Лікування захворювань у дітей

Клініка ЦСМ — це найбільша приватна лікарня повного циклу у Київській області, яка може забезпечити пацієнтам експертну діагностику на високоточному обладнанні та якісне лікування дитячих захворювань відповідно до міжнародних стандартів та протоколів.

Лікування захворювань у дітей

Лікування захворювань у дітей у Білій Церкві

З'явилися тривожні ознаки розвитку хвороби? Бажаєте пройти плановий профілактичний огляд чи перевірити відповідність розвитку дитини її віку? Потрібно звернутися до лікаря-педіатра. Чому потрібний саме педіатр, а не лікар загального профілю (сімейний лікар) чи «дорослий» терапевт? Справа в тому, що дитячі захворювання мають свою специфіку клінічних проявів, а організм дитини — свої особливості. Саме тому, профілактикою, діагностикою та лікуванням хвороб у дітей повинні займатися педіатри та дитячі профільні лікарі. Чому не можна звертатися відразу до дитячого лікаря вузької спеціальності, не маючи попереднього діагнозу? Тільки педіатр може визначити, який саме фахівець потрібен у кожному конкретному випадку (деякі дитячі хвороби, наприклад, розлади психіки у дітей можуть потребувати консультації у кількох фахівців).

Клініка ЦСМ у Білій Церкві — це найбільша приватна лікарня повного циклу у Київській області, яка може забезпечити своїм маленьким пацієнтам експертну діагностику (за багатьма напрямками у нас працюють київські фахівці), унікальне обладнання для лікування, емпатію та щире бажання всього колективу медичного центру допомогти.

Які хвороби бувають у дітей

Дитячі захворювання мають кілька класифікацій.

За характером перебігу вони можуть бути:

Також захворювання у дитячому віці бувають вродженими (пороки внутрішньоутробного розвитку, генетичні патології) та набутими.

Найчастіші причини захворювань у дитячому віці:

При перших симптомах будь-якого захворювання стан дитини повинен оцінити педіатр (дитячий лікар-терапевт), який після загального огляду, аускультації (прослуховування) легенів та серця, промацування живота тощо приймає рішення про додаткові обстеження та/або про направлення дитини на консультацію, надання допомоги до вузького спеціаліста.

Обов'язково потрібно відвідати педіатра, якщо у дитини спостерігається одне з таких порушень нормального стану, як:

Крім того, до педіатра потрібно звертатися планово, для профілактики. Оскільки його завдання — не лише вилікувати, а й зберегти здоров'я дитини. (Частотність візитів для найменших пацієнтів — 1 раз на 3 місяці.)

Також причинами звернення до педіатра та дитячих вузьких фахівців можуть стати такі вже діагностовані проблеми зі здоров'ям, як:

Напрямки роботи лікарів клініки

Фахівці Клініки ЦСМ у Білій Церкві надають послуги діагностики та терапії за такими напрямками, як:

Також у клініці є альтернативний традиційній медицині напрямок — остеопатія. Для покращення кровообігу та біомеханіки остеопат не використовує жодних лікарських препаратів, єдиний інструмент остеопатичної діагностики та лікування — руки лікаря. (Заснована ця галузь медицини у 1874 році американським лікарем-хірургом Е. Т. Стіллом.)

Дитячі захворювання, лікування яких можна отримати у клініці

І це лише частина дитячих захворювань, з якими ви можете звернутися до Клініки ЦСМ. Наші лікарі беруться за найважчі випадки, максимально мобілізуючи всі можливості медичного центру для допомоги дитині.

Методи діагностики захворювань у дітей

У Клініці ЦСМ для діагностики дитячих захворювань використовують:

Також у київських підрозділах Клініки ЦСМ доступні КТ та МРТ.

Крім того, діагностика дитячих захворювань у Білій Церкві передбачає консультацію у профільних фахівців — алерголога, гастроентеролога, дерматолога, невролога, нейрореабілітолога, імунолога, інфекціоніста, ортопеда, психолога, психіатра, пульмонолога, ендокринолога, епілептолога, реабілітолога, гінеколога, сенсорного педагога, остеопата, логопеда-дефектолога тощо.

Досвідчені фахівці клініки проводять диференціальну діагностику:

Лікування захворювань у дітей у Білій Церкві проводиться тільки після отримання результатів обстежень, огляду та опитування дитини (і батьків — у тих випадках, коли дитина не може розповісти про своє самопочуття через вік або для діагностики потрібна додаткова інформація).

Методи лікування дитячих захворювань

У Клініці ЦСМ для лікування захворювань у дітей використовуються:

Методи лікування дітей у Клініці ЦСМ постійно розширюються. Наші фахівці не мислять штампами, і завжди підбирають курс терапії персонально під кожного пацієнта з огляду на його вік, специфіку розвитку організму, загальний стан та складність перебігу хвороби.

У нашому медичному центрі проводиться:

Також у нашій клініці діти з обмеженими можливостями можуть пройти якісну реабілітацію за бюджетні кошти згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №309 від 27.03.2019 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю».

Устаткування

Для лікування та діагностики захворювань у дітей у клініці використовується найкраще обладнання експертного рівня:

Профілактика захворювань у дітей

Найкращою профілактикою захворювань у дітей є дотримання правил:

Специфічною профілактикою від інфекційних захворювань має стати вакцинація. Існує календар дитячих щеплень, який не варто порушувати, якщо ви не хочете поставити здоров'я дитини під удар. Обов'язково потрібно вакцинувати дитину від таких небезпечних захворювань, як: дифтерія, правець, поліомієліт, краснуха, епідемічний паротит тощо.

Які хвороби у дітей найпоширеніші?

Найбільш поширеними дитячими захворюваннями є ГРВІ, ларингіт, ентеровірусна інфекція, кашлюк, скарлатина, краснуха, вітрянка, менінгококова інфекція, пневмококова інфекція, гострий отит, бронхіт, гострі кишкові інфекції, тонзиліт та гельмінтози (глистяні інвазії).

Чи можна вилікувати дитину від хронічного захворювання?

Незалежно від віку пацієнта, хронічне захворювання — це такий патологічний стан, який не піддається повному вилікуванню, його можна тільки контролювати; триває понад 1 рік.

У якому віці небезпечний кір?

Більшість летальних випадків при кору викликана ускладненнями, пов'язаними з хворобою. Фахівці виділяють дві вікові групи, найбільш схильні до ускладнень — діти до 5 років та дорослі віком від 30 років.

Як допомогти дитині швидше видужати?

Специфічна допомога залежить від діагнозу, а також віку та особливостей організму дитини. Але є кілька порад, застосовних у будь-якому випадку:
  • не змушуйте хвору дитину їсти, але стежте за кількістю рідини, що вживається (не можна допускати зневоднення; цей стан вкрай небезпечний для дитячого організму);
  • забезпечте дитині відпочинок у спокійній обстановці;
  • зверніться до педіатра та дотримуйтесь його рекомендацій;
  • не поспішайте застосовувати антибіотики (!).

Скільки днів триває вірусна інфекція у дітей?

Усі інфекційні захворювання в дітей мають свій патогенез. Але, якщо говорити про середні показники, то інкубаційний період триває від двох до семи діб, пік виділення вірусу в довкілля припадає на третю добу зі зниженням до п'ятої доби зараження, а неінтенсивне виділення вірусних агентів у повітря зберігається до 14 днів.

Переваги лікування дитячих захворювань у клініці

1. Клініка ЦСМ у Білій Церкві — це найбільша приватна лікарня в Київській області, яка надає повний цикл послуг, у тому числі дітям з ДЦП та іншими категоріями інвалідності за Постановою 309.
  2. Багаторічний досвід роботи з дітьми.
  3. Високий показник ефективності: проводимо лікування дітей за світовими науковими стандартами з використанням найновішої апаратури.
  4. Зручне розташування у Білій Церкві з можливістю проживання в готелі на базі нашого медичного центру (із зони з номерами, не виходячи на вулицю, можна потрапити до клініки).
  5. Фахівці з високим досвідом професіоналізму та емпатії.
  6. Демократична вартість лікування.

Шукаєте де якісно обстежити дитину: щоб і обстановка була безпечною та комфортною, і лікарі грамотні? Діагностика та лікування захворювань у дітей — один з напрямків роботи Клініки ЦСМ у Білій Церкві. Оберіть нас і гарантуйте своїй дитині якість надання медичних послуг, а собі спокій за кінцевий результат лікування. Довірте здоров'я своєї дитини професіоналам — ми не підведемо.

Стеценко Тетяна Іванівна

Дитячий невролог, епілептолог