Послуга на даний момент не доступна

Проктолог

Проктолог в Білій Церкві

Больові відчуття і свербіння в задньому проході, запалення гемороїдальних вузлів, пухлини прямої кишки та інші проктологічні проблеми є поширеними патологіями. Вони рівною мірою трапляються у чоловіків і в жінок. Тому допомога з цього профілю може знадобитися кожній людині. Високоспеціалізовані фахівці Клініки ЦСМ у відділенні проктології в Білій Церкві проведуть комплексне обстеження і призначать ефективне лікування для усунення патологій, що знижують якість життя.

Проктологія — це розділ гастроентерології, що вивчає лікувально-діагностичні та профілактичні фактори захворювань товстої кишки, заднього проходу та параректальної простору. Найчастіше у пацієнтів трапляються запальні захворювання товстого кишківника та розлади його рухової активності. Проктолог — це лікар, який проводить діагностику та лікування, а також розробляє заходи реабілітації та профілактики хвороб товстого кишківника.

Які захворювання лікує проктолог

Коли потрібно звертатися до проктолога?

Консультація проктолога необхідна, якщо ви:

Фахівці проктології рекомендують проводити регулярні профілактичні та планові огляди, навіть якщо ознаки патологій товстого кишківника відсутні. Коли спостерігаються характерні симптоми, необхідно терміново записатися на огляд проктолога.

Симптоми проктологічних захворювань

Больові відчуття в області заднього проходу можуть бути постійними або періодичними, мати ниючий, тупий або тягнучий характер. Зазвичай болі посилюються під час або після дефекації. На наявність проблем за профілем проктології можуть вказувати болі в животі, пов'язані з вживанням їжі, перистальтикою кишківника та виділенням газів.

Як підготуватися до огляду у проктолога?

Для того, щоби первинна консультація пройшла ефективно, на прийом у проктолога потрібно йти підготовленим. Безпосередньо перед відвідуванням лікаря зробіть очисну клізму (мікроклізму). Напередодні можна випити проносні препарати. Повністю відмовтеся від вживання їжі за 3–4 години.

За кілька днів необхідно дотримуватися дієти. Важливо відмовитися від продуктів, що спричиняють посилене газоутворення в кишківнику (білого хліба та здоби, капусти, бобових, цибулі, часнику, яблук, груш, винограду, газованих напоїв тощо) і запори (білого рису, селери, грибів, моркви, шоколаду, м’ясних бульйонів, картоплі тощо). До обмежень у харчуванні повинна належати відмова від гострих, жирних, пряних, смажених страв, консервованих і маринованих продуктів, спиртних напоїв.

Як проходить огляд у проктолога?

Консультація у проктолога в Клініці ЦСМ проходить у довірливій атмосфері. Лікар уважно вислуховує скарги, розпитує про фактори ризику, проводить зовнішній огляд, пальцеве дослідження прямої кишки й обстеження в проктолога за допомогою аноскопа. Іноді призначаються інструментальні методи діагностики, що дають змогу повністю обстежити товстий кишківник.

Апаратна й інструментальна діагностика в проктології:

Під час проведення колоно- або ректороманоскопії проктолог може зробити біопсію — взяти шматочок тканини для гістологічного дослідження. Завдяки цьому можна простежити наявність злоякісних клітин.

Лабораторні аналізи є додатковими методами діагностики проктологічних захворювань. Пацієнт обов’язково здає на дослідження кров і кал. Копрограма — аналіз калових мас, що дає змогу оцінити фізико-хімічні властивості, ферментативну активність кишківника та здатність до перетравлювання, виявити запальні процеси, визначити наявність гельмінтів і дізнатися стан мікрофлори.

Інколи лікар-проктолог призначає консультацію у суміжних фахівців (гастроентеролога, ендокринолога, невролога, гінеколога, уролога тощо).

Для досягнення найкращого результату хірурги-проктологи комбінують різні методи хірургічного лікування.

Наші переваги

1. Висококваліфіковані лікарі мають багаторічний досвід роботи, регулярно проходять курси з підвищення кваліфікації та стажування в провідних клініках Європи.
  2. Діагностика проктологічних захворювань проводиться на сучасному обладнанні з використанням високоінформативних методів.
  3. Проктологія в Клініці ЦСМ розвивається завдяки впровадженню світових досягнень і власних розробок у лікуванні запальних захворювань, травм, новоутворень товстого кишківника та промежини.
  4. Наявність розвиненої інфраструктури дає змогу проходити всю необхідну діагностику та терапію на базі нашого центру.
  5. Власна лабораторія проводить необхідні дослідження для уточнення діагнозу в стислі терміни.
  6. Проктологи Клініки ЦСМ складають індивідуальні рекомендації щодо способу життя та харчування для профілактики проктологічних захворювань.

Лікарі

Щоби позбутися симптомів, що заважають повсякденному життю, потрібно записатися до проктолога. Проктологи у Білій Церкві, що працюють у Клініці ЦСМ, довели свою високу кваліфікацію, тому телефонуйте нам за номерами, вказаними на сайті! Оператори кол-центру нададуть відповідь на всі запитання, підкажуть особливості консультації у проктолога, ціну обстеження й пояснять, як підготуватися до прийому. Ваше здоров'я буде в надійних руках!