Послуга на даний момент не доступна

Офтальмолог

Офтальмологія — це сфера медицини, що займається вивченням патологій органів зору, а також методів їхньої діагностики, лікування та профілактики.

Офтальмолог у Білій Церкві

Наші очі надають майже 90 % інформації про навколишній світ, тому важливість повноцінної роботи органів зору складно переоцінити. Навіть незначні проблеми здатні істотно погіршити якість життя, тож кваліфікована допомога лікаря-офтальмолога дуже затребувана серед людей різного віку. Отримати її можна у відділенні офтальмології в Білій Церкві, що працює на базі Клініки ЦСМ.

Сучасна офтальмологія — це сфера медицини, що займається вивченням патологій органів зору, а також методів їхньої діагностики, лікування та профілактики. Вона надає можливість проведення високоінформативних і точних обстежень за допомогою інноваційної апаратури та подальшого надання своєчасної та дієвої медичної підтримки.

Ви хочете провести комплексну діагностику та почати ефективне лікування за протоколами доказової медицини? Звернення до Клініки ЦСМ дозволить отримати дані послуги від висококваліфікованих офтальмологів, а прогресивні технології та перевірені протоколи лікування — уповільнити або повністю припинити патологічні процеси в органах зору.

Захворювання офтальмологічного профілю

Офтальмолог (окуліст) — це вузькопрофільний фахівець, який займається діагностикою, терапією (консервативною, хірургічною) та профілактикою патологій органів зорової системи. Огляд офтальмолога необхідний для виявлення та початку лікування таких захворювань, як:

Точна діагностика в офтальмології — найважливіша частина допомоги пацієнту. Консультація лікаря-офтальмолога в Клініці ЦСМ доповнена всіма необхідними видами сучасної діагностики, які забезпечать встановлення правильного діагнозу та початок лікування виявлених офтальмологічних захворювань.

Симптоми офтальмологічних патологій

На огляд у офтальмолога потрібно записатися, якщо турбують такі симптоми:

Візити до окуліста потрібні й у профілактичних цілях. Щорічні консультації офтальмолога необхідні для раннього виявлення можливих проблем з очима всім особам до 40–45 років. У старшому віці огляди повинні проводитися через 6 місяців. Також діагностика для профілактики рекомендована перед кожним навчальним роком у школі та під час вагітності, оскільки на тлі гестації посилюється навантаження на органи зору (через збільшення кровотоку та підвищення артеріального тиску).

Найчастіше візити до окуліста можуть рекомендуватися особам із групи ризику або пацієнтам із різними хронічними та схильними до прогресування офтальмологічними захворюваннями. Сучасна офтальмологія надає можливість виявляти патологічні зміни на ранніх стадіях і запобігати їхньому подальшому розвитку, що дуже часто дає змогу уникнути часткової або повної втрати зору й інвалідизації.

Як проходить консультація у офтальмолога?

Під час першої консультації окуліст уважно ознайомлюється зі скаргами пацієнта та ставить йому додаткові запитання про наявні захворювання, постійне вживання препаратів і різні нюанси виявлених симптомів. Якщо у хворого є висновки з попередніх обстежень, фахівець обов’язково переглядає їх.

Після бесіди та збору анамнезу лікар проводить огляд повік і слізних проток, оцінює стан зіниць і їхню реакцію на світло. Потім виконується перевірка гостроти зору. Для уточнення якості рефракції прийом офтальмолога доповнюється офтальмоскопією (оглядом очного дна). У разі необхідності призначаються інші методи діагностики.

Жінкам перед візитом до офтальмолога не рекомендується користуватися декоративною косметикою, оскільки макіяж заважає під час закапування очей і виконання діагностичних маніпуляцій. Після застосування препарату для розширення зіниці не варто сідати за кермо, оскільки для повного відновлення зору потрібен певний час. Краще, якщо під час повернення додому вас хтось супроводить.

Діагностичні методики в офтальмології

Для виявлення можливих патологій очей лікар-офтальмолог користується такими методиками, як:

У разі необхідності уточнення першопричин патології пацієнту призначаються лабораторні аналізи крові та сечі або консультації вузькопрофільних фахівців (ендокринолога, невролога, кардіолога тощо).

Методи лікування офтальмологічних захворювань

Комплексне офтальмологічне обстеження допомагає лікарю поставити точний діагноз і підібрати ефективний план терапії. В офтальмології для лікування застосовуються як консервативні способи, що охоплюють фармакотерапію та фізіотерапію, так і хірургічні методи.

У Клініці ЦСМ в Білій Церкві офтальмологічне лікування проводиться консультуючим офтальмологом і офтальмохірургом. У Клініці ЦСМ створені всі умови для виконання різних терапевтичних процедур та офтальмологічних операцій (зокрема, катарактальної хірургії та хірургії глаукоми). У стерильних умовах операційного боксу виконуються ретро- та парабульбарні, субкон’юнктивальні й інтравітреальні ін’єкції (амбулаторно). У низці випадків для профілактики офтальмологічних захворювань і поліпшення якості зору призначається транскраніальна мікрополяризація.

Наші переваги

Офтальмологія в Клініці ЦСМ — це:

1. Інноваційне обладнання для діагностики та лікування.
  2. Багаторічний досвід роботи офтальмологів.
  3. Комплексний та індивідуальний підхід.
  4. Можливість залучення до обстеження та терапії лікарів суміжних спеціальностей (кардіолога, невролога тощо).
  5. Доступна вартість консультації офтальмолога.

Лікарі

У вас погіршився зір і з'явилася необхідність підібрати лінзи або окуляри? Ви шукаєте кваліфікованого окуліста для отримання консультації щодо тривожних симптомів або діагностованих раніше захворювань? Звертайтеся до офтальмолога в Білій Церкві в Клініку ЦСМ та пройдіть комплексну діагностику. Записатися на прийом до офтальмолога допоможуть оператори нашого контакт-центру. Також можна скористатися формою зворотного зв’язку на сайті Клініки ЦСМ.