являються відбиті болі), вплив на які забезпечує активізацію зворотних рефлексів, спрямованих на внутрішні органи.

Коли краще робити масаж шиї вранці чи ввечері?

Масаж можна робити як у першій, так і у другій половині дня. Перший варіант одночасно надає тонусу, розслабляє, розганяє лімфу та покращує обмінні процеси, другий — заспокоює та розслабляє.

Чи можна робити масаж при остеохондрозі шийного відділу?

Масаж комірцевої зони при остеохондрозі шиї — один із найважливіших елементів комплексного лікування. Його проведення знижує або повністю усуває больовий синдром та затиснення, знижує вираженість запального процесу, усуває спазми тощо.

Чи можна за допомогою масажу прибрати «вдовий горб» (холку)?

За своєчасного звернення, можна. Професійний масаж позитивно впливає на стан шкіри та усуває підшкірний жир.

Як часто можна робити масаж шийного відділу?

Масаж шийно-комірцевої зони потрібно проходити курсом 10-15 процедур (визначається лікарем) із частотою сеансів через один, два, три дні (у жодному разі не щодня). Повторювати курс можна через 6 місяців, у деяких випадках (за рекомендацією лікаря) — через 3 місяці.

Як зрозуміти, що м'язи шиї напружені?

М'язова напруга в шиї може проявлятися:
  • ниючим болем, що свердлить, давить;
  • почерговим посиленням та зменшенням больового синдрому;
  • іррадіюванням болю в зону плеча, потилиці, очей, голови;
  • відсутністю можливості здійснення рухів рукою або поворотів голови у повному обсязі тощо.

Коли настає покращення після масажу комірцевої ділянки?

Вважається, що через 3-4 процедури масажу можливе погіршення загального стану, пов'язане з розтисканням нервових закінчень, ще через 1–2 сеанси регрес змінюється легкістю, припливом енергії та помітними покращеннями, а остаточний ефект настає через 2 тижні після завершення курсу. Але з практики випливає, що це залежить від індивідуальних особливостей організму пацієнта. У когось прогрес покращення видно вже через 2-3 сеанси, у когось — ближче до закінчення курсу, а у когось — через деякий час після його завершення.

Переваги масажу комірцевої ділянки у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — найбільша приватна лікарня повного циклу Київської області: можна пройти експертну діагностику із висновками від київських фахівців, лікувально-профілактичні та реабілітаційні заходи.
  2. Готовність брати на себе відповідальність за результат та великий досвід фахівців, багато з яких приїжджають із Києва.
  3. Висока інформативність діагностичних досліджень внаслідок їхнього проведення на апаратурі експертного рівня.
  4. Персональний підхід до проблеми кожного пацієнта.
  5. Використання авторських методик, що ґрунтуються на глибокому опрацюванні окремих груп м'язів.
  6. Комфортні та безпечні умови проживання у готелі на базі клініки для пацієнтів з інших міст України.
  7. Демократична вартість надання послуг.

Шукаєте де пройти курс масажу комірцевої зони в Білій Церкві? Потребуєте професійної допомоги сертифікованого медичного фахівця? Запрошуємо відвідати Клініку ЦСМ та отримати кваліфіковану допомогу професійних масажистів та реабілітологів. Масаж комірцевої зони в нашому медичному центрі стане одним із найкращих ваших рішень. Не відкладайте турботу про своє здоров'я на потім — звертайтеся: довірте свою якість життя найкращим!

• 35. Масаж лікувальний комірцевої зони Дитячий

20 хвилин